Skocz do zawartości

Renault 103.54 - wyciek


elamir

Rekomendowane odpowiedzi

Długo ci już cieknie ?

Ten wałek to jest wałek przeciążeniowy podnośnika a mianowicie jak bedziesz  coś ciężkiego podnosić to wałek odłączy podnoszenie.

Lubi się też zgiąć i też bedzie się lało. Nie wiem jak jest osadzony w twoim ciągniku czy na panewce czy na łożysku tu też może być przyczyna.

Ale jak nie odkręcisz mocowania to nie zobaczysz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, malinalbe napisał(a):

Ten wałek to jest wałek przeciążeniowy podnośnika a mianowicie jak bedziesz  coś ciężkiego podnosić to wałek odłączy podnoszenie.

Skąd takie bzdury bierzesz, to jest wałek regulacji siłowej, nic nie wyłącza, wrecz przeciwnie, załącza podnoszenie gdy siła na wałku przekroczy zadaną wartośc.

Osadzony jest na tulejkach.

41 minut temu, malinalbe napisał(a):

Lubi się też zgiąć i też bedzie się lało.

Niewiem co musiałbyś robić by zgiąc ten wałek, ja nie słyszałem o takim przypadku, nie masz pojęcia a się produkujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysw5
      Witam wszystkich, 
      Przygotuję się do remontu silnika mojej renówki 103.54. Jest tam silnik MWM turbo TD 226-4 R185. Objawy są takie,  że pali coraz więcej oleju, już na dolewki 10l na sezon nie starcza. Po odpaleniu zimnego chmura białego dymu. Tak ogólnie pracuje dobrze, zdarza się,  że gdy jest mocno rozgrzany przy temp. otoczenia powyżej 25 stopni i np orce pod rzepak potrafi mignąć kontrolka oleju na wolnych obrotach,  np przy ruszniu jak obroty spadną.
      Z tego co się zorientowałem to tuleje w tym silniku są suche. Planuje ściągnąć głowicę,  zobaczyć stan tulei, tłoka,  pierścieni i przy okazji korbowodów. Czytałem też,  że przy takich objawach mogą być zużyte same głowice.
      Chciałem się poradzić,  czy da radę wymieć tuleje, bez wyciągania silnika? Mechanik twierdzi że przy takich tulejach powininny być wyrównane/rozwiercone otwory w bloku i dopiero zamówione tuleje pod ten wymiar i następnie wciśnięciu honowane na wymiar pod tłok.
      Czy ktoś może wymieniał tuleje w takim silniku w oryginalnym wymiarze że np po wciśnięciu nie wymagają honowania?
      Przy mokrych nie byłoby problemu.


    • Przez Michał8201
      Witam ,jak wyżej napisane renault 550 rx problem polega na tym że przy zmianie polbiegu z 1 na 2 nie ma reakcji z 2 na 3 jest odczuwalne szarpnięcie i z 3 na 4 znowu brak reakcji, czy ktoś może coś pomóc bo podobno może mieć tylko 2 półbiegi.
    • Przez user88
      Witam. 
      Mam 155.54 będę musiał ja zamykać z kluczyka którego brak. Jeśli posiada ktoś wkład z kluczykiem to kupię. Wiem też, że te wkładki posiadały numery zgodne z tym na kluczu może dałoby się dopasować coś ew dorobić kluczyk. Jest dostepna takowa na zamówienie ale 400 zł trochę sporo. 
    • Przez mariusz1304
      Witam,
      Od niedawna mam problem z przednim napędem. Dokładnie to cos w nim hałasuje. Tak jakby turkotanie przy każdym obrocie kół. Na ta chwile ciężko mi stwierdzić czy to z przedniego mostu czy z okolic przystawki.
      Kilka lat temu miałem obrobione tryby w przednim moście i wtedy hałasowało bardziej przy skręcaniu a teraz coś słychać przy jeździe na wprost. Przy skręcaniu jest cicho. Przy wyłączonym napędzie też nic nie słychać.
      Olej w przodzie wymieniony jakieś 3 lata temu na 80w90LS
      Łożysko podpory wału sprawdzone.
      Jest możliwe żeby tarczki w przednim układzie różnicowym lub przystawce tak się zachowywały?
      Miał ktoś taki problem, coś doradzi?
       
      Skrzynia mechaniczna z elektrohydraulicznym załączaniem napędu.
       
    • Przez RenoFan
      Witam, problem polega na bardzo powolnym ruszaniu z rewersu do tyłu. Ciągnik Renault Ceres 345x, rewers elektrohydrauliczny przy kierownicy. Dodam, że do przodu jest w porządku, a do tyłu traktor musi się dłużej zastanowić. Czytałem na forum o agresywności rewersu, ale czy w tych traktorach da radę to samemu ustawić? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v