Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam,

Chętnie kupię taką osłonkę jak podał wyżej kolega z linku w archiwum Allegro. Ma ktoś na zbyciu? Chociażby samą pokrywkę, bez tego pierścienia, który mocuje się pod nakrętką stacyjki, ale komplet jak ktoś ma to lepiej.

 

Proszę o info w tej sprawie pod nr 607 955 163 lub ursus@retrotraktor.pl

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

stacyjke w rolniczym za 7 zl i spokój a co niby ze stara nie tak ? kluczyk lata i tak c330 na gwożdzia odpalisz to tak na prawde po co komu stacyjka dobra jak wypadnie druta lub gwoźdza wsadzisz i do domu dojedziesz

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Chętnie kupię taką osłonkę jak podał wyżej kolega z linku w archiwum Allegro. Ma ktoś na zbyciu? Chociażby samą pokrywkę, bez tego pierścienia, który mocuje się pod nakrętką stacyjki, ale komplet jak ktoś ma to lepiej.

 

Proszę o info w tej sprawie pod nr 607 955 163 lub ursus@retrotraktor.pl

 

 

http://sklep-rolnicze.eu/Oslona-stacyjki(3,29961,5933).aspx

Edytowane przez jackkk1988
Opublikowano

Dzisiaj gdy próbowałem odpalić traktor, włożyłem kluczyk kontrolki się paliły po czym wyjąłem kluczyk i po 30 sek. znów włożyłem kluczyk i nic się nie paliło klakson też nie chodzi nic dosłownie ani światła,silnik też ni kręci. jak się od czego się to zrobiło, pytam się gdzie może być awaria bo nie chcę rozkręcać wszystkiego.??? Proszę o pomoc

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Sprawdź czy jest napięcie na 15 i 54. Jeżeli nie ma, to stacyjka do wymiany.

Opublikowano

jak ktos rozbierał taka stacyjke to moze jeszcze ja naprawic poprzez dogiecie stykow ktore łącza 15/54 i 30 ale niedoswiadczonemu to lepiej kupic nowa bo to niewielki koszt

Opublikowano

Da się rozebrać i naprawić, dogiąć styki. Trzeba pilnować kolejności elementów i ich ułożenia.

Spróbuj naprawić przecież i tak popsuta, a jak się uda to dobrze , a jak nie to chociaż zobaczysz jak to działa.

Poprawność złożenia widać po działaniu świateł.

Opublikowano

Witam mam stacyjkę z mf 255 i chce ją założyć do ursusa c-330 tylko nie wiem jak.Chce ją tak że jak wsadze kluczyk to żeby nic się nie dział jak przekręcę dalej żeby się włączyły lampy długie a potem odpalanie.

Są tam przy każdym pinie liczba.

Jak ją podłączyć ?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Wg oryginału:

1 - 30,

2 - 15,

3 - 19,

4 - 17.

Opublikowano (edytowane)

Osobny będzie włącznik lamp długich pomyliło mi się.

Czyli tak :

1-30-zasilanie

2-nic narazie

3-19-odpalanie

4-17-Co tu ?

Dobrze myślę ?

Edytowane przez denis667
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Tak z ciekawości to po co przed odpalaniem najpierw mają załączać się długie światła? :blink:

A od kiedy 15 to światła drogowe?

 

@denis667:

15 - zasilanie po stacyjce,

19 - świeca

17 - rozruch.

Oj widzę, że słabo ze znajomością normy DIN 72552.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ale po co te wielkie dyskusje na temat świateł. Zadano pytanie na temat podłączenia stacyjki, udzieliłem odpowiedzi w poście nr #2 i tyle w temacie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Widzę, że sobie nie radzisz. Wiesz ile masz tam przewodów do podłączenia i wtedy wykorzystujesz tyle zacisków.

Opublikowano (edytowane)

Aha czyli jak pod 51 podłącze + z akumulatora to będzie odpalał  ?

Niestety zdjęć nie mam czym zrobić aparat w naprawie.

Edytowane przez denis667
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Skoro nie masz zdjęć, to nie jest możliwe żeby Ci pomóc. Chociaż zrób schematyczny rysunek z opisem styków tej stacyjki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v