Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam Zastanawiam się nad zakupem case mx 150 lub 170 i oglądając ogłoszenia dużo jest MTX tych starszych i nowszych tylko nie wiem jak z awaryjnością ich i jakie silniki są w nich montowane i jakie spalanie bo w case to wiadomo legendarny cummins i jakie modele odpowiadają mx 150 bo znajomy mówi że MTX 145 to bardziej skrzynia i tył z mx 135
Opublikowano (edytowane)

Po pierwsze niema MTX 145. MXowi 100-135 odpowiadają MTX 110, 125, 140 na Perkinsie(nie polecam) oraz 120, 135, 150 na Iveco BetaPower bez Common Rail(bardzo polecam), natomiast MXom 150 i 170 odpowiadają MTX 155, 175 na Perkinsie oraz 165, 185 na Iveco z Common Rail (też polecam) oraz 200 na Cumminsie takim jak w Case MX ale z pompą wtryskową VP sterowaną elektronicznie(polecam). Jest jeszcze seria MC 120 i 135 Power6, troszke bardziej zwarta budowa, silnik Perkins ale na VP, nowszy. Zdecydowanie lepszy niż w MTX. Są też MC z lat 2007-2009 z silnikiem Iveco BetaPower. Każdy MC i MTX ma skrzynie praktycznie identyczną jak MX, są tam wprowadzone nieznaczne zmiany. Generalnie grubo ponad 90% elementów jest identyczne. XTX ma inne małe mosty, a duże bardzo podobne do dużych MXów. Skrzynia natomiast jest przeprojektowana i zmodernizowana. Silniki w XTX to Beta Power na Common Rail.

Edytowane przez Rowan
  • Thanks 1
Opublikowano

to w moim przypadku zostaje tylko MTX 165 tylko czy common rail nie jest mocno kosztowny w naprawie bo MTX 155 na Perkinsie to nie polecasz tak no i jak z amortyzowana ośią w MTX czy rózni się od tej w mx czy jest identyczna Wielkie dzięki za pomoc Rowan no i wielka wiedza widzę masz o tych ciągnikach

Opublikowano

Common Rail w tych silnikach jest bardzo trwały. To nie JD, że co chwile coś pada w układzie paliwowym. 
Osie w większych modelach były w dwóch wersjach, takie jak w MX też występowały, sam taką mam w XTXie, nie pamiętam tylko oznaczenia.

Opublikowano
JD1052 napisał:

20.29 jest na 10 szpilek koło a 20.25 na 5 szpilek

 

Rowan napisał:

Common Rail w tych silnikach jest bardzo trwały. To nie JD, że co chwile coś pada w układzie paliwowym. 
Osie w większych modelach były w dwóch wersjach, takie jak w MX też występowały, sam taką mam w XTXie, nie pamiętam tylko oznaczenia.

jaco512 napisał:

https://www.youtube.com/@mariuszzdanowski9946/videos

Przejrzyj jego filmy z napraw McCormicków, xtx raczej odradza, włosi pozmieniali w skrzyni na gorsze, MTX ma dobre opinie, silnik betapower z fpt czyli bardzo podobny do tych w NH

a może któryś z was wie gdzie takiego mx 150-170 albo MTX 165-185 w dobrym stanie można szukać pieniądze nie napiszę ze nie grają roli bo grają ale wolę dopłacić za dobry stan niż remontować

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zadenrolnik
      Cześć wszystkim, 
      Stałem sie niedawno posiadaczem MC95 i jest to mój pierwszy ciągnik. 
      Chciałbym w nim zrobic serwis olejowy i nie mam bladego pojęcia ile i jakiego oleju najlepiej kupić. Skrzynia, przedni most i silnik. 
      Prosze o polecajke 
      Jeżeli macie jakies sugestię, na co jeszcze zwrócić uwagę i co ewentualnie jeszcze wymienic to piszcie smialo. 
      Pozdrawiam 
    • Przez Dx90luberda
      Witam problem z moim mc115 silnik kreci nie odpala pompka dobra przewody do baku sprawdzone . 
    • Przez caros2
      Czy ktoś wymieniał przeguby osiowe? Czy są problemy z tą wymianą?

    • Przez Adasko201
      Witam wszystkich serdecznie, przeszukałem różne fora i niestety nie znalazłem nic na temat.
      mam problem z miękką osią, podnosi z przycisku, opuszcza, poziomuje ale niestety wogóle nie amortyzuje, ciągnik skacze jak na sztywnej osi, moje podejrzenie padło na hydroakumulatory przedniej osi.
      pytanie do znawców: ma ktoś może informację jakim ciśnieniem powinny być one nabite azotem  i jakiej są pojemności??
      pozdrawiam
    • Przez PanieJanku
      Witam. Mam problem z McCormick Mc 120. Przestaje działać EHR. Po uruchomieniu działa od 5 do 30min, potem przestaje działać na podobny czas (gaśnie  wyświetlacz i nie działa podnośnik). Wymieniłem przekazniki ale problem nie zniknął . CIągnik kupiony w tym roku w Holandii.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v