Skocz do zawartości

NH TD5 Nie można uruchomić ciągnika, awaria czujnika WOM


Kamilmkm

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie

Witam

Jak w tytule, nie mogę w ogóle uruchomić ciągnika. Prawdopodobnie problemem jest jakieś zabezpieczenie WOM.

Mianowicie po wyłączeniu wałka WOM w trakcie pracy w broną wirową, nie zgasła mi pomarańczowa kontrolka WOM na desce rozdzielczej. Wałek wyłączyłem normalnie dźwignią i przestał się obracać, a kontrolka nie zgasła. Następnie wysiadłem z ciągnika i po kilku sekundach się wyłączył (pewnie w wyniku czujnika z fotela kierowcy) i teraz nie można odpalić silnika, a ta pomarańczowa kontrolka WOM ciągle świeci. Przestawiałem wszystkie wajchy WOMu i nic to nie pomaga.

Chyba jakiś czujnik podaje błędną informacje do komputera że WOM jest nadal nierozłączony. Tylko gdzie go szukać i co sprawdzać? Bardzo proszę o pomoc. Jak obejść to zabezpieczenie żeby odpalić ciągnik, bo stoi na polu z agregatem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie byla taka sytuacja po zakupie, gdy wlaczylem walek i wysiadlem z ciagnika i sam zgasl, durne zabezpieczenia. Przyjechali panowie z serwisu i pod ciagnikiem jest jakis zawór i trzeba było ręcznie popchnąc go zeby sie wylaczyl walek i dopiero ciagnik odpalil. Wiec podejrzewam, że czujnik może być też tam, ale gdzie to jest dokładnie nie pamietam, musisz sie połozyc pod ciagnik i szukac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomeq - dokładnie o to chodzi. Naprawiłem to rano. Tam jest siłownik chyba do sprzęgła WOM i na nim jest czujnik. Między bakiem a skrzynią się znajduje taka mała puszka i obok wtyczka z siłownikiem. I wystarczy dosłownie lekko pchnąć  za tą wtyczkę. Dzisiaj przy pracy z WOM prawie cały czas ten sam problem, że czujnik właśnie pokazuje nierozłączony WOM. Chyba niestety ta puszka będzie do wymiany. Będę to musiał w wolnym czasie rozkręcić i oglądnąć.

Ale swoją drogą to jest chore, że taka pierdoła uniemożliwia Ci zapalenie ciągnika. Powinien być nawet jakiś tryb awaryjny czy coś, żeby zjechać do domu ciągnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam jest chyba jakiś tłoczek i podciśnienie go wypycha czy jakoś tak. nie wygląda to na coś skomplikowanego ale dostęp kiepski jest żeby odkręcić. Od tamtego roku się za to biorę i tak schodzi... narazie nauczyłem się wciskać ciągle ten guziczek od WOMu przy rewersie jak wysiadam z kabiny. A po zgaszeniu silnika to niestety trzeba pod kabinę się wsunąć i ruszyć wtyczką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez flackmistrz
      Witam jak w temacie wymieniłem filtr siatkowy znajdujący się w tubie pod schodkami do kabiny i zaczął mi się pocić olej, czy jest tam jakaś uszczelka w tej plastikowej obudowie? w zestawie nie miałem żadnej i po prostu odkręciłem wymieniłem filtr i przykręciłem po 20Mth zaczęło sie pocić i kapać. Dzięki za pomoc i pozdrawiam

    • Przez crouzer
      Witam
      Potrzebuje instrukcji do td5030 z rewersem hydraulicznym. Posiada ktoś? Byłbym wdzięczny za udostępnienie.
    • Przez Moriss97
      Witam
      Mam problem na forum już się t ebledy przewijały ale nadal mam brak odp. 
      Mianowicie problem polega na komunikacie błędu 3727 - new holland td5.85 2020 rok
      Zaraz po odpaleniu. Nie wiem co za przyczyna ? Gdzieś wyczytałem że ponoć lepkość oleju silnikowego. Słaba. Ale nawet jak wymieniłem filtry,i o na nowy nadal to samo. 
      A stalo się po tym jak przez parę minut miał większe spalanie i ciutke większe obory jakby dpdf dopalał ale nie było nic na komputerze widać. Etc. I po tym ten komunikat wyskoczył. 
      A teraz już nwm czy jakiś czujnik świruje czy tylko serwis..czeka. 
      Ktoś miał podobny problem.?

    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v