Skocz do zawartości

Claas AXION


karol0604

Rekomendowane odpowiedzi

ale kolego MASZLAND w takim razie powiedz mi dlaczego Claas Axion jechal 3,5km/h skoro jest silniejszy a New Holland nie schodzil ponizej 4,5km/h. Mam mieć ponownie Axiona i Masseya na probie ale bedą razem także bedzie wtedy porónanie a New Hollanda ja wogóle nie probowalem tylko poprostu to jest pole znajomego moje jest po sasiedzku ale juz zaorane wiec wjechalismy na jego pole a on sobie tylko konczyl orac i pojechalem tam do niego zeby sobie poprostu z nim pojezdzic i pogadac i przy okazji film nakręcilem, i ja wcale nie mam zamiaru oczrniac marki Claas ponieważ uwazam ze jest to bardzo dobra firma tylko poprostu mowie ze wypadl ten Axion marnie, moze to byl jakis felerny egzemplaz, ja poprostu mowie jakie sa moje wnioski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze no właśnie staram Ci się wytłumaczyć a Ty dalej swoje, jeżeli takie prędkości były jak mówisz to właśnie NH uzyskał to dzięki obciążeniu i oponom i ich szerokości ale Tobie nie da się realnie wytłumaczyć. Zobacz na forum jest kilku użytkowników AXIONÓW i z mocą problemu nie ma żaden a i warunki pewnie też mają różne. Ja tylko mówię o Tym że ciągle źle porównujesz ale ok Twoje prawo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dalej bede bronil claasa (wiem moze nie obiektywnie bo sam takiego posiadam) ale dalej bede uparcie dazyl do podkreslenia tego ze plog byl zle ustawiony, co zreszta powiedzieli moi przedmowcy, ale takze do tego co jest widoczne na filmiku ze kierowca nie opanowal jeszcze nawet w stopniu dostatecznym tego ciagnika..., wiem co mowie bo znam mozliwosci tego ciagnika i tej skrzyni... trzeba jedynie madrze wszystko ogarnac do "kupy" i bedzie szlo a ziemia widze nie taka straszna o na rownym terenie sobie ladnie radzil... a jezeli chodzi o ociazenie to tyle na przodzie ma moj axion a pracuje na rownym terenie. (przepraszam za bledy ale mi klawiatura szwankuje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam na oku (za granicą) axiona 840 z 2007 roku, z przednim tuzem. Na co zwrócic największą uwagę? Jakiej skrzyni się nie czepiać? Ciągnik ma miec 240 km, trochę za dużo, można to zmniejszyć np do 200? Jakie silniki i skrzynie są w tych modelach? Czy ten ciągnik porównywalnie wielkością jest podobny do JD 7530? Dzięki za porady i uwagi. Dodam ze zalezy mi na czasie, gdyż wyjezdzam obejżeć maszyny na dniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, ja również mam zamiar stać się posiadaczem AXIONA 840-850 niestety na razie tylko jakaś używka tak około 3500 mth roczniki 2007-2010 i chciałbym się dowiedzieć czy są jakieś zmiany w związku z rocznikami produkcji? na co zwracać uwagę? posiadam MFa 6490 z 2004r(jeszcze bez comon-reila i na dynaszifcie, ale dyna 6 też znam) i widzę że tyły są bardzo podobne, to tam mnie nic nie zaskoczy;) chyba że pozytywnie.

