Skocz do zawartości

Sprzegło Zetor Forterra 11441 -Zagwostka


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Stoję przed wymianą sprzęgła w zetorze Forterra 11441 z 2005r 3850mth. Pierwsza wymiana była koło 2014r -Przez serwis Docisk tarcza (-oryginał LUK)+szlif zamachu. . Druga wymiana 2016r - okazało się ze łapki na docisku były nierówno wygięte (docisk wymieniony gwarancyjnie) + nowa tarcza. Teraz prawdopodobnie wymiana sprzęgło komplet (do weryfikacji po rozpołowieniu) Początkowo 1 ciągnik na gospodarstwie Teraz przeszedł ma prace pomocnicze (uprawa, lekki transport). Brak tura. Rozważam: Czy wymienić na oryginalne sprzęgło z spieku i kombinowanie nic nie da? I trzeba się liczyć za parę lat z wymianą docisku i zamachu. Czy łącznie z wymianą całości pójść w tarcze sprzęgłową mineralną? Która w teorii oszczędzi zacisk. Proszę o opinie użytkowników którzy zakładali u siebie tarcze mineralną (wytrzymałość problemy, różnice, opinie) Wstępnie myślałem o czymś takim: https://allegro.pl/oferta/tarcza-sprzegla-sprzeglowa-zetor-fortera-nowa-11973112122?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_vehicle-parts_moto-acc_pla_pmax&ev_campaign_id=20976694995&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwm_SzBhAsEiwAXE2CvxqXcCycXNz8pl7bBg1CJDhIv-m20-tEUTjN_BsVwe5hFAvMSHKjVhoC4uYQAvD_BwE Lub inna którą ktoś poleci. Może ktoś znalazł inny pomysł jak rozwiązać problem z sprzęgłem i dociskiem. Z góry dziękuje za pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ObolKuba253
      Witam mam problem ze skrzynia w zetorze proximie z elektorohydraulicznym rewersem wyświetla mi się błąd 1-3 na drugim polbiegu
    • Przez Przemysawoboda
      witam mam problem w Proximie po przekręceniu kluczyka pali mi bezpiecznik nie ma polbiegow zegary nie działają i napęd jest załączony czytałem że może być uszkodzony elektrozawór/cewka od napędu ale po odłączeniu dalej pali gdzie szukać jeszcze ?
       
    • Przez skarbek15
      Witam Panowie ma ktoś dane z jaką siłą dokręcać stopy na wale, korobowody i głowicę w tych modelach.
    • Przez slavo666
      Witam czy w rozdzielaczu zewnetrznym jest mozliwosc regulacji przeplywu. Chcialbym przyspieszyc obracanie pluga i zastanawiam sie czy te dwa elementy na klucz to jakies regulatory. Jesli tak to jak to sie ustawia

    • Przez D-e-x-t-e-r
      Witam, czasami nie mam przedniego napdu, tzn. jak sprezarka napompuje powietrze i załącze naped to po chwili spada ciśnienie powietrza i napedu brak, a czasami działa normalnie. Co może być przyczyną ? Podobno za tylnym kołem lewym jest elektrozawór, czy on może być przyczyną ? Może coś nie łączy ? Czekam o podpowiedz gdyż zetorka mam od niecałego roku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...