Skocz do zawartości

Biały dym po dodaniu gazu


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie

Witam. Po odpalniu z rury wydechowej wydobywaja sie ogromne ilosci bialego dymu, gdy silnik troche sie nagrzeje to na wolnych obrotach dym znika jednak gdy dodam gazu to znowu bialy dym leci cala rura jak z parowozu. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny? Dodam ze płynu chlodniczego nie ubywa i oleju nie bierze. Ciagnik to MF 8270 z silnikiem Valmet 280km. Dodaje link do filmiku z pracy silnika. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo w MWM, rozebrałem silnik do ostatniej śrubki, wał był ok, panewki ok, tłoki ok . Pierścienie były juz lekko wyrobione i poszły nowe, zauwazyłem że lekko puszczały uszczelki pod głowicą. Po złożenie absolutnie nic się nie zmieniło, oddałem wtryski do sprawdzenia i okazało się że złomy, zrobili i efekt był... dym z białego zrobił się czarny, teraz obstawiam pompę ale już nie będę grzebał bo sezon tuż tuż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtry paliwa sprawdzane wymienione? To podstawa podstaw. Widać, że są problemy z zasilaniem w paliwo. Jak pisałem wtryski potem pompa i ustawienie zapłonu. Ewentualnie jeszcze zawór regulacji dawki czy tam membrana jak zwał tak zwał. Chodzi o regulowanie dawki paliwa ciśnieniem z kolektora ssącego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez bar_szcz
      Witam, pacjent to MasseyFerguson 6280 silnik PERKINS ENGLAND 1941/2200, problem z odpalaniem na zimnym silniku, po przekręceniu kluczykiem załapie praktycznie od razu, ale długo kręci zanim wskoczy na normalne obroty. Jakie powinny być luzy na zaworach? Dzięki za podpowiedzi 
    • Przez Farmer4255
      Mam problem z rewersem(chyba)?. Ciągnik 12x12 rewers eletro-hydrauliczny. Po przełączeniu rewersu do jazdy do tyłu ciągnik "łapie bieg" rusza i nagle go gubi. Ciągnik przechodni tak jakby na bieg neutralny. Nie rusza już do przodu. Ruszy do przodu tylko po zgaszeniu. Niestety można nim jeździć tylko do przodu. Co może być problemem?
    • Przez slajders25
      Witam. Rozgląda się za ciągnikiem tak z 140-150km. Interesuje mnie MF6480. Pytanie do użytkowników o awaryjność. Pełno w necie jest opinii że silnik perkinsa to gie... i że tylko sisu. Że wtryskiwacze padają, pompy paliwa, tylny podnośnik słaby itp. Mnie wszystko to dziwi bo mam obecnie 6180 z 96r i ten ciągnik jest naprawdę zajeb... Ma swoje wady ale służy mi od 1500 motogodzin i złego słowa o nim nie powiem. Wymieniłem w nim chłodnicę, pompę wody, uszczelniłem chłodniczkę i naprawiłem sterownik. Moim zdaniem to normalne rzeczy. Silnik igła. Choć to stary ciągnik to nawet przy ciężkiej pracy nie dymi. A silnik w 6480 jest przecież ten sam tylko dodano interkuler. Tak samo jak skrzynia dyna4 i tylny podnośnik. Nie zmieniałbym 6180 gdyby nie to że ma za lekki przód i ciut za mało mocy jak na moje maszyny.
      I teraz jak to jest naprawdę z tą awaryjnością. I jeszcze jak się wam sprawuje amortyzacja osi i kabiny bo z tym nie miałem doczynienia.
       
       
       
    • Przez lysonzi1
      Jest tu może jakis fachowiec co wie co może być przyczyną niedziałającego wyświetlacza ? Ewentualnie ktoś kto się z czymś takim spotkał. Znacie kogoś kto takie rzeczy naprawia?

    • Przez Nowak5425
      Witam, jest jakiś sposób żeby naprawić ten wyświetlacz obrotów WOM ? Działa jak widać na załączonym filmiku. Są jakby wypalone części cyfr 
      VID_20230905_190020(0)(0).mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v