Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Mam pytanie. Który numer jest ważniejszy? Ten na moście czy skrzyni? Wiadomo, że jeśli chcemy robić ciągnik na oryginał i zgodnie z przepisami to i na moście, skrzyni, tabliczce i przede wszystkim w dowodzie powinien być jeden numer. A co w przypadku gdy mam pęknięty korpus skrzyni i chciałbym wymienić całą skrzynie na taką od Zetora 6911 czy 7211, albo po prostu od innego Ursusa? Jak to jest potem w przypadku wizyty na przeglądzie? 

Opublikowano (edytowane)

Na moście jest numer nadwozia, nie wiem co masz na skrzyni za numery, ale są bez znaczenia, skrzynię możesz sobie zmieniać od czego chcesz, czy to Zetor czy Ursus, to samo teraz z silnikiem.

Edytowane przez Desperado
  • Like 1
Opublikowano

Numer na obudowie skrzyni nie jest brany pod uwagę, choć fabrycznie jest identyczny z numerem na obudowie tylnego mostu.

5 godzin temu, Desperado napisał:

tabliczkę można założyć zastępczą.

Można też kupić robioną na wzór oryginału na  popularnym portalu aukcyjnym .

  • Like 1
Opublikowano
19 godzin temu, Desperado napisał:

Na moście jest numer nadwozia, nie wiem co masz na skrzyni za numery, ale są bez znaczenia, skrzynię możesz sobie zmieniać od czego chcesz, czy to Zetor czy Ursus, to samo teraz z silnikiem.

na skrzyni były bite dokładnie te same numery co na mościearbeidsledighet trener Uflaks Humoristisk fenomen Reise numer vin ursus c  360 gdzie jest - simetrisesisik.com

Opublikowano (edytowane)

 

23 godziny temu, Desperado napisał:

Na moście jest numer nadwozia, nie wiem co masz na skrzyni za numery, ale są bez znaczenia, skrzynię możesz sobie zmieniać od czego chcesz, czy to Zetor czy Ursus.

To reasumując. Numer skrzyni jest istotny czy nie? Bo z tego co rozumiem to najważniejszy jest most 

Edytowane przez Jarek1893
Pomyłka
Opublikowano
5 godzin temu, Jarek1893 napisał:

 

A połączenie skrzyni Zetora z mostem C-360 będzie problematyczne? Bo wiem że tam trochę inaczej jest z napędem/załączaniem napędu pompy podnośnika 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PAATRYKK5
      koledzy czy ta szyba:
      http://allegro.pl/szyba-tylna-c-360-kabina-sokolka-st-34-i1440306806.html
      będzie pasowała do tej kabiny:
      http://www.bankfotek.pl/view/890742
      ta kabina wszystkie szyby ma w osobnych ramkach przykręcanych do głównych ram kabiny
    • Przez tomb2
      Poszukuje w trbie pilnym sybole lakierów do C-360 Głównie chodzi mi o zółty ktorym malowane były blachy. Jakby ktoś miał jeszcze symbol siwego (blok silnika) i kremowego (felgi) Będe bardzo wdzięczny.
      Pozdrawiam
    • Przez tomb2
      A więc szukam jakiejś nowej kabiny do mojej 60-tki teraz mam takie zerdzewiałe blaszane starocie więc czas na nowe blachy. Nie będę pakował w c-360 niewiadomo jakiej kasy ale może macie jakieś spostrzeżenia na temat rzemieślniczych kabin, na co zwrócić uwage jakich unikać ?
       
      Lekko zejde z tematu jaki kolor C-360 preferujecie ? Bo nowe blachy muszą być pomalowane oczywiście żółty czy czerwony
       
      Temat dotyczący starszych kabin:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31223-stare-kabiny-wygluszanie-starszych-kabin/
    • Przez Logan93
      Witam. Nie wiem czy dokładnie powinien się ten temat znajdować.
      Potrzebuje wymiary lub link do uszczelek do kabiny Ursusa 4011 typu ORZESZEK. Kupiłem niedawno traktorek bez kabiny i postanowiłem odbudować go do oryginalnego stanu. Zakupiłem i kabinę i drzwi lecz niestety są bez uszczelek. 
    • Przez Celownik07
      Jak osiagnac taka wysokosc siedzenia jak na zalaczonym obrazku- to jest "fabryczna" wysokosc? Aktualnie u mnie lezy na plecaku a nie widze mozliwosci jakiejkolwiek regulacji. Dzis troche tam podlubalem : sworznie( te grube)  troche zpracowane ale nie jakos drastycznie- fabrycznie poblokowane, tulejki kompletne, sprezyny nie wyciagniete. Szukam jakiegos punktu zaczepienia od czego zaczac remont by osiagnac to co na zdjeciu. 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v