Jak te ciągniki mają rozwiązaną blokadę przedniego mostu, bo w JD. może być samoblokująca, a to mi się nie podoba. ponieważ często potrzebuję być na pełnej blokadzie zwłaszcza przy wyciąganiu autek z burakami na kilka traktorków (za skręcanie odpowiada wtedy inny ciągnik);(

i ew. w 840 którą skrzynie byście polecali i dlaczego?

moje pytanie kieruję zwłaszacza do: "karola0604" i "brzozaka2"

pozdrawiam;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ma ktoś może oferty na claasa axiona, lub kupił taki ciągnik i mógłby zdradzić cenę, chodzi o najnowszy model axiona 810, oferta dla mnie to 447000 zł netto do negocjacji. Wyposażenie dodatkowe to amortyzowana oś, przedni tuz, wersja cebis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez gospodarny1992
      Cześć pisze z prośbą o rade. Mam zbitą szybę drzwi lewych w Class Arion 460 2016rok, w serwisie claas jest możliwość zakupu takiej, ale pojawią się problem. W okolicy 2018r. szyba została zmodernizowana, delikatnie ale jednak koszty rosną o zawiasy, pałąk z klamką etc. Potrzebuję namiar na pewne źródło. w szybie zmieniły się nieznacznie średnica otworów. Czy ktoś przerabiał ten temat?
    • Przez MFargo
      Witam. Przychodzę tutaj z zapytaniem, czy może miał ktoś problem z podnośnikiem w claas arion 610c 2008r problem polega na tym, że na panelu tym, co się zmniejsza/zwiększa szybkość opuszczenia nie do końca działa poprawnie a potencjometr od maksymalnego podnoszenia trochę działa, ale w dwóch pozycjach tylko do trójki, ale jest tak ze np. ustawie jeden na tym pokrętle od max podnoszenia to podnosi do połowy podnośnik a jak ustawie 3 to podnosi na maksa i nie rozłącza pompy. Kalibracje robiłem, ale to samo jeszcze dodam podczas kalibracji z tego co mi wiadomo podnośnik powinien spaść na sam dół, a nie opadł. Dodam ze ten panel jest dobry, bo wymieniłem z innego ciągnika jeszcze dodam, że na błotnikach sterowanie działa podnosi i opuszcza, ale ciągiem a kiedyś trzeba było kilka razy przycisk klikać, żeby podnieść na maksa.
      Jak ktoś ma jakiś pomysł to z chęcią wysłucham. 
    • Przez kufcio
      Witam
      Wspomniany w tytule ciągnik w drugim roku swojego życia zaczął przy porannym rozruchu gasnąć. Dosłownie silnik sie dławił od obciążenia. Było to ok 2-5 razy na 10 rozruchów. 
      Obecnie występuje to przy każdym zimnym rozruchu a i potrafi na ciepłym przy chwilowym postoju przydusić.
      Kiedy jest ciepło dodaje nogą gazu żeby nie zgasł jednak kiedy jest zimno szkoda mi silnika.
      "Duszenie" występuje dokładnie po 3 sekundach od rozruchu. 
       
      Dostałem info że to prawdopodobnie problem z hamulcami wysokociśnieniowymi, i moze byc cos na rzeczy ponieważ jeszcze na gwarancji wyskakiwał komunikat o problemach z hamulcami i obwodem przyczepy co wydawało mi sie nielogiczne ponieważ w tym czasie nic nie było podpięte pod hamulce. Obecnie komunikat się pojawia bardzo rzadko.
       
      Rozpoznając sprawę w literaturze "systemy techniczne" znajduje rozdzielacz po prawej i jego sterowanie w module A142 po lewej za siedzeniem kierowcy.
       
      Ma ktoś jakiś pomysł jak to ugryźć?  
      Dostałem też info że "padają diody za siedzeniem" st ą zakładam że mowa jest o A142... 
      Za sugestie dziekuje.
       
    • Przez bartas19
      Panowie chciałbym się coś dowiedzieć czegoś więcej o tej przekładni niż to że ma 4 zakresy i 6 biegów. A mianowicie jaki olej do niej wlać, jakie filtry hydrauliczne i generalnie jak to się spisuje??? Jak działa tryb automatyczny hexactiv i generalnie wszystko to co możecie mi o niej powiedzieć. Pozdrawiam
    • Przez bauer51
      Potrafi ktoś wyjaśnić do czego to służy co znajduję sie pod numerami od 1-5 ?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v