Skocz do zawartości

Renault 9514 kontrolka stop


Daniel087

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie

Witam wszystkich mam taki problem ze swoją renówką od kilku dni a mianowicie po przekręceniu zapłonu i włączeniu biegu zapala się kontrolka stop dodam tylko że traktor wtedy jest zgaszony po przełączeniu na luz kontrolka gaśnie gdzie szukać przyczyny i tak jest na każdym biegu na zapalonym traktorze jest to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest na luzie to kontrolka się nie pali a jeżeli tylko wrzucę jakiś bieg nawet na zgaszonym ciągniku kontrolka stop od razu się zapala dowiedziałem się prawdopodobnie że jest to kontrolka informująca żeby nie odpalać z traktora na biegu, tylko widać u mnie coś się popsuło że jak jeżdżę to ona cały czas mruga , albo jakiś przewód się przetarł albo jakiś czujnik nie wiem jak to zlokalizować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastianseba
      Witam 
      Brat posiada ciagnik Renault Celtis 446 i posiada nie maly problem ze wspomaganiem.  Gdy olej jest zimny i delikatnie rozgrzany wspomaganie pracuje znośnie ale gdy się rozgrzeje trzeba dawać gazu żeby wgl ruszyć kierownica czuć czasami jakby delikatne przeskoki. Po dokręceniu kierownica do końca bardzo ciężko i bardzo powoli idzie dalej ale i na silniku słychać obciążenie. Przy zgaszonym silniku jak się ciągnie za kierownice to i kola chodza czyli ok. Podnieśliśmy przód i kręciliśmy kierownica i też nie chodzi lekko. Zwrotnice tez sprawdzone i wszystko ok . Pompa wymieniona na oryginal bo podnośnik nie domagal,  po wymianie podnośnik i hydraulika dziala super a wspomaganie bez zmian dalej tak samo źle......znajomy mechanik kazał wymienic orbitol na nowy ( tez oryginal danffos) i praktycznie brak jakiejkolwiek różnicy.... silownik wspomagania wymienione w zakładzie uszczelniacze , chociaż podobno stare tez były ok i brak zmian ... czy ktoś ma jakieś pomysły co jeszcze może niedomagać bo mechanicy rozkladajaja ręce.  A i mechanik sprawdził jeszcze ciśnienie na tylnym wyjściu i czy zimny czy ciepły jest takie samo , po podaniu ciśnienie leci odrazu na 200 bar i po powoli dobija do 220  i tak się utrzymuje. Patrzyliśmy że w Celtisie powinno być 180 bar ale mechanik twierdzi ze to nie ma znaczenia ze zawor przeciążeniowy otwiera dopiero przy przeciążeniu jak np za ciężka maszynę uczepimy a tak w czasie jazdy ciśnienie tyle nie osiaga a wspomaganie ciezko chodzi nawet jak się na pusto szybko przejedzie po drodze....ale czy przez to przypadkiem nie może się za bardzo nagrzewac olej i powodować spadek wydajności wspomagania ? A może zawór trójdzielny za orbitrolem ? Rozebrany przeczyszczony i tloczek chodzi ok. Chociaż wszyscy twierdza ze to nie ma znaczenia dla wspomagania.
      Oleje i filtry nowe i bez różnicy. 
      Może ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez grzeskw75
      Witam. Mam takie pytanie: gdy odpalę ciągnik ( silnik John Deere) to pracuje normalnie i jak jest nie jest zbyt rozgrzany i doda się szybko gazu, powyżej 1800 obr. to wtedy trochę przerywa, tak jakby gdzieś powietrza dostawał. Jeżeli gazu dodajemy powoli, nie tak gwałtownie wtedy wszystko jest ok. Jak ciągnik się rozgrzeje wszystko jest ok. Dodam że ciągnik poza tym pracuje równo, nie dymi, żadnych negatywnych oznak. Wie ktoś może o co chodzi, może to wina filtrów? Pozdrawiam.
    • Przez MarcinKa
      Czy suche hamulce z serii 14 są takie bym powiedział słabe względem serii 54??
      Pytam bo porównując u siebie jedną z druga to 14 tka ma bym powiedział słabe hamowanie...
      W 54 jak się naciśnie to gęba w szybie a tutaj jest niestety "cinko"..
      Niby klocki są nawet odpowietrzyłem kontrolnie ale jakoś tak się wydaje że nie ma hamulca mocnego..
       
    • Przez edi75
      Witam, bawie sie wlasnie w warsztacie i zakładam turbine do mojej renówki od ursusa 1614. Ma 96KM silnik 2 sezony po remoncie, pracuje na 65ha i troche malo mocy, ciekawe czy bedzie duza zmiana po zamontowaniu?
    • Przez Patryk223
      Witam czy może ktoś wie czy jest vin do renault 94 i gdzie go szukać 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v