Lukas1995

Zetor 16145 niskie ciśnienie

Polecane posty

Lukas1995    6

Witam koledzy nowe tłoki panewki korbowe i główne pompa oleju i zawór nowe przyszedł czas na remont no i po odpaleniu nie smaruje się klawiatura zaworów i ciśnienie 1 bar i nic więcej czego to może byc przyczyną ? przed remontem miał więcej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    465

Wadliwa pompa olejowa, nieszczelność na ssaniu pompy olejowej, czy na wyjściu, źle dobrane pasowania panewek, błędy montażowe itp.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Desperado    4763

Zaraz po odpaleniu po remoncie miał takie słabe ciśnienie?

Edytowano przez Desperado

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas1995    6

Tak 1 bar miał odrazu po odpaleniu panewki wszystko dobrane dobrze były wal nie porysowany nominał panewki nominał też 

Nowa pompa zawór też nowy a tu takie cyrki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalfalk1    27

jak przykręcasz rurkę od pompy do bloku to w tym otworze jest korek wkręcany na śrubokręt.jest on tam?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas1995    6

Nie zwróciłem uwagi na to a przez to też jest brak cisnienia ? Bo nie smaruje klawiatury aby tak delikatnie zauważyłem że coś się oleju pojawiło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas1995    6

Panowie pomóżcie po tak długim czasie nie smaruje mi klawiatury zaworów 1bar cisnienie nie smaruje góry gdzie mam szukać przyczyny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bubel500
      Witam.Przy wymianie uszczelki pod głowicą w Zetorze 8045 zauważyłem, że są zablokowane trzy otwory (kanały wodne) przez uszczelkę, chociaż wszystkie kanały pasują ze sobą między głowicą a blokiem. Dlaczego tak jest?
    • Przez ursusikc330m
      Witam,mam pytanie czy ma ktoś namiary na jakiś sklep z częściami do silnika Zetora 18345?
    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj