Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
  W dniu 22.12.2010 o 08:21, MgrLukash napisał(a):

jak masz synchro to masz 9/9 a bez 11/11 chyba ;)

 

yyy to nadal rozmowa o Belarusach?

Wiesz coś czego ja nie wiem? Myślałem, ze jestem na bierząco...

 

EDIT:

Już wiem o co chodzi z tą predkością w skrzyni synchro, faktycznie wynosi ona 30km/h, ale przy 1800obr/min, co daje około 41km/h przy 2500obr/min.

Opublikowano

Jak motor żużlowy- jeden bieg, ale możesz jechać i 10, i 180km/h ;)

 

Łukaszenka wygrał wybory więc raczej @MgrLukash trzeba będzie jeszcze poczekać na większy postęp :)

Opublikowano
  W dniu 22.12.2010 o 08:34, wolf19 napisał(a):

yyy to nadal rozmowa o Belarusach?

Wiesz coś czego ja nie wiem? Myślałem, ze jestem na bierząco...

 

EDIT:

Już wiem o co chodzi z tą predkością w skrzyni synchro, faktycznie wynosi ona 30km/h, ale przy 1800obr/min, co daje około 41km/h przy 2500obr/min.

Ta tylko temu co ciągniki gniecie na 2500obr życzę ekonomicznego spalania :lol:

Oj tam już nie gadajcie tak na tego Łukaszenkę. Na jakiś targach Belarus dostał wyróżnienie za ciągnik o mocy 220kW. A tak myślę że gdyby na Białorusi zapanowała demokracja to albo Belarus by robił to samo przy cenie 2x wyższej lub co gorsza by podzielił historie Ursusa i wszystko by zostało zniszczone.

Opublikowano
  W dniu 22.12.2010 o 21:28, milanreal1 napisał(a):

Ta tylko temu co ciągniki gniecie na 2500obr życzę ekonomicznego spalania ;)

 

Dziękuję :)

Opublikowano
  W dniu 22.12.2010 o 21:28, milanreal1 napisał(a):

Ta tylko temu co ciągniki gniecie na 2500obr życzę ekonomicznego spalania ;)

Oj tam już nie gadajcie tak na tego Łukaszenkę. Na jakiś targach Belarus dostał wyróżnienie za ciągnik o mocy 220kW. A tak myślę że gdyby na Białorusi zapanowała demokracja to albo Belarus by robił to samo przy cenie 2x wyższej lub co gorsza by podzielił historie Ursusa i wszystko by zostało zniszczone.

 

Tak to był ciągnik o mocy 290Km około który miał generator prądu 170kW. Womy byłyzasilane własnie elektrycznie i trzymał oborty niezależnie od obrotów silnika. Ładny bajerek :)

Opublikowano

Tak mozna kupić bez gwarancji upust do 3000zł brutto. Jednak wtedy ryzyko awarii i ewentualnych kosztów przechodzi na właściciela. Plusem jest to że serwisy wykonujesz we własnym zakresie co jest sporo tańsze. Jednak kupują różni ludzie jedni są wygodni i wolą jak do nich ktos przyjedzie i wszystko zrobi a drudzy wolą sami w spokoju sie podłubać w grażu.

