Skocz do zawartości

Renault 461 Wlew, poziom, spust oleju hydraulicznego.


lukasz51195

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Panowie żaden mechanik nie jest w stanie mi powiedzieć gdzie jest Wlew, wskaźnik oraz spust oleju hydraulicznego w skrzyni w Renault 461. Może ktoś z was posiada taki ciągnik i podeślę mi dokładne zdjęcie gdzie co, jak. Będę baaardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam i miłego weekendu.🙂🤚

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Stodoła napisał:

Na pewno nie będzie wlewowego na dole a spustowego u góry 🤣 może trzeba klęknąć i popatrzeć.  Poziom jak pamiętam to śruba z boku na korpusie 

Co Pan nie powie że wlewowego nie będzie na dole i na odwrót xd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Stodoła napisał:

Nie ubliżaj dzieciaku mechanikom bo ogarnięty popatrzy i znajdzie .chyba że to fachowcy twojego pokroju czyli podstawówka.

2 godziny temu, Stodoła napisał:

Nie ubliżaj dzieciaku mechanikom bo ogarnięty popatrzy i znajdzie .chyba że to fachowcy twojego pokroju czyli podstawówka.

Chłopie zluzuj temat, xd bo od kiedy chłop 29 lat chodzi do podstawówki, chyba że u ciebie tak jest to spoko. 🙂 Pytanie do bardziej rozgarniętych ludzi na tej grupie czy tutaj jest Wlew i za razem poziom oleju hydraulicznego. Pozdrawiam 🙂

IMG_20240316_125816.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Stodoła napisał:
51 minut temu, maniekc360 napisał:

Nie widziałem Renault 461 na oczy ale czy czasem nie ma wlewu z tyłu nad mocowaniem łącznika? Tak przynajmniej w nowszych seriach jest, a poziom oleju nie sprawdza się bagnetem?

 

5 godzin temu, Stodoła napisał:

Kolego, tak to z tyłku wygląda.

 

IMG_20240316_155304.jpg

IMG_20240316_155313.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastianseba
      Witam 
      Brat posiada ciagnik Renault Celtis 446 i posiada nie maly problem ze wspomaganiem.  Gdy olej jest zimny i delikatnie rozgrzany wspomaganie pracuje znośnie ale gdy się rozgrzeje trzeba dawać gazu żeby wgl ruszyć kierownica czuć czasami jakby delikatne przeskoki. Po dokręceniu kierownica do końca bardzo ciężko i bardzo powoli idzie dalej ale i na silniku słychać obciążenie. Przy zgaszonym silniku jak się ciągnie za kierownice to i kola chodza czyli ok. Podnieśliśmy przód i kręciliśmy kierownica i też nie chodzi lekko. Zwrotnice tez sprawdzone i wszystko ok . Pompa wymieniona na oryginal bo podnośnik nie domagal,  po wymianie podnośnik i hydraulika dziala super a wspomaganie bez zmian dalej tak samo źle......znajomy mechanik kazał wymienic orbitol na nowy ( tez oryginal danffos) i praktycznie brak jakiejkolwiek różnicy.... silownik wspomagania wymienione w zakładzie uszczelniacze , chociaż podobno stare tez były ok i brak zmian ... czy ktoś ma jakieś pomysły co jeszcze może niedomagać bo mechanicy rozkladajaja ręce.  A i mechanik sprawdził jeszcze ciśnienie na tylnym wyjściu i czy zimny czy ciepły jest takie samo , po podaniu ciśnienie leci odrazu na 200 bar i po powoli dobija do 220  i tak się utrzymuje. Patrzyliśmy że w Celtisie powinno być 180 bar ale mechanik twierdzi ze to nie ma znaczenia ze zawor przeciążeniowy otwiera dopiero przy przeciążeniu jak np za ciężka maszynę uczepimy a tak w czasie jazdy ciśnienie tyle nie osiaga a wspomaganie ciezko chodzi nawet jak się na pusto szybko przejedzie po drodze....ale czy przez to przypadkiem nie może się za bardzo nagrzewac olej i powodować spadek wydajności wspomagania ? A może zawór trójdzielny za orbitrolem ? Rozebrany przeczyszczony i tloczek chodzi ok. Chociaż wszyscy twierdza ze to nie ma znaczenia dla wspomagania.
      Oleje i filtry nowe i bez różnicy. 
      Może ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez grzeskw75
      Witam. Mam takie pytanie: gdy odpalę ciągnik ( silnik John Deere) to pracuje normalnie i jak jest nie jest zbyt rozgrzany i doda się szybko gazu, powyżej 1800 obr. to wtedy trochę przerywa, tak jakby gdzieś powietrza dostawał. Jeżeli gazu dodajemy powoli, nie tak gwałtownie wtedy wszystko jest ok. Jak ciągnik się rozgrzeje wszystko jest ok. Dodam że ciągnik poza tym pracuje równo, nie dymi, żadnych negatywnych oznak. Wie ktoś może o co chodzi, może to wina filtrów? Pozdrawiam.
    • Przez MarcinKa
      Czy suche hamulce z serii 14 są takie bym powiedział słabe względem serii 54??
      Pytam bo porównując u siebie jedną z druga to 14 tka ma bym powiedział słabe hamowanie...
      W 54 jak się naciśnie to gęba w szybie a tutaj jest niestety "cinko"..
      Niby klocki są nawet odpowietrzyłem kontrolnie ale jakoś tak się wydaje że nie ma hamulca mocnego..
       
    • Przez edi75
      Witam, bawie sie wlasnie w warsztacie i zakładam turbine do mojej renówki od ursusa 1614. Ma 96KM silnik 2 sezony po remoncie, pracuje na 65ha i troche malo mocy, ciekawe czy bedzie duza zmiana po zamontowaniu?
    • Przez Patryk223
      Witam czy może ktoś wie czy jest vin do renault 94 i gdzie go szukać 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v