Skocz do zawartości

case cx 90 tur podłączenie


irekm1964

Rekomendowane odpowiedzi

Zerknij do poniższego tematu  ( str. 2 ) dotyczy podobnego konstrukcyjnie modelu , z tego co wiem, nie jest to jedyne z możliwych rozwiązań, ale takie jest mi znane. Zamiast zaślepki magistrali olejowej sekcji rozdzielacza zastosowano płytkę z krućcami. 

https://www.agrofoto.pl/forum/topic/290948-case-4230/

Edytowane przez andrzej78
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, andrzej78 napisał:

Zerknij do poniższego tematu  ( str. 2 ) dotyczy podobnego konstrukcyjnie modelu , z tego co wiem, nie jest to jedyne z możliwych rozwiązań, ale takie jest mi znane. Zamiast zaślepki magistrali olejowej sekcji rozdzielacza zastosowano płytkę z krućcami. 

https://www.agrofoto.pl/forum/topic/290948-case-4230/

tapa-cierre-distribuidor-hidraulico-usada-tractor-case-ih-1971165c1.jpg

1 godzinę temu, andrzej78 napisał:

Zerknij do poniższego tematu  ( str. 2 ) dotyczy podobnego konstrukcyjnie modelu , z tego co wiem, nie jest to jedyne z możliwych rozwiązań, ale takie jest mi znane. Zamiast zaślepki magistrali olejowej sekcji rozdzielacza zastosowano płytkę z krućcami. 

https://www.agrofoto.pl/forum/topic/290948-case-4230/

u mnie jest coś takiego jak na zdjęciu tur ma dwa przewody

2 godziny temu, andrzej78 napisał:

Zerknij do poniższego tematu  ( str. 2 ) dotyczy podobnego konstrukcyjnie modelu , z tego co wiem, nie jest to jedyne z możliwych rozwiązań, ale takie jest mi znane. Zamiast zaślepki magistrali olejowej sekcji rozdzielacza zastosowano płytkę z krućcami. 

https://www.agrofoto.pl/forum/topic/290948-case-4230/

Ciekawy jestem jak ta płyta wygląda z drugiej strony? Bo ta orginalna górny otwór że środkowym jest połączony a u ciebie wygląda jakby każdy kanał był osobno 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to też wyglada po schemacie . W tym przypadku połączenie kanałów w zaślepce  umożliwia obieg oleju , po podłączeniu ładowacza zastosowano 3 wyjścia aby w identyczny sposób zasilany było rozdzielacz ładowacza . Oczywiście wszystko zależy od zastosowanych rozwiązań .

 

Zrzut ekranu (256).png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, andrzej78 napisał:

Tak to też wyglada po schemacie . W tym przypadku połączenie kanałów w zaślepce  umożliwia obieg oleju , po podłączeniu ładowacza zastosowano 3 wyjścia aby w identyczny sposób zasilany było rozdzielacz ładowacza . Oczywiście wszystko zależy od zastosowanych rozwiązań .

 

Zrzut ekranu (256).png

Z mojego jest wyprowadzone P jako zasilanie i T powrót oleju jest jeszcze N ale ono jest zaślepione a chyba powinno być połączone do płyty przy rozdzielaczu ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, jaco512 napisał:

Zadzwoń do firm montujących ładowacze czy udostępnią schemat, np. Inter-tech, Metal-fach

Dzwoniłem do metal technik mówił że ten tur będzie tylko działał przez wyjścia hydrauliczne 😏 chodź wydaje mi się że bardzo nie zna się na tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, andrzej78 napisał:

Najlepiej abyś wrzucił fotki rozdzielacza  , bo rozwiązania są przeróżne.

 

7 minut temu, irekm1964 napisał:

 

1 godzinę temu, andrzej78 napisał:

Najlepiej abyś wrzucił fotki rozdzielacza  , bo rozwiązania są przeróżne.

Kurcze nie mogę wstawić zdjęć 

1 godzinę temu, andrzej78 napisał:

Najlepiej abyś wrzucił fotki rozdzielacza  , bo rozwiązania są przeróżne.

 

IMG_20240911_201730.jpg

IMG_20240911_201627.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Casemxm155
      Witam.
      Posiadam Case'a mxm 155 fullpowershift, który stuka na co 2 biegu. Skrzynia po remoncie tarczki/uszczelnia nowe, sterownik skrzyni nowy (kupiłem ze spalonym). 
      Stuka na wszystkich biegach nieparzystych od 1 do 17. Najgorzej podczas ruszania. Proszę o pomoc kończą się pomysły co może mu być.
    • Przez karol2306
      Witam
      Zakupiłem ładowacz polskiej firmy i mam problem z podłączeniem rozdzielacza. Rozdzielacz jest oczywiście z opcja LS.

       
      Po podłączeniu przewodów zasilania, powrotu i LS w złącza Power Beyond ciśnienie dochodzi do w/w rozdzielacza lecz wtedy przestaje działać wspomaganie. Po odłączeniu samego  LS przy kostce Power Beyond, wspomaganie działa a po ruszeniu dżojstikiem od ładowacza z przewodu LS od rozdzielacza ładowacza leci olej pod ciśnieniem.
      W serwisowce znalazłem schemat złącza Power Beyond i w miejscu podłączenia LS jest jakiś zawór.
      Tylko co to za zawór???

      Wydaje mi się że jest to zawór jednokierunkowy który działa tylko w kierunku od rozdzielacza ładowacza do Power Beyond i nie pozwala ciśnieniu z PB przejść w drugą stronę co tłumaczyło by pojawiające się ciśnienie na przewodzie od LS.
       
      Ktoś ma może wiedzę i mógł by się podzielić czy to faktycznie jest zawór jednokierunkowy i co robię nie tak???
      Pozdrawiam
       
       


    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Bogdan19
      Witam ma taki problem w case mx 100c na wyświetlaczu od ehr wyskakuje mi kod błędu 6 nie wie ktoś co to może być i jak to rozwiązać 
    • Przez mati2191
      Witam mam problem z case 4230 mianowicie wymieniłem tarczki półbiegów i wszystkie uszczelniacze . Wymieniłem uszczelniacze obudowy wałka ( tem gdzie olej jest przekazywany z obudowy na wałek ) ale okazało się że po dmuchnięciu powietrza w tą rórkę która idzie do tej obudowy jest nieszczelność z tych uszczelniaczy czy da się coś z tym zrobić czy tak musi być ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v