Skocz do zawartości

Claas dominator 86 instalacja


Robert695

Rekomendowane odpowiedzi

Napiecie sprawdzisz.

Przekrecasz kluczyk żeby się świeciły kontrolki.

Ściągasz kabelek z czujnika i mierzysz, miernik na v DC.

Jeden kabelek miernika do tego kabelka co sciagnales z czujnika.

A drugi kabelek miernika do masy.

Czujnik sprawdzisz.

Miernik na omy jeden kabelek miernika do masy.

Drugi kabelek miernika do czujnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakie jest tam napięcie , zresztą jego wartość zależy od rezystancji czujnika ( temperatury ) 

Ja sprawdził bym  zasilanie wskaźnika ( + , - )  i ciągłość przewodu do czujnika . Czujnik po podgrzaniu lub schłodzeniu powinien zmienić rezystancję . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Czaaro
      Witam, poszukuje wymiarów do wykonania wózka do hedera Claas Cerio 620. Zna ktoś wymiary, lub mógłby zwymiarować swój wózek pod tego typu heder? Może być Tucholski bądź oryginalny Claasa. Z góry dziękuję.
    • Przez Gal4577
      Witam posiadam claasa celtis 456 mam problem z wałkiem gdy włączam walek za pomoca wajchy obok siedzenia walek nie pracuje a kontrolka PTO mruga jaka może byc przyczyna tej usterki i jak rozwiązać ten problem?
    • Przez respecto088
      Witam. Po sezonie zamierzam zainwestować w kombajn. Rocznie do obrobienia będzie 50-60 hektarów. Na zakup planuję przeznaczyć 150-170tyś zł. Rozglądam się głownie za Claasami na hydrostacie. Początkowo brałem pod lupę model Dominator 88/98SL później 88VX. Od jakiegoś czasu w ofertach pojawiają się Lexiony z serii 400 i to im chciałbym poświecić uwagę zwłaszcza modelom od 405 do 430.
      Żeby wyjaśnić i zobrazować sytuację i zaspokoić ciekawość zgrywusów: 
      - Chcę kupić kombajn bo usługi w moim regionie to rzadkość 
      - Nie, nie chcę Bizona który z palcem w d... obrobi i 100 hektatów, nie cofam się w rozwoju i muzeum rolnictwa nie zakładam, mam ruszony kregosłup zalezy mi na wygodzie
      - W ciągu tych żniw w moim regionie było dosłownie kilka dni na to aby zebrać w miarę suche ziarno do tego teren pagórkowaty gdzie nie każdy kombajn da sobie radę
      Teraz moje pytania odnośnie Lexionów z tej serii. Jak wygląda prawda z awarią elektroniki, głownie chodzi o legendarną płytę główną z bezpiecznikami? Po '97 roku tj inne malowanie podwozia jakieś zmiany wystąpiły? Bo rozumiem że CEBIS był i pierwszej wersji. O awaryjność raczej nie pytam bo jak dbasz tak masz, poza tym racjonalne jest to aby po zakupie zrobić duży przegląd wszelkiej maści łożysk, napinaczy, rolek, tulejek, przewodów itd. W ogłoszeniach większa część to sprzęt sprowadzony głownie z Francji. Czy to jest realne że przykładowo taka maszyna która wizualnie nie wygląda na zmęczoną ma przebieg oryginalny? Zdarzają się sztuki w określonej przeze mnie kwocie które mają 2500 godzin na młocarni co jak na ten kombajn chyba jest mało. Dwie ostatnie sprawy, Perkins w Lexionie 405 ma 170 koni czy na ten gabaryt oraz przykładowo wydajność na poziomie 4t/ha rzepaku czy 8-9t/ha pszenicy nie jest za mało? Czy jest prawdą że minimalnie to Lexion 420 na Mercedesie 200KM? Ostatnia sprawa to heder. Z racji na teren, drogę, dojazdy optymalna szerokość hedera to 4,3m, czy heder C430 jest kompatybilny z Lexionami serii 400? Mam dwóch znajomych jeden w Tucano ma właśnie taką szerokość a drugi w Dominatorze ma 4,5m niby 20cm w teorii a dojazy na niektóre kawałki są utrapieniem, dodam że operatorem Dominatora jest mega sprytny typ i takie problemy. 
      Napatrzyłem się na różny sprzęt jaki mają ludzie w okolicy, są Deutz Fahry 34.80, Top Linery po 6040, są jelonki 1177, 2266 po W540, New Hollandy od TX przez TC po CX, o Bizonach nie wspomnę bo to norma, ale kończymy na Claasach Tucano, Dominatorach VX i starszych SL ale nikt nie ma Lexiona z serii 400 także informacji muszę szukać póki co w sieci. Ktoś z Was ma w/w sprzęt lub ma rzetelną opinię, czy to kombajn wart uwagi z racji na rocznik , problemy , przebiegi i przekręty?
      Pozdrawiam :)
    • Przez gracjanrojek
      Witam serdecznie!
      Spotkałem się z bardzo wieloma opiniami użytkowników (i nie tylko) kombajnów Claas, którzy porównywali do siebie różne modele i twierdzili, że ten lub tamten jest wydajniejszy...
      Chciałbym podejść do sprawy profesjonalnie i porównać ze sobą przepustowości kombajnów:
      - Dominator 108 i Mega 204,
      - Tucano 440 i Lexion 530.
       
      Za przepustowość rozumiem ilość przerobionej masy w kg/s lub t/h przy nie przekraczniu określonych strat i czystości ziarna. Mało która firma podaje obecnie tego typu dane, choć z mojego punktu widzenia są to kluczowe parametry za pomocą których można dokonać porównania poszczególnych modeli. Wdzięczny byłbym za podanie konkretnych danych co do przepustowości (jeśli wogóle takie istnieją).
      Bardzo proszę o wypowiedzenie sie w tej kwestii.
    • Przez simer
      Witam jako ze żniwa coraz bliżej zaczynam prace przy kombajnie,zacznę od tego ze jest to claas dominator 88sl z silnikiem perkins i w tamtym roku został zakupiony. Początkowo kosiłem nim bez żadnych problemów ale z czasem na wolnych obrotach silnik zaczął schodzić z tych obrotów, szczególnie było to uciązliwe jak sypałem zboze na przyczepę i trzeba było kawałek ruszyć do przodu lub cofnąć silnik zaczynał spadać z obrotów i zeby nie zgasł musiałem lekko pociągnąć dzwignię gazu do siebie w poźniejszym czasie juz pod koniec zniw jak kombajn stał na wolnych obrotach z wyłączoną młocarnią silnik potrafił zgasnąć jak załączyła się sprężarka klimatyzacji. Dodam ze na pełnych obrotach ten problem nie występuje silnik pracuje normalnie nie dymi,filtry paliwa i powietrza oczywiście były zakładane nowe. Gdzie szukać przyczyny w pompie wtryskowej?Miał ktoś moze taki problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v