Skocz do zawartości

7930 pomocy jadę powoli i takie cuda


zyz1o

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzybu1
      Czy ktoś posiada instrukcję obsługi do jd 7810/7710 ? Jakie do ciągnika stosuje się oleje filtry ? 
    • Przez grzybu1
      Mma pytanie jakie są różnice między tymi modelami. Czy moc tylko na pompie przestawiona czy coś więcej ?
      Jak długo olej silnikowy po wymianie utrzymuje się czysty ? Wręcz idealnie przezroczysty? Lub po remoncie silnika jak jest w środku wszystko wymyte, to ile minie zanim się zrobi ciemny ? 
      Pytanie bo, jest do kupienia ciągnik ale ma idealnie czysty olej silnikowy, wygląda jak hydrauliczny. Sprowadzający nie wymieniał oleju, wiadomo, że silnik jakiś czas po remoncie. 
    • Przez arion650
      Witam,mam problem z TLS ,od zakupu ciągnika wydawał się twardy na osi,po jakimś czasie ciągnik pokazał błąd i od tamtej pory po odpaleniu nie zawsze się kalibruje, podczas pracy ciągle unosi się i opuszcza a gdy przypnę obciążnik 1.5t całkowicie opada i nie ma zamiaru się unieść,po opuszczeniu obciążnika ciągnik wraca do pozycji i przestaje świecić błąd.Co to może być? Pozdrawiam
    • Przez xsc
      Chciałbym zapytać kolegów czy ktoś z Was ma doświadczenia z wtryskami do silnikow John Deere. W internecie pojawiaja sie opinie, ze poprawnie działaja wyłacznie te z dystrybucji JD. Poprawnie sie koduja, silniki pracują lepiej, zas te z dystrybucji denso maja z tym problem. Jakie sa wasze doswiadczenia, zdanie na ten temat? Moze ktorys z Was posiada kody wtryskow, zamontowanych u siebie? W celach porownawczych, moze uda sie rozszyfrowac znaczenie tego kodu?
      Zapraszam do dyskusji:)
    • Przez kali88
      Witam wszystkich
      W załączonym zdjęciu tak wygląda poziom na zgaszonym silniku. Problem się pojawia podczas jazdy, pracy.. Ciągnik z turem poziom spada do tej czerwonej kreski, gdzie łyżka od ziemi jest  na poziomie 1 m. Za mała ilość oleju, zapowiedz awarii?
      http://manuals.deere.com/omview/OMAL171314_53/OU12401,000193C_53_20071211.html
      http://manuals.deere.com/omview/OMAL171314_53/OU12401,0001D29_53_20091017.html
      Strony jasno nie podały  czy zimny  silnik lub podczas pracy pomiar. Obecnie mam zalane 50l.
      http://manuals.deere.com/omview/OMAL171314_53/OU12401,0001B62_53_20100923.html
      Układ przekładniowy/hydrauliczny
        - Przekładnia PowrQuad Plus, liczba biegów 16/16..............
      49 l (12.9 U.S.gal.)
      - Przekładnia PowrQuad Plus, liczba biegów 24/24..............
      50 l (13.2 U.S.gal.)
      - Przekładnia AutoQuad Plus, liczba biegów 24/24..............
      50 l (13.2 U.S.gal.)
      - Przekładnia AutoPowr..............
      60 l (15.9 U.S.gal.)
      - dodatkowo, z przekładnią biegów pełzających..............
      1 l (0.3 U.S.gal.)
      - dodatkowo, z napędem przednich kół..............
      3 l (0.8 U.S.gal.)
      - dodatkowo, z osią TLS..............
      3 l (0.8 U.S.gal.)
      - z dodatkowym zbiornikiem oleju..............
       
      Czy błędem jak doleje 5-6 litrów? mam na myśli tsl napęd przedni? Da nam to 55+ i wyjdzie jak kolega niżej  w temacie.
       
      14 l (3.7 U.S.gal.)
       
       
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v