Skocz do zawartości

John deere 7600 Problem z podnośnikiem


KozRol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem posiadaczem ciągnika john deere 7600 i borykam się z problemem z podnośnikiem, mianowicie podnosnik podczas pracy z pługiem sam wypłyca a następnie zagłębia maszynę, dzieje się tak kilkukrotnie, następnie wyskakuje błąd podnośnika i ehr zupełnie przestaje działać do momentu ponownego odpalenia ciągnika, błąd potrafi wyskoczyć również podczas transportu maszyny, jednak kiedy próbuje z czytać kod błędu nic się nie pojawia. Z uwagi na luzy wymieniłem dolny wał uciągu, na górnym wale luz jest minimalny, proszę o porady, od czego zacząć dalszą diagnostykę?Był u mnie serwisan ktory stwierdził, że problem może leżeć w cewce, kolejny stwierdził, że to absurd i problem wynika z luzów na wale uciągu, wyeliminowałem luzy a problem pozostał. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez arion650
      Witam,mam problem z TLS ,od zakupu ciągnika wydawał się twardy na osi,po jakimś czasie ciągnik pokazał błąd i od tamtej pory po odpaleniu nie zawsze się kalibruje, podczas pracy ciągle unosi się i opuszcza a gdy przypnę obciążnik 1.5t całkowicie opada i nie ma zamiaru się unieść,po opuszczeniu obciążnika ciągnik wraca do pozycji i przestaje świecić błąd.Co to może być? Pozdrawiam
    • Przez xsc
      Chciałbym zapytać kolegów czy ktoś z Was ma doświadczenia z wtryskami do silnikow John Deere. W internecie pojawiaja sie opinie, ze poprawnie działaja wyłacznie te z dystrybucji JD. Poprawnie sie koduja, silniki pracują lepiej, zas te z dystrybucji denso maja z tym problem. Jakie sa wasze doswiadczenia, zdanie na ten temat? Moze ktorys z Was posiada kody wtryskow, zamontowanych u siebie? W celach porownawczych, moze uda sie rozszyfrowac znaczenie tego kodu?
      Zapraszam do dyskusji:)
    • Przez kali88
      Witam wszystkich
      W załączonym zdjęciu tak wygląda poziom na zgaszonym silniku. Problem się pojawia podczas jazdy, pracy.. Ciągnik z turem poziom spada do tej czerwonej kreski, gdzie łyżka od ziemi jest  na poziomie 1 m. Za mała ilość oleju, zapowiedz awarii?
      http://manuals.deere.com/omview/OMAL171314_53/OU12401,000193C_53_20071211.html
      http://manuals.deere.com/omview/OMAL171314_53/OU12401,0001D29_53_20091017.html
      Strony jasno nie podały  czy zimny  silnik lub podczas pracy pomiar. Obecnie mam zalane 50l.
      http://manuals.deere.com/omview/OMAL171314_53/OU12401,0001B62_53_20100923.html
      Układ przekładniowy/hydrauliczny
        - Przekładnia PowrQuad Plus, liczba biegów 16/16..............
      49 l (12.9 U.S.gal.)
      - Przekładnia PowrQuad Plus, liczba biegów 24/24..............
      50 l (13.2 U.S.gal.)
      - Przekładnia AutoQuad Plus, liczba biegów 24/24..............
      50 l (13.2 U.S.gal.)
      - Przekładnia AutoPowr..............
      60 l (15.9 U.S.gal.)
      - dodatkowo, z przekładnią biegów pełzających..............
      1 l (0.3 U.S.gal.)
      - dodatkowo, z napędem przednich kół..............
      3 l (0.8 U.S.gal.)
      - dodatkowo, z osią TLS..............
      3 l (0.8 U.S.gal.)
      - z dodatkowym zbiornikiem oleju..............
       
      Czy błędem jak doleje 5-6 litrów? mam na myśli tsl napęd przedni? Da nam to 55+ i wyjdzie jak kolega niżej  w temacie.
       
      14 l (3.7 U.S.gal.)
       
       
       

    • Przez NowyRolnik2
      witam mam problem z 6930 skrzynia power quad ABCDE i 4 polbiegi ze sprzęgłem w dźwigni. 
      Problem polega na tym ze przy zmianie polbiegu z 2 na trzeci zatrybia po chwili. Zdąża spaść obroty chwilę się zastanowi i ciągnie. Im większe obciążenie tym dłużej trwa zmiana. 
      Zarówno w dół jak i w górę. 
      Jak juz załapie to ciągnie elegancko nie czuć żeby coś się slizgalo nie ma też niepokojących dźwięków. Żadne kontrolki się nie świecą. 
      Ciśnienie 17 czy 18 bar w normie dla tego modelu wg specyfikacji. 
      Ojej ladny czysty .
      Rewers wzorowo nic nie szarpie, nie stuka. 
      Czy pomoże kalibracja ?
      Czy to wina jakiegoś czujnika?
      Czy grubszy temat jak podtarte tarczki? Troche nie chce mi się tam zaglądać. 
      Może miał ktoś podobny przypadek. 
    • Przez kamil1480
      Witam Zastanawiam się nad zakupem ciągnika do 150km i myślę o 6620 w power quad Nie ukrywam ze będzie głównym koniem pociągowym i myślę na co zwrócić uwagę przy zakupie by nie trafić na bubla bo ceny są od 140-200tys, a utopić taki pieniądz to łatwo Może ktoś ma podobny model i dał by jakąś opinie na jego temat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v