Przez
wiecejkoparek
Witam po kilku latach użytkowania NH TM 190 przyszła potrzeba dołożenia pneumatyki. Ciągnik jako nowy sprzedany był na rynku niemiecki więc miał cały fabryczny układ pneumatyczny, niestety później trafił do dani i tam majstry dołożyli układ hydraulicznego hamowania przyczep posostawiajac tylko kompletna uzbrojona sprężarkę powietrza z pierwsza rurka ciśnieniowa powietrza i zegar ciśnienia w kabinie. Reszta zaworów przewodów butli i wsporników to mocujących została wymontowana. Przegladajc katalog nie ma szans wrócić do fabrycznego stanu bo tam oprucz klasycznego regulatora ciśnienia, zaworu sterowania hamulcami przyczepy i tzw kapusty są jakieś elektrozawory z regulacją sily i szykosci działania zapewne kompletnie nie opłacalne ekonomiczne. Wiec szukam informacji zdjec na temat dokładanych już w Polsce instalacji pnełmatycznych bez zbędnych bajerów wyposażone tylko w regulatora ciśnienia, zaworu sterowania hamulcami przyczepy i tzw kapusty. A najbardziej umiejscowienie i podłączenie zawór sterowania hamulcami przyczepy. Rodzaj tego zaworu i miejsce podłączenia sterowania tym zaworem mając na uwadze że nie mam zamiaru pozbywać się hamulców hydraulicznych bo mam maszyny które mają hamulce hydrauliczne. Skrzynia PC 19/6 50km/h z mieka osią i hamulcami przedniej osi
Rekomendowane odpowiedzi
New Holland 6050
Czytaj dalej »
New Holland M115 i Frost
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się