Skocz do zawartości

John deere 6506


Bartusek2

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zrobione porządnie to ok.

Czasem warto nieco dopłacić niż potem się mordować i robić bo taniej.

Opony bieżnika jak nowe ciekawe ilu letnie w sensie czy nie popękane.

Albo dbany wizualnie albo odświeżony ale zachęca do obejrzenia.

Fajny jest.

Śmieszą mnie te porównania zachodniego ciagnika do ursusa....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcinka ,gabaryty ,moc silnika jeżeli się nie mylę obydwa to 6 bez turbo lub zielony 4 cyl w ramie od 6. Jeżeli chodzi o komfort to zgodzę się jest różnica. Zależy co kto szuka. Trzeba wziąć pod uwagę że w każdej chwili taki ciagnik może ulec awarii. Dużo napraw zrobimy w podobnym pieniądzach jak w urauaie ale są też takie które będziemy odczuwać bardziej.

Edytowane przez tomek9111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

130 tys za to ludzie. Jeszcze parę lat temu za 80 można było kupić. 

13 godzin temu, MarcinKa napisał:

Jeśli zrobione porządnie to ok.

Czasem warto nieco dopłacić niż potem się mordować i robić bo taniej.

Opony bieżnika jak nowe ciekawe ilu letnie w sensie czy nie popękane.

Albo dbany wizualnie albo odświeżony ale zachęca do obejrzenia.

Fajny jest.

Śmieszą mnie te porównania zachodniego ciagnika do ursusa....

Napisać w ogłoszeniu można wszystko a potem pakować kolejne pieniądze. MI tam tytuł i opis ogłoszenia lekko handlarzem zalatuje. 

Edytowane przez hubertuss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MarcinKa no te nowe też sie psują nie ma reguły  dziękuję i pozdrawiam

@tomek9111 właśnie ja tak poszukuje ciagnika minimum 80 a jak bedzie 150 to tym lepiej bo i tak maszyny musze wszystkie wymienić tylko do tych 140 tyś  dziękuję i pozdrawiam

@szymekrolnik89dziękuję bardzo za po rade i pozdrawiam

@hubertuss no mi tez handlarzykiem zalatuje dziekuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, tomek9111 napisał:

Szukaj do 110tys i 30 na remont zostaw.

Na remont tp trzeba zawsze zostawić. Jak by nie był. Bo to wszystko nie służyło do jazdy do kościoła swoje wypracować musiało. A każdy kto sprzedaje mówi raczej, ze wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, hubertuss napisał:

Na remont tp trzeba zawsze zostawić. Jak by nie był. Bo to wszystko nie służyło do jazdy do kościoła swoje wypracować musiało. A każdy kto sprzedaje mówi raczej, ze wszystko ok.

Dlatego warto zostawić trochę środków na wymianę elementów. W takim ciagniku kilka sworzni kilka zestawów naprawczych przeguby drążki, oringi przewody jakiś czujnik serwis olejowy + klima i 10k pęka szybko 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomek1974
      Kupię katalog do JD 730 ,jak coś to pisać
    • Przez Marcins1315
      Witam 
      Mam problem z wariatorem jazdy ponieważ podczas pracy „skacze „ góra dół , co może być powodem ?
       
       
    • Przez celeronik
      Dane dotyczące poszczególnych ustawień spisane z instrukcji obsługi JD serii 10xx, ale do innych modeli też pasuje.
      Ustawienia.doc
    • Przez daanny
      Witam mam problem z paseami jezdnymi w moim jd, na cofnietym przyspieszaczu są lużne a gdy wysunę przyspieszacz by szybciej jechać pasy niesamowicie się naciagają i robia się sztywne jak struna przez co bardzo szybko się wyciaga sie ten gruby dolny z ząbkami i przekładnia szybko się nagrzewa kombajn drży, gdy przyspieszacz cofne do tyłu by zmniejszyć predkośc pas dolny robi sie bardzo lużny zdecydowanie za lużny, a gdy gą naciagnę napinaczem to znów gdy przyspieszę to napina się niesamowicie,wariator wyglada że jest sprawny w dolnym kole tym na sprzegle tez wyglada że ładnie chodzi, jestem ciekaw jak to jest u was czy przy każdym położeniu przyspieszacza pasy są jednakowo napiete, na moje oko to w kazdej pozycji napiecie powinno byc jednakowe,co może byc przyczyną tego że tak sie dzieje? wszystkie propozycje mile widziane, dodam że wszystkie trzy pasy nowe i oryginalne.a wiadomoże gdy pasy są za lużne to kombajn mi zwalnia a gdy za sztywne to sie grzeja i wyciagają. prosze o pomoc :unsure:
    • Przez wielkiwojownik
      Witam, Pytanie do uzytkowników kombajnów serii 20 i 22 otóż czy poczas koszenia w takiej powiedzmy normalnej pszenicy przy prędkości 3,5km/h  lepiej jest jechać na biegu 2 wtedy dzwignia hydrostatu jest popchnięta do przodu tylko troszke? czy lepiej na biegu 1?  czy to ma jakieś znaczenie dla układu hydraulicznego i samego hydrostatu?
      drugie pytanie o obroty silnika czy podczas koszenia trzeba dać maxymalne obroty tak jak w książce napisali  tj w moim przypadku jd 2058  2350obr/min czy wystarczy mniej np 2150obr/min bo zauważyłem że przy niższych obrotach też daje radę ale czy tak można? to będzie mój drugi sezon tym kombajnem więc dopiero go poznaje 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v