Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem z moim case mx 100c silnik perkins

CCiągnik  12 tyś mth 

Bardzo ładnie zapala, nie kopci , nie bierze oleju,  lecz ciągnika jak na prawie 100km jest słaby 

W transporcie,  nawet z pustymi przyczepki bardzo.wolno się rozpędza, widzi górkę prędzej niż ja.

Podczas ruszania na wyższym biegu muszę dawać gazu,  bo gaśnie.

W polu potrzebuje wysokich obrotów,  w innym przypadku zamula się, słychać że silnik ma ciężko.

Turbo bez luzow, pracuje raczej prawidłowo,  przewody puchna. 

Jeżeli chodzi o układ paliwowy to przewody drozne,  filtry wymienione.

Może coś z dawka paliwa, lub slabe cisnienie pompy wtryskowej 

Co zrobić najpierw, może ktoś się wypowie. 

20211211_144023.jpg

Opublikowano

Wszystkie rurki, śruby od filtrów do samej pompy są czyste? Na wejściu do pompy nie ma przypadkiem sitka? Problem był od początku czy ostatnio się pojawił? Ostatecznie musisz podkręcić dawkę na pompie żeby przykopcił lekko przy wciskaniu gazu.

Opublikowano

Wszystkie rurki są czyste, raczej wszystko przekopałem 

A jak podkrecic dawkę na pompie?

Popuscic pompę na rozrzadzie i lekko w górę czy w dół? 

CCiągnik jest taki od kiedy kupiłem, niecałe 2 lata.

Opublikowano

Ta seria ma często ten problem, są podobne tematy na forum. Najlepiej jeśli masz czas to zawieźć pompę do zakładu żeby sprawdzili ją albo niech pokażą jak regulować dawkę. Pompy nie przestawiaj na rozrządzie.

Opublikowano

Na początek sprawdź końcówki wtrysków i membrane na korektorze dawki na pompie. A tak wogóle to z Twojego opisu wynika, że wogóle nie działa Ci przyspieszacz w pompie. Pompa do wyjęcia i do zakładu, który naprawde dobrze zna sie na tych nieszczęsnych delphi.

Opublikowano (edytowane)

Czy to silnik 80 KM , czy 100 KM , to różnica mocy wynika jedynie z zastosowanie innej pompy ( inna dawka paliwa ) co powoduje również wzrost ciśnienia doładowania, poza tym wtryskiwacze , ciśnienie wtrysku , turbina itd. są identyczne.

Edytowane przez andrzej78
Opublikowano

Odnośnie tej membrany musiałbyś znaleźć rurkę która wychodzi z pompy i idzie na drugą stronę silnika do kolektora ssącego. Wpiąć się i podać ciśnienie ze sprężarki ok. 1 bar i sprawdzić czy jest szczelna czy jednak ciśnienie gdzieś ucieka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v