Skocz do zawartości

Wybór Belarus-a


griga

Rekomendowane odpowiedzi

jak masz synchro to masz 9/9 a bez 11/11 chyba ;)

 

yyy to nadal rozmowa o Belarusach?

Wiesz coś czego ja nie wiem? Myślałem, ze jestem na bierząco...

 

EDIT:

Już wiem o co chodzi z tą predkością w skrzyni synchro, faktycznie wynosi ona 30km/h, ale przy 1800obr/min, co daje około 41km/h przy 2500obr/min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yyy to nadal rozmowa o Belarusach?

Wiesz coś czego ja nie wiem? Myślałem, ze jestem na bierząco...

 

EDIT:

Już wiem o co chodzi z tą predkością w skrzyni synchro, faktycznie wynosi ona 30km/h, ale przy 1800obr/min, co daje około 41km/h przy 2500obr/min.

Ta tylko temu co ciągniki gniecie na 2500obr życzę ekonomicznego spalania :lol:

Oj tam już nie gadajcie tak na tego Łukaszenkę. Na jakiś targach Belarus dostał wyróżnienie za ciągnik o mocy 220kW. A tak myślę że gdyby na Białorusi zapanowała demokracja to albo Belarus by robił to samo przy cenie 2x wyższej lub co gorsza by podzielił historie Ursusa i wszystko by zostało zniszczone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta tylko temu co ciągniki gniecie na 2500obr życzę ekonomicznego spalania ;)

Oj tam już nie gadajcie tak na tego Łukaszenkę. Na jakiś targach Belarus dostał wyróżnienie za ciągnik o mocy 220kW. A tak myślę że gdyby na Białorusi zapanowała demokracja to albo Belarus by robił to samo przy cenie 2x wyższej lub co gorsza by podzielił historie Ursusa i wszystko by zostało zniszczone.

 

Tak to był ciągnik o mocy 290Km około który miał generator prądu 170kW. Womy byłyzasilane własnie elektrycznie i trzymał oborty niezależnie od obrotów silnika. Ładny bajerek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mozna kupić bez gwarancji upust do 3000zł brutto. Jednak wtedy ryzyko awarii i ewentualnych kosztów przechodzi na właściciela. Plusem jest to że serwisy wykonujesz we własnym zakresie co jest sporo tańsze. Jednak kupują różni ludzie jedni są wygodni i wolą jak do nich ktos przyjedzie i wszystko zrobi a drudzy wolą sami w spokoju sie podłubać w grażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do was ponad 300 kilometrow w jedną strone wiec za przejazd okolo 1 tysia bym placil plus koszty serwisu a to juz duzo sie robi. Dostep do czesci jest dobry a traktor prosty w obsludze, tylko czy firma nie czeka z jakims zlomem na takiego klijęta? Mozna wybrac dowolny traktor ze skladu? Dzieki za odpowiedz. Fachowosc Twoich postow kusi zeby wlasnie u was kupowac choc to daleko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Waldku odpowiadamy szczerze a nie fachowo. Co do kosztów przyjazdu na umowie jest to 65gr netto za 1 km. Jednak ilosc naszych klientów jest bardzo duża i zazwyczaj koszt przejazdu wynosi do 200zł bo robimy kilka ciągników w rejonie. Osobiście wolimy sprzedać z gwarancją.

 

Co do złomu nie czekamy z takim ciągnikiem na klienta jezeli kupi bez gwarancji. Nie oglądamy ich i nie wybieramy najgorszego. :D Do sprzedazy idzie pierwszy z brzegu. Płatność jest przy odbiorze. Również przy przekazaniu jest taki dokument jak protokół przekazania i można w nim wpisac uwagi jezeli ciągnik będzie nie zgodny ze specyfikacją techniczną.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

matis251, klimy nie montujemy, raz robilismy coś takiego to robiła to nam firma która montuje klimatyzacje dachowe w busach do przewożeniach osób. Poszło im bez problemu. Koszt takiej klimatyzacji w zalezności od marki, wielkości od 5 tysiecy do nawet 9 tysiecy.

 

Co do siedzeń pasażera w styczniu 2011 bedziemy starać się przywieźć oryginały z fabryki.

 

POLKOP tak za taką cenę spokojnie mozemy sprzedac bez gwarancji, jednak nie wiadomo jak bedzie z cenami po nowym roku przez ten chory Vat. CO do maszyn wschodnich nie sprowadzamy, za dużo producentów jest w Polsce. Później z taką maszyna to będa tylko kombinacje z częściami żeby coś dostać.

Edytowane przez firmagrand
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@firmagrand Jeśli chciał bym klimatyzacje do 952.3 to ile bym musiał dopłacić ?? Siedzenie pasażera też montujecie?? Ile dopłacać trzeba ???

 

Ja bym zapytał czy po montażu miejsca siedzącego dla pasażera zmienia się wpis w homologacji do rejestracji MTZta i w Dowodzie Rejestracyjnym MTZta będą dwa miejsca.

 

 

PS: firmagrand - macie te zaworki/regulatory od ogrzewania o które pytałem w mailu? MTZ 952.3, nagrzewnica itp. Tam jest takie coś do regulacji przepływu płynu z silnika - po prostu ogrzewanie kabiny i ciekaw jestem ile to coś kosztuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na początku tego roku kupiłem nowego Belarusa 820 w podstawowej wersji na stożku i jestem bardzo zadowolony. Dodam jednak że nie jest to główny ciągnik w gospodarstwie, pracuje jako pomoc dla większego John deere'a. I to jest chyba dobry argument mojego zadowolenia.

Gdyby MTZ miał byc głównym ciagnikiem napewno nie kupiłbym tej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad kupnem Belarusa (nowy lub jakaś używka). Potrzebowałbym go jako pomocnika, z ładowaczem czołowym, ładowacz jak zresztą i cały ciągnik nie miałby dużo pracy u mnie ( ok 150 mtg na rok)Ze względu na niskie wjazdy musiałbym mu zdjąć kabinę, czy ktoś już ją zdejmował? Czy jest to relane do zrobienia? A może ma ktoś na sprzedaż lub wie gdzie kupic taki ciągnik bez kabiny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RycerzNocy
      Witam. Remontuje ciągnik mtz. Przy poszukiwaniu zestawów naprawczych trafiłem na ofertę firmy Waryński co o niej sadzicie? Czy ktoś już montował? 
    • Przez michalhinc1
      Witam mam problem z wyskakującym reduktorem w MTZ 82 na półbiegu jest ok a jak wezmę na cały to przy obciążeniu lub ruszeniu wyskoczy na neutral 
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez wz19
      Witam.Mam problem z moim Pronarem 1221 - od pewnego czasu jak się rozgrzeje olej w skrzyni biegów to skacze ciśnienie na wskażniku - jak zjeżdżam z góry to jest w porządku ale jak jadę pod górkę to spada i rośnie i tak cały czas i jeszcze jak stanę na równym terenie to podczas ruszania do przodu też spada a jak ruszam do tyłu to jest dobrze.
      Jak go zgaszę i postoi trochę - ostygnie to trzyma ciśnienie równo dopóki się nie rozgrzeje. Olej mam zalany HIPOL 15F 80W90.
      Może ktoś miał taki problem - to był bym wdzięczny za podpowiedż co robić.
    • Przez S-Piotr
      Tak jak w temacie,jak a raczej gdzie podłączyć prostownik 12v w MTZ 820 z rozruchem 24V,aby nie rozłączać akumulatorów i zostały naładowane oba.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v