Skocz do zawartości

Dzierżawa gruntu z KOWR jak się za to zabrać

Dzigit189

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Przychodze z takim tematem w którym jestem całkiem zielony. Od niedawna mam na własność 2.5ha ziemi i założyłem własne gospodarstwo. Niedaleko mnie jest dzialka ok. 1ha która jest agencyjna co sprawdziłem na erolnik. Myślałem o wydzierżawieniu.  Jak to wygląda żeby KOWR wystawił to do przetargu , bo o wydzierżawieniu bez przetargu zapewne mowy nie ma .

Czy muszę napisać jakiś wniosek czy podanie że jestem zainteresowany wydzierżawieniem tego konkretnego gruntu ? 

Posiadam wykształcenie rolnicze

8 godzin temu, Dzigit189 napisał:

Witajcie.

Przychodze z takim tematem w którym jestem całkiem zielony. Od niedawna mam na własność 2.5ha ziemi i założyłem własne gospodarstwo. Niedaleko mnie jest dzialka ok. 1ha która jest agencyjna co sprawdziłem na erolnik. Myślałem o wydzierżawieniu.  Jak to wygląda żeby KOWR wystawił to do przetargu , bo o wydzierżawieniu bez przetargu zapewne mowy nie ma .

Czy muszę napisać jakiś wniosek czy podanie że jestem zainteresowany wydzierżawieniem tego konkretnego gruntu ? 

Posiadam wykształcenie rolnicze

Ja napisałem zwykłe podanie o chęci dzierżawy, a właściwie kilka podań... Po kilku latach dostałem odpowiedź, że wystawią to do przetargu.

A mnie po kilku latach powiedziano /na pismo odpowiedzi nie było/ ze nie opłaca im sie powoływanie rzeczoznawcy i organizowania przetargu bo koszta mogą przekroczyć wartość 

1 godzinę temu, Dastan napisał:

1ha która jest agencyjna co sprawdziłem na erolnik

W jakiej zakładce sa działki agencyjne Są tam wszystkie czy tylko do sprzedazy

Juz znalazłem 

Edytowane przez debrzyna