Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
11 minut temu, yacenty napisał:

a wczesniejsza korekcje gdzie wprowadzałeś?

w wyświetlaczu w ciągniku, ale to po prostu wybierałem SF1 i już wszystko śmigało, a tu trzeba to chyba jakoś połączyć?

  • Root Admin
Opublikowano

ale wcześniej miałeś RTK od JD czy cos innego? Sorry ja nie siedze w produktach JD wiec mi SF1 nic nie mówi - kojarzy mi się tylko ze Sf1 to jakaś prosta korekcja była, daleko do rtk

Opublikowano
21 minut temu, yacenty napisał:

ale wcześniej miałeś RTK od JD czy cos innego? Sorry ja nie siedze w produktach JD wiec mi SF1 nic nie mówi - kojarzy mi się tylko ze Sf1 to jakaś prosta korekcja była, daleko do rtk

sprowadziłem traktor z Niemiec który wcześniej używał RTK poprzez prywatną antenę, której nie posiadam; tak SF1 to najprostszy darmowy sygnał

tak wyglądają opcję łączenia z RTK w Johnym i mój problem polega na tym że nie wiem skąd wziąć te dane które muszę uzupełnić w ciągniku z ASG Eupos

RTK.png

  • Root Admin
Opublikowano

asg eupos to tak po prawdzie RTN czyli korekcja po sieci.

masz modem w ciągniku? masz internet w ciągniku? Rozwiń te opcje gdzie jest Vehicle. Ja w Trimblu wybieram korekcje, i albo satelitarna i podaje parametry albo RTK czyli podaje serwer, login hasło i port

Opublikowano
11 minut temu, yacenty napisał:

asg eupos to tak po prawdzie RTN czyli korekcja po sieci.

masz modem w ciągniku? masz internet w ciągniku? Rozwiń te opcje gdzie jest Vehicle. Ja w Trimblu wybieram korekcje, i albo satelitarna i podaje parametry albo RTK czyli podaje serwer, login hasło i port

o właśnie nie mam modemu, jak to wygląda z abonementem na internet jaki wystarcza, czy to kupuje się jakiś specjalny?

Opublikowano
Dnia 21.11.2022 o 19:39, marcinrebski napisał:

Witam czy ktoś wie jak podłączyć RTK jeśli mam już konto ASG-EUPOS, oraz antenę STARFIRE 3000 Z RTK?

 

Udało się podłączyć? I czy wogole jest taka możliwość? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Robert0324
      Witam, posiadam zawór taki jak na zdj bez tego wyjścia od góry, czy mogę założyć taki jak na drugim zdjęciu z wyjściem na rurkę czy będzie coś kolidować ?



    • Przez pablo10
      Witam.
      Patrzebuję waszej pomocy. Kombajn zbozowy John Deere  nie podnosi hedera. Na wyświetlaczu zapala się błąd 232E ( z instrukcji wynika, że błąd 232 należy sprawdzic przełącznik lub zastosować procedurę nr.8- ale nie wiem co ona oznacz) i wtedy po wcisnięciu na joysticku przycisku góra lub dół hedre nie reaguje ( sprawdzałem i wtedy do cewek odpowiedzialnych za podnoszenie nie dochodzi prąd). Najlepsze w tym jest to, że po zgaszeniu i odczekaniu załóżmy godziny błąd znika i kombajn może kosić 5 godzin, 10 lub tylko 10 minut i znowu pojawia się problem). W trakcie błędu nie działa tylko podnoszenie opuszczanie, wszystkie inne funkcje załączane elektrycznie działają np. podnoszenie motowideł. W moim modelu kombajnu przekazniki umieszczone w płycie z prawej strony kabiny nie  odpowiadają za funkcję podnoszenia i opuszczania- wyjmowałem każdy i podnosiłem opuszczałem- heder działał. Czy ktoś z Was miał taki przypadek i wie gdzie szukać przyczyny?
    • Przez wysos
      poszukuję kompetentnej osoby która zna się na kombajnach John Deere 1450 WTS. Głównie chodzi o podsiewacz i jego mocowanie, ale zakresem pracy będzie też ogólny przegląd maszyny i przygotowanie do nowego sezonu. województwo Podlaskie, powiat Mońki. za wszelkie polecenia z góry dziękuję. jak ktoś chętny zapraszam do kontaktu 510319547
    • Przez kindzal8001
      Witam nie dziala mi multizegar na obrotach silnika czy ktos wie gdzie w john deere 1188 znajduje sie czujnik obrotow silnika ? Pozdrawiam
    • Przez JohnDeere87
      Witam,
      mam problem z kombajnem John Deere CTS. W trakcie pracy przygasa silnik, a dokładniej schodzi z obrotów i po chwili znów wchodzi sam na wysokie obroty. Wiem , że nie jest to problem związany z układem paliwowym, ponieważ wszystko zostało sprawdzone, łącznie z pompą paliwową, podejrzewam że problem tkwi w układzie elektrycznym. Po wymianie terminatorów w układzie problem na jeden sezon ustąpił, po czym w kolejnym roku powrócił, niestety tym razem po wymianie terminatorów na nowe problem nadal się utrzymuje. Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v