Skocz do zawartości

Deutz Fahr Agrotron brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie

Cześć wszystkim. Mam problem z Deutz Fahr Agrotron 4.85 kod silnika BF4M1012EC. Mianowicie mam wrażenie że ciągnik jest słaby. Na 4 biegu "H" podczas jazdy potrafi spadać z obrotów że muszę zredukować. Membrana sprawna w regulatorze obrotów. Ale jedna rzecz nie daje mi spokoju. Jak ściągnę wężyk z przelewu wtrysków na uruchomionym silniku nie leci paliwo. Wężyki są suche. I nie wiem czy tak powinno być czy nie. Wtryski są po regeneracji więc są dobre. Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.04.2023 o 15:25, Deco1234 napisał:

Pasek wymieniłem ale sprawdzę naciąg może faktycznie się poluzował. Dzięki za podpowiedź peewee1984.

Laval właśnie zamówiłem tester ciśnienia jak sprawdzę i znajdę przyczynę dam znać. Dzięki panowie za podpowiedzi

Witam i jak kolego udało się coś naprawić bo mam ten sam problem 

U mnie jest to że nie ma też mocy po górkę samym ciągnikiem.Wymienione zostało pompka zasilająca od paliwa zrobione wtryski zawory ustawione turbina sprawdzona mebrana jest cała więc co to może być za przyczyna czego się czepiać? Doradzi ktoś co szukać jeszcze 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.06.2023 o 07:56, sybiuszek24 napisał:

Witam i jak kolego udało się coś naprawić bo mam ten sam problem 

U mnie jest to że nie ma też mocy po górkę samym ciągnikiem.Wymienione zostało pompka zasilająca od paliwa zrobione wtryski zawory ustawione turbina sprawdzona mebrana jest cała więc co to może być za przyczyna czego się czepiać? Doradzi ktoś co szukać jeszcze 

Cześć Kolego. A jak się sprawdza podczas pracy w polu brakuje mu mocy??? Np podczas orki. Jakie ma obroty silnik jak jest zimny a jakie jak jest gorący i czy falująte obroty???. Dzwoniłem w tej sprawie do kolegi z serwisu Deutz. I mi powiedział żebym sobie sprawdził czy podczas prac polowych jest słaby jeżeli nie to żebym dał sobie święty spokój. Ja przesiadłem się z c360 i też myślałem że wbije czwórkę na najwyższym półbiegu i to będzie rwało niestety jak mi powiedział to jest szybka skrzynią opory toczenia olej a silnik ma tylko 80 kM i go poprostu brakuje. Ja narazie dałem sobie spokój sprawdzę go w polu.

Ale sprawdź sobie kolego czy go przypadkiem hamulce nie trzymają, sprawdz jeszcze ta rurkę co idzie do membrany a dokładnie podkładki u mnie miałem tam nieszczelność.

Jakie ma obroty silnik jak jest zimny a jakie jak jest gorący i czy falują te obroty bo to może świadczyć o uszkodzonym regulatorze. Ja nawiązałem kontakt telefoniczny z firmą która regeneruje takie regulatory https://www.bthfast.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.06.2023 o 06:01, Deco1234 napisał:

Cześć Kolego. A jak się sprawdza podczas pracy w polu brakuje mu mocy??? Np podczas orki. Jakie ma obroty silnik jak jest zimny a jakie jak jest gorący i czy falująte obroty???. Dzwoniłem w tej sprawie do kolegi z serwisu Deutz. I mi powiedział żebym sobie sprawdził czy podczas prac polowych jest słaby jeżeli nie to żebym dał sobie święty spokój. Ja przesiadłem się z c360 i też myślałem że wbije czwórkę na najwyższym półbiegu i to będzie rwało niestety jak mi powiedział to jest szybka skrzynią opory toczenia olej a silnik ma tylko 80 kM i go poprostu brakuje. Ja narazie dałem sobie spokój sprawdzę go w polu.

Ale sprawdź sobie kolego czy go przypadkiem hamulce nie trzymają, sprawdz jeszcze ta rurkę co idzie do membrany a dokładnie podkładki u mnie miałem tam nieszczelność.

