Skocz do zawartości

Fendt farmer 300+ tur quicke jak podłączyć?


Symbiota

Rekomendowane odpowiedzi

Na zdjęciu rozdzielacza ciagnika widzisz szarą rurkę oznaczoną literką P co oznacza zasilanie z pompy. Wywal ten trójnik i do tej rurki podłącz rozdzielacz  ładowacza w wyjście oznaczone P jak oznaczyłem na zdjęciu. Ta szara rurka idzie ogółem do lewej strony ciągnika do rozdzielacza hamulcy hydraulicznych i możesz ją całkowicie wywalić i tam podłączyć zasilanie rozdzielacza ładowacza. W miejscu odkręcenia metalowej rurki podłącz przewód hydrauliczny z rozdzielacza ładowacza oznaczony cyfrą 1. To się nazywa powrót do obiegu pod ciśnieniem. Oznaczenia T na obu zdjęciach oznaczają wolny spływ oleju bez ciśnienia do zbiornika hydraulicznego.

webp_thumb.IMG_20230307_160858.thumb.webp_9018fa0524cdcf75a3c0670d07666d53~2.jpg

webp_thumb.IMG_20230307_160911.thumb.webp_3aaa11c5608dc8c57841afe009b514e8~2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.03.2023 o 18:36, kamil16251290 napisał:

No to super ze działa. 

Wiesz może jak podłączyć ładowacz do case cx 90 oczywiście pomijając gniazda hydrauliczne? przy ładowaczu jest  P jako zasilenie T jako spływ oleju do skrzyni i N które jest zaślepione czy musi być podpięte z rozdzielaczem hydraulicznym w ciągniku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam dokładnej budowy takiego ciągnika więc zakładam że tam nie ma hydrauliki LS tylko zwykły obieg . Z pompy hydraulicznej idzie przewód/rurka ciśnieniowa na podnośnik lub rozdzielacz hydrauliczny. Trzeba odłączyć ten przewód , podłączyć go do rozdzielacza ładowacza pod P. T oznacza po angielsku tank czyli zbiornik to jest wolny spływ do skrzyni czyli podłącza się bezpośrednio do skrzyni a N trzeba podłączyć do podnośnika/rozdzielacza w zależności od czego odłączyłeś przewód ciśnieniowy który szedł od pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, kamil16251290 napisał:

Nie znam dokładnej budowy takiego ciągnika więc zakładam że tam nie ma hydrauliki LS tylko zwykły obieg . Z pompy hydraulicznej idzie przewód/rurka ciśnieniowa na podnośnik lub rozdzielacz hydrauliczny. Trzeba odłączyć ten przewód , podłączyć go do rozdzielacza ładowacza pod P. T oznacza po angielsku tank czyli zbiornik to jest wolny spływ do skrzyni czyli podłącza się bezpośrednio do skrzyni a N trzeba podłączyć do podnośnika/rozdzielacza w zależności od czego odłączyłeś przewód ciśnieniowy który szedł od pompy.

Dziękuję a powiedz czy jak będzie w ten sposób podłączone to będą działać gniazda hydrauliczne i tur jednocześnie ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to żeby nie zajmować gniazd hydraulicznych i aby wydajność hydrauliki nie malała. Jednocześnie nie używasz hydrauliki zewnętrznej  i ĺadowacza , z reguły robisz to naprzemiennie.  A gdy jednocześnie np będziesz chciał podnieść maszynę na tylnym tuz/podnieść przyczepę i podnieść ładowacz to najpierw olej pójdzie tam gdzie ma lżej a później gdzie ma ciężej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, kamil16251290 napisał:

Chodzi o to żeby nie zajmować gniazd hydraulicznych i aby wydajność hydrauliki nie malała. Jednocześnie nie używasz hydrauliki zewnętrznej  i ĺadowacza , z reguły robisz to naprzemiennie.  A gdy jednocześnie np będziesz chciał podnieść maszynę na tylnym tuz/podnieść przyczepę i podnieść ładowacz to najpierw olej pójdzie tam gdzie ma lżej a później gdzie ma ciężej. 

Jeszcze takie pytanie bo oryginalnie z rozdzielacza ciągnika powrót oleju jest podłączony do rury która idzie na zasilanie pompy do wspomagania czy jak zrobię trójnik i podłącze T z rozdzielacza tura to będzie okej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, kamil16251290 napisał:

Robiąc trójnik nie robisz obiegu oleju. Druga sprawa czy jedna pompa obsługuje  hydraulike zewnętrzną/podnośnik i układ kierowniczy. Może w Twoim ciągniku jest układ hydrauliczny LS? 

