Skocz do zawartości

Ursus 1014 lika ciepło zimno się urwała


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, poszukuję mobilnego mechanika lub osoby ze sprzętem i wiedzą który podejmie się wyeliminowania 2 bolączek mojej 6[1224]. Robota na jeden dzień, ale z braku czasu i cierpliwości do tej k**wy chętnie zlecę komuś naprawę,  paliwo również komuś zapłace bo wolałbym by było to robione na miejscu, wszystko do dogadania. Wielkopolska PJA. Jeżeli kogoś znacie albo ktoś sam jest chętny to zapraszam pv. Pozdrawiam
    • Przez Axd529
      Mam od niedawna założonego tura w ciągniku i mam pytanie na jakiej wysokości podczas jazdy mam mieć uniesiony krokodyl do obornika? Czy jak się poruszam takim zestawem bez żadnej przyczepy to mam obowiązek posiadania lampy ostrzegawczej(koguta)?
    • Przez MateuszToczek
      Witam, mam pytanie, otóż remontuję mojego ursusa 385 i stanąłem w miejscu z powodu tej pompki wspomagania hydrauliki zeswnetrzej. Czy jest to potrzebne, ponieważ nie wiem w sumie czy mam kompletną czy nie bo już dawno to wymontowałem, a teraz patrzę że są jakieś wersje jej. Ja mam bez grzybka i kulki.


    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez Adrian16
      Witam, mam taki problem z moim ursusem 914, ogólnie wałek wom trudno się załącza. Na zimnym załącza się normalnie i normalnie pracuje dopóki go nie wyłączę, jeśli wyłączę a olej jest już rozgrzany, jest problem z załączeniem, nie reaguje na wajchę przy kierownicy, czasami się załączy ale tak jakby się ślizgał nie chce wejść na obroty i da się go ręką zatrzymać, po kilku próbach zaskoczy normalnie i dopóki się go nie wyłączy pracuje normalnie. Co może być przyczyną? Z góry dzięki za odpowiedzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v