Jakie ma obroty silnik jak jest zimny a jakie jak jest gorący i czy falują te obroty bo to może świadczyć o uszkodzonym regulatorze. Ja nawiązałem kontakt telefoniczny z firmą która regeneruje takie regulatory https://www.bthfast.pl

Dzięki bardzo za odpowiedź już zrobiona maszyną kilka rzeczy się złożyło na raz : wtryski,pompka zasilająca , zaworek zwrotny , mębrana oraz zawory zostały ustawione 

W polu się okaże za niedługo ale w transporcie już widzę różnicę .A ten regulator wykręcałeś dużo roboty jest ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie też miałem taki problem tylko że w 165 mk3, a winny okazał się odstojnik paliwa, ten metalowy (też pompkę zmieniałem itp), czyszczenie nic nie dało, dopiero po wymianie na nowy problemy ustały. Polecam spróbować popracować na "krótko", czyli baniaczek z paliwem bezpośrednio pod filtr paliwa, z pominięciem baku i odstojnika, i zobaczyć czy będzie dalej tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 zaworków zwrotnych tam nie ma. Jest jeden. A o pomiarze ciśnienia paliwa pisałem m

Dnia 22.07.2024 o 13:25, Deco1234 napisał:

Cześć kolego który zaworek zwrotny wymieniłeś bo ja dalej walczę z brakiem mocy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak Panowie. Dalej walczę z Agrotron 85 MK1 sił. BF4M1012EC. z brakiem mocy. W ciągniku zostało wymienione: pompa paliwa napędzana paskiem, wtryski po regeneracji, regulator obrotów HEINZMANN wyregulowany przez firmę BTHFast, zaworek paliwowy wymieniony filtr nowy. Ciągnik pali od strzała ale nie ma mocy, nie kopci. Jadę na półbiegu "M" na czwórce i traktor pod górkę mi słabnie brak mocy. Co może być jeszcze Panowie pomocy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez john56l
      Witam mam pytanie kupiłem agrotrona 150 MK2 i na 2 i 4 półbiegu przy jeździe do tyłu szarpie tak jak by zapinał dwa półbiegi na raz, dodam że przy jeździe do przodu tego problemu nie ma jeździ normalnie, żadnego błędu nie pokazuje wszystko chodzi oprócz tej jednej przypadłości, pytanie co może być? Łupać go na pół czy najpierw kalibracja i sprawdzenie wyspy zaworowej? Z góry dzięki 
    • Przez Vletch
      Witam, całe życie jak kosiłem łąki to na uwrociach odejmowałem obroty aby lepiej było zawracać, ale ostatnio spotkałem się z opinią że lepiej jest kiedy zaczyna się kosić ustawić stałe obroty na silniku 1600-1800 i tak kosić cały czas bo jest to lepsze dla kosiarki. 
      Co o tym myślicie? czy zawracanie na tak wysokich obrotach nie będzie źle wpływało na sprzęgło i całą skrzynie biegów w ciągniku?
    • Przez traktor09
      Witam,kolegów mam problem k420, a mianowicie z silnikiem nie równo pracuje, faluje ale tylko jak jest zimno przy zerze i niższej temperaturze, po nagrzaniu czy jak jest ciepło wszystko przechodzi, silnik TCD2012 L04 2V, 2012r. Czy ktoś miał taki problem ???
    • Przez hofik
      witam. mam taki problem z deutz fahr agrotron 150 2005r. mianowicie kontrolka z kłódka miga sygnałem 5 mrógnięć przerwa 1 mrógnięcie i od nowa. nie działa podnoszenie plecaka z kabiny.
    • Przez Vletch
      Witam, mam problem z szarpiącym wałkiem wom w deutz fahr 5105. Ciągnik mam od nowości, niedawno zauważyłem ten problem kiedy kupiłem większą kosiarkę. Podczas włączania wałka trzeba dać minimum 1400obr na silniku inaczej ciągnik gaśnie, kiedy się włącza wałek startuję od razu z pełną prędkością i boję się że coś może się w końcu urwać w ciągniku lub kosiarce. 
      Da się to w jakiś sposób wyregulować np. tak jak się kalibruję skrzynie biegów i rewers? czy jest to taka "wada fabryczna"? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v