Skocz do zawartości

Jakie zegary w Ceres 85


Jackharrer

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

 

Mam na oku Renault Ceres 85 rocznik 1994 tylko zastanawia mnie dlaczego ma on liczniki elektroniczne z jasną plastikową obudową, wyglądają jak liczniki z jakiegoś nowszego modelu. Chociaż widziałem też Ceresy z lat 2000 i miały analogowe liczniki. Czy jest jakaś zasada w jakich rocznika ewentualnie w jakich modelach jakie były montowane liczniki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W modelach X dźwignie zmiany biegów znajdowały się po prawej stronie. Modele X to miały także cyfrowa tablica przyrządów i hydrauliczne połączenie . Kokpit poziom hałasu wynosił 80 dB i tylko 73 dB w modelach X." Taki cytat znalazłem na konedata.Wychodzi że modele oznaczone X miały lepsze wyposażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że macie racje. Były dwie wersje 1. Półbiegi hydrauliczne, dźwignie zmiany biegów po lewej stronie, zegary cyfrowe 2. żółw zając mechaniczny ze sprzęgłem, jedna dźwignia z lewej strony druga z prawej strony, zegary analogowe.

W załączonym z OLX Ceresie chyba ewidentnie jest coś nie tak. Zegary cyfrowe, półbiegi mechaniczne i obje dźwignię po lewej stronie ale wychodzące z tunelu środkowego ( czyli tak jak w wersji z dźwigniami po obu stronach ) .

Może padła skrzynia z półbiegami hydraulicznymi i ktoś wsadził skrzynie z półbiegami mechanicznymi.

 

Chyba jednak trzeba odpuścić tego Ceresa :(

Ktoś wie gdzie ci wszyscy handlarze kupują te ciągniki z Francji. Są jakieś portale z aukcjami itp ?

Edytowane przez Jackharrer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysw5
      Witam wszystkich, 
      Przygotuję się do remontu silnika mojej renówki 103.54. Jest tam silnik MWM turbo TD 226-4 R185. Objawy są takie,  że pali coraz więcej oleju, już na dolewki 10l na sezon nie starcza. Po odpaleniu zimnego chmura białego dymu. Tak ogólnie pracuje dobrze, zdarza się,  że gdy jest mocno rozgrzany przy temp. otoczenia powyżej 25 stopni i np orce pod rzepak potrafi mignąć kontrolka oleju na wolnych obrotach,  np przy ruszniu jak obroty spadną.
      Z tego co się zorientowałem to tuleje w tym silniku są suche. Planuje ściągnąć głowicę,  zobaczyć stan tulei, tłoka,  pierścieni i przy okazji korbowodów. Czytałem też,  że przy takich objawach mogą być zużyte same głowice.
      Chciałem się poradzić,  czy da radę wymieć tuleje, bez wyciągania silnika? Mechanik twierdzi że przy takich tulejach powininny być wyrównane/rozwiercone otwory w bloku i dopiero zamówione tuleje pod ten wymiar i następnie wciśnięciu honowane na wymiar pod tłok.
      Czy ktoś może wymieniał tuleje w takim silniku w oryginalnym wymiarze że np po wciśnięciu nie wymagają honowania?
      Przy mokrych nie byłoby problemu.


    • Przez elamir
      Panowie co to za element renówki 103.54 niedaleko tylnego mostu? Cieknie mi spod niego olej hydrauliczny. 


    • Przez Michał8201
      Witam ,jak wyżej napisane renault 550 rx problem polega na tym że przy zmianie polbiegu z 1 na 2 nie ma reakcji z 2 na 3 jest odczuwalne szarpnięcie i z 3 na 4 znowu brak reakcji, czy ktoś może coś pomóc bo podobno może mieć tylko 2 półbiegi.
    • Przez user88
      Witam. 
      Mam 155.54 będę musiał ja zamykać z kluczyka którego brak. Jeśli posiada ktoś wkład z kluczykiem to kupię. Wiem też, że te wkładki posiadały numery zgodne z tym na kluczu może dałoby się dopasować coś ew dorobić kluczyk. Jest dostepna takowa na zamówienie ale 400 zł trochę sporo. 
    • Przez mariusz1304
      Witam,
      Od niedawna mam problem z przednim napędem. Dokładnie to cos w nim hałasuje. Tak jakby turkotanie przy każdym obrocie kół. Na ta chwile ciężko mi stwierdzić czy to z przedniego mostu czy z okolic przystawki.
      Kilka lat temu miałem obrobione tryby w przednim moście i wtedy hałasowało bardziej przy skręcaniu a teraz coś słychać przy jeździe na wprost. Przy skręcaniu jest cicho. Przy wyłączonym napędzie też nic nie słychać.
      Olej w przodzie wymieniony jakieś 3 lata temu na 80w90LS
      Łożysko podpory wału sprawdzone.
      Jest możliwe żeby tarczki w przednim układzie różnicowym lub przystawce tak się zachowywały?
      Miał ktoś taki problem, coś doradzi?
       
      Skrzynia mechaniczna z elektrohydraulicznym załączaniem napędu.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v