Pompa od hydrauliki jest w skrzyni a od układu kierowniczego przy silniku. Chodzi mi żeby powrót oleju z rozdzielacza od ciągnika połączyć z tym od tura.

 

 

32 minuty temu, jaco512 napisał:

Nie spotkałem się żeby powrót oleju z rozdzielacza był połączony z rurą zasilająca pompę wspomagania kierownicy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, kamil16251290 napisał:

Tak, podłącz powrót oleju z rozdzielacza ciagnika do zasilania rozdzielacza ładowacza .

Podobno tak się nie robi 🤔 

Widziałem jak był montowany tur gdzieś na zachodzie przy takim ciągniku zamiast zaślepki rozdzielacza to była taka płyta i tam były podłączone trzy przewody od tura 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kubota M5. Podłączenie ładowacza do fabrycznej rurki która idzie od pompy do podnośnika. Przewód hydrauliczny  widoczny  dalej to podłączenie pompa - zasilanie rozdzielacza ładowacza (P). Przewód hydrauliczny bliżej to podłączenie powrót z rozdzielacza (N). Przewód  hydrauliczny u góry ten na kolanku to wolny spływ do skrzyni (T).

Jest to fabryczne rozwiązanie przy ładowaczu MX.  Także robi się to powszechnie. 

20210806_115641.jpg

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.09.2024 o 23:12, kamil16251290 napisał:

Kubota M5. Podłączenie ładowacza do fabrycznej rurki która idzie od pompy do podnośnika. Przewód hydrauliczny  widoczny  dalej to podłączenie pompa - zasilanie rozdzielacza ładowacza (P). Przewód hydrauliczny bliżej to podłączenie powrót z rozdzielacza (N). Przewód  hydrauliczny u góry ten na kolanku to wolny spływ do skrzyni (T).

Jest to fabryczne rozwiązanie przy ładowaczu MX.  Także robi się to powszechnie. 

20210806_115641.jpg

Spróbuję tak zrobić jak pisałem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez MICH4Ł
      Witam. Mam pytanko jakie powinno być ciśnienie oleju w Fendt 700com3 mi pokazuje przy orce np.3 kreski czasami wchodzi na 4,5. Czy to jest okej czy nie bardzo? I na zimnym silniku chodzi dobrze a jak chodzi jakiś czas przy obciążeniu to zaczyna tak jakby stukać. Miał ktoś podobny przypadek. Proszę o odpowiedź.
    • Przez szympek
      Witam mam problem z fendtem tzn nie idzie uruchomić silnika, rewers jest załączony do przodu a po przełączeniu w pozycji na tył sprzegło nie odbija do góry a lampka kierunu jazdy miga. Pół roku temu był ten sam objaw został wymieniony przełącznik magnetyczny H198904150010 AGCO i problem ustał miał ktos podobny przypadek?
      Po wymienieniu go sporadycznie kilka razy działo się to samo lecz po poruszeniu przewodów zapalił, prad dochodzi.
    • Przez Marcinppppp
      Witam.
      Dał by ktoś radę wyliczyć podkładki pod pompy wtryskowe Fendt 818 silnik bf6m 2013c 
      EP podam i odchyłki.
    • Przez MICH4Ł
      Witam. Orientuje się ktoś jaki jest koszt plus minus wymiany rozrządu lub może ktoś wymieniał w swoim fendt 700 com3?
    • Przez tomek121323
      Witam Panowie!
      Od kilku dni posiadam FENDTa 309 farmer na nowej kabinie (96rok). Sprawa jest następująca, nie wiem czy sprzedawca to krętacz albo może sam nie wiedział w co do konca nie wierze ale na panelu EHR pulsuje czerwona kontrolka diagnose. Wiem juz oczywiscie ze to kod błędu. W moim przypadku 32.
      w instrukcji od noweszego modelu (309CI) kod 32:Przyczyna: Zerwany przewód lub nie podlaczony czujnik. Zwarcie lub zwarcie z masą
      Następstwa: brak funkcji sworzni pomiaru sił Środki zaradcze:odciążyć sworznie pomiaru sił.
       
      Wiem ze zasady działania EHR a wiec i budowa sa takie same w wielu modelach dlatego potrzebuje rady jak sie zabrac do naprawy. gdzie znajdują sie sworznie pomiaru sił? W innym poście kiedyś czytałem cos o czujnikach pomiaru uciągu ramion czy cos takiego, być możę to cos podobnego. Ja wyobrażam sobie to tak ze od sterowania EHR odchodzą jakieś kable które dochodzą do ramion i tam cos jest nie tak? Bede wdzieczny za każdą rade. Możę ktoś ma też jakies zapytania wiec jesli bede w stanie cos pomoc, doradzić piszcie smiało!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...