Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawdzić rozpylanie wtrysków czy nie leją plus kąt wyprzedzenia wtrysku czy prawidłowy. Jak nie układ paliwowy to koledzy wskazali wyżej pierścienie prowadnice zaworowe

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Może, ale zazwyczaj jest to olej, to jest łatwe do sprawdzenia, ubytki oleju ze skrzyni korbowej, to zazwyczaj spala i resztę wywala w tłumik, zwłaszcza na wolnych obrotach.  Jeżeli leją wtryski to prędzej rozrzedzi olej w silniku,niż go wyrzuci tłumikiem i nie będzie ubywać oleju, a wręcz przybywać w silniku.

Edytowane przez Desperado
Opublikowano

Mogą być zapieczone też pierścienie, jest taka zasada, jeżeli ubywa oleju to gdzieś on się podziewa i tylko kwestia kiedy się pojawi tłumikiem na dłuższej pracy na biegu jałowym, przepalona uszczelka też, ale wtedy dmucha do skrzyni korbowej.

Opublikowano

tak na podsumowanie watku: okazało się że zdjalem głowice I uszczelniacze zaworowe były wypalone, regeneracja 500zl i do tego zalałem cylindry nafta żeby rozpuściły nagar na pierścieniach. 3 dni temu skręciliśmy do kupy i pali od strzała i 0 oleju z tłumika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
    • Przez artek1981
      pompa (nowa) nie podaje oleju na klawiature(sucha) i na zegar - przy odlaczeniu przewodu do zegara nie"bije olejem" co moze byc przyczyna?
    • Przez keeway
      Witam czy da radę wymienić Simmering koła pasowego w c330 bez zdejmowania ośi 
    • Przez LUCAH
    • Przez bogo118
      Witam wszystkich .Robię remont sprzęgła swojejego Ursusa 360 3P i otóż po odkręceniu koła sprzęgła i przeczyszczeniu dziurek we flanszy pod wałem zaczął wydobywać się  z nich olej pytanie skąd on się bierze czy między flansza a silnikiem jest uszkodzona jakaś uszczelka czy po prostu się nagromadził a ja przeczyscilem i teraz scieka

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v