Skocz do zawartości

Case 885 Ihc


Adamcase885

Rekomendowane odpowiedzi

Czy normalnie działa półbieg, a bardziej czy prawidłowo działa jazda na zającu ,bo to ten sam obwód i poniekąd świadczy o ciśnieniu i przepływie oleju. Gdyby nawet był spadek ciśnienia oleju na zającu ,to na żółwiu powinno być z ciśnieniem Ok i WOM powinien działać. Załączanie WOM to ten górny suwak z gumką.Widelki nim sterujące też powinny być prawidłowo ustawione . A i w jakimś konkretnym celu zdemontowana jest pokrywa sterowania polbiegow?

Screenshot_20241021-180522.png

Edytowane przez andrzej78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli raczej w układzie ciśnie jest te ok 20 bar . Zatem jeśli suwak ,który załącza jest ok ... to dziwna sprawa? Czy sprawdzałeś zaworek regulator ciśnienia ( foto niżej)? Może coś w kanalikach obudowy zaworów zaczopowalo przepływ .Czy do zmiany prędkości WOM jest dźwignia ,czy 2 końcówki wałka wystają?

IMG_20241022_065122654 (1).jpg

Edytowane przez andrzej78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, andrzej78 napisał(a):

Czyli raczej w układzie ciśnie jest te ok 20 bar . Zatem jeśli suwak ,który załącza jest ok ... to dziwna sprawa? Czy sprawdzałeś zaworek regulator ciśnienia ( foto niżej)? Może coś w kanalikach obudowy zaworów zaczopowalo przepływ .Czy do zmiany prędkości WOM jest dźwignia ,czy 2 końcówki wałka wystają?

IMG_20241022_065122654 (1).jpg

Tak ale to jest wersja która niema tego zaworka na dole po lewej stronie chyba że jest gdzie indziej teras sprawdzam pod siedzeniem sterownik i wyczyściłem rozdzielnie od chyba przyczepy bo na gurze był zaworek zaczerwiały który nie chodził jutro złożę i zobaczę czy pomogło  

Godzinę temu, andrzej78 napisał(a):

Czyli raczej w układzie ciśnie jest te ok 20 bar . Zatem jeśli suwak ,który załącza jest ok ... to dziwna sprawa? Czy sprawdzałeś zaworek regulator ciśnienia ( foto niżej)? Może coś w kanalikach obudowy zaworów zaczopowalo przepływ .Czy do zmiany prędkości WOM jest dźwignia ,czy 2 końcówki wałka wystają?

IMG_20241022_065122654 (1).jpg

To drugie zdjęcie zaworek na gurze nie chodził to jest chyba od zaczepiania przyczepy a to pierwsze teras wymieniam Oryngi 

IMG_6395.jpeg

IMG_6394.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej ocenie ,(choć pewności nie mam) , rozpocząłeś poszukiwania na zbyt szeroką skalę,bo skoro jest ciśnienie na półbiegach, to problem musi leżeć w korpusie wielozaworu lub w samym koszu sprzęgła. Ponadto nie ma tam zbyt wielkiego przepływu ,bo pojemność niewielka i musi dobić do ok 20-22 bar. Ten schemat jest od nieco starszego modelu z dodatkową pompą której później nie było w ukladzie.Istotnym jest to że zarówno powershift jak i sprzęgło WOM zasilane są powrotem z orbitrola - kolor pomarańczowy na schemacie. I ja bym się skupił na przepływie oleju ,czy nie jest przyblokowany w korpusie wielozaworu lub samym ustawieniem i działaniem tego suwaka ,który puszcza olej do sprzęgła WOM.

 

Zrzut ekranu (272).png

Edytowane przez andrzej78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Casemxm155
      Witam.
      Posiadam Case'a mxm 155 fullpowershift, który stuka na co 2 biegu. Skrzynia po remoncie tarczki/uszczelnia nowe, sterownik skrzyni nowy (kupiłem ze spalonym). 
      Stuka na wszystkich biegach nieparzystych od 1 do 17. Najgorzej podczas ruszania. Proszę o pomoc kończą się pomysły co może mu być.
    • Przez karol2306
      Witam
      Zakupiłem ładowacz polskiej firmy i mam problem z podłączeniem rozdzielacza. Rozdzielacz jest oczywiście z opcja LS.

       
      Po podłączeniu przewodów zasilania, powrotu i LS w złącza Power Beyond ciśnienie dochodzi do w/w rozdzielacza lecz wtedy przestaje działać wspomaganie. Po odłączeniu samego  LS przy kostce Power Beyond, wspomaganie działa a po ruszeniu dżojstikiem od ładowacza z przewodu LS od rozdzielacza ładowacza leci olej pod ciśnieniem.
      W serwisowce znalazłem schemat złącza Power Beyond i w miejscu podłączenia LS jest jakiś zawór.
      Tylko co to za zawór???

      Wydaje mi się że jest to zawór jednokierunkowy który działa tylko w kierunku od rozdzielacza ładowacza do Power Beyond i nie pozwala ciśnieniu z PB przejść w drugą stronę co tłumaczyło by pojawiające się ciśnienie na przewodzie od LS.
       
      Ktoś ma może wiedzę i mógł by się podzielić czy to faktycznie jest zawór jednokierunkowy i co robię nie tak???
      Pozdrawiam
       
       


    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Bogdan19
      Witam ma taki problem w case mx 100c na wyświetlaczu od ehr wyskakuje mi kod błędu 6 nie wie ktoś co to może być i jak to rozwiązać 
    • Przez mati2191
      Witam mam problem z case 4230 mianowicie wymieniłem tarczki półbiegów i wszystkie uszczelniacze . Wymieniłem uszczelniacze obudowy wałka ( tem gdzie olej jest przekazywany z obudowy na wałek ) ale okazało się że po dmuchnięciu powietrza w tą rórkę która idzie do tej obudowy jest nieszczelność z tych uszczelniaczy czy da się coś z tym zrobić czy tak musi być ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v