Skocz do zawartości

Agrotron 200


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez john56l
      Witam mam pytanie kupiłem agrotrona 150 MK2 i na 2 i 4 półbiegu przy jeździe do tyłu szarpie tak jak by zapinał dwa półbiegi na raz, dodam że przy jeździe do przodu tego problemu nie ma jeździ normalnie, żadnego błędu nie pokazuje wszystko chodzi oprócz tej jednej przypadłości, pytanie co może być? Łupać go na pół czy najpierw kalibracja i sprawdzenie wyspy zaworowej? Z góry dzięki 
    • Przez Vletch
      Witam, całe życie jak kosiłem łąki to na uwrociach odejmowałem obroty aby lepiej było zawracać, ale ostatnio spotkałem się z opinią że lepiej jest kiedy zaczyna się kosić ustawić stałe obroty na silniku 1600-1800 i tak kosić cały czas bo jest to lepsze dla kosiarki. 
      Co o tym myślicie? czy zawracanie na tak wysokich obrotach nie będzie źle wpływało na sprzęgło i całą skrzynie biegów w ciągniku?
    • Przez traktor09
      Witam,kolegów mam problem k420, a mianowicie z silnikiem nie równo pracuje, faluje ale tylko jak jest zimno przy zerze i niższej temperaturze, po nagrzaniu czy jak jest ciepło wszystko przechodzi, silnik TCD2012 L04 2V, 2012r. Czy ktoś miał taki problem ???
    • Przez hofik
      witam. mam taki problem z deutz fahr agrotron 150 2005r. mianowicie kontrolka z kłódka miga sygnałem 5 mrógnięć przerwa 1 mrógnięcie i od nowa. nie działa podnoszenie plecaka z kabiny.
    • Przez Vletch
      Witam, mam problem z szarpiącym wałkiem wom w deutz fahr 5105. Ciągnik mam od nowości, niedawno zauważyłem ten problem kiedy kupiłem większą kosiarkę. Podczas włączania wałka trzeba dać minimum 1400obr na silniku inaczej ciągnik gaśnie, kiedy się włącza wałek startuję od razu z pełną prędkością i boję się że coś może się w końcu urwać w ciągniku lub kosiarce. 
      Da się to w jakiś sposób wyregulować np. tak jak się kalibruję skrzynie biegów i rewers? czy jest to taka "wada fabryczna"? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v