Skocz do zawartości

Hamulce Renault seria 54 a 14


MarcinKa

Rekomendowane odpowiedzi

Czy suche hamulce z serii 14 są takie bym powiedział słabe względem serii 54??

Pytam bo porównując u siebie jedną z druga to 14 tka ma bym powiedział słabe hamowanie...

W 54 jak się naciśnie to gęba w szybie a tutaj jest niestety "cinko"..

Niby klocki są nawet odpowietrzyłem kontrolnie ale jakoś tak się wydaje że nie ma hamulca mocnego..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody są ok śmiem twierdzić że chyba nawet zmieniane były.

No nic na spokojnie jakoś się przyjrze temu.

Może ktoś z serii 14 zajrzy w temat i się wypowie.

Aż dla przekonania zapne napędy i zahamuje dla przekonania na asfalcie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie mała zagwostka.

Hamulca faktycznie na prawym kole nie było ale nie bylo też wycieku.

Mało tego przewody były zamienione wiec lewy pedał hamował prawe koło i na odwrót..

Przewody zamieniłem odpowietrzyłem wszystko wróciło do normy....na jakiś czas niestety..

Pojeździłem trochę i znów nie mam hamulca na prawym kole płynu nie ubywa jest sucho natomiast prawy pedał lata swobodnie w ogóle nie nabija ciśnienia można wciskać i nic...

Jakieś podpowiedzi??

Pompka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez NorbertKolk
      Witam posiadam Renault 180.94 skrzynia multishift .
      Ciągnik ogólnie super skrzynia sama w sobie również ciekawa . Mam mały problem który wynika z faktu iż nie mogę w internecie znaleźć informacji serwisowych to tej skrzyni ani odnaleźć rzetelnych osób które posiadają jakąkolwiek wiedzę techniczną dotyczącą jej sterowania zależności itd .
      Mianowicie Ciągnik po wrzuceniu rewersu dosyć często próbuje ruszyć z ostatniego biegu tj 9 . Jest to problematyczne jadąc po w ruchu miejskim bo niestety traktor trzeba zatrzymać i ruszać rewersem kilkukrotnie aż zaskoczy na bieg pierwszy . Można kombinować również z zakresem itd  a to kłopotliwe.
      Jakie ta skrzynia ma zależności tj np jak ustawią się biegi po wciśnięciu sprzęgła  a jak powinny się ustawić po wyłączeniu  skrzyni rewersem i ponownym włączeniu jazdy . Cw przypadku gdy jedziemy z dużym obciążeniem i musimy skorzystać z ruszenia z zakresu pośredniego Żółw  (Ślimak żółw zając ) bo mój ciągnik się rozłącza i trzeba stanąć przerzucić na zakres szybki i ponownie ruszać nie mogę zrobić płynnego przejścia pomiędzy zakresami .?
      Jak to powinienem obsługiwać bo być może to ja popełniam błąd . Kto ma do tej skrzyni kody błędów bo są lampki które migają lecz nie mogę znaleźć żadnych informacji w internecie co one oznaczają . Pozdrawiam i z góry dziękują za pomoc .
      Potrzebuje informacji jak kalibrować tą skrzynię ? w jakich innych ciągnikach ona występowała konkretnie bo informacje na forach są ogólnikowe a być może z tych danych wyciągnę potrzebne informacje lub znajdę kogoś kto ma jakieś pojęcie . 
    • Przez slawek1914
      Witam. Czym różni się silnik modelu 145 od modelu 110.54. Oprócz tego że jest turbo i nr silnika td. 
    • Przez Mostowiak
      Czy Ares 610 poradzi sobie z agregatem talerzowym 3m + siewnik ?
    • Przez Dawid317555
      Witam mianowicie jak w temacie w Renault ares 540rx swieci się cały czas kontrolka od temperatury oleju w skrzyni jaka może być przyczyna ?
    • Przez robert199411
      Witam posiada ktoś pinout do tce 10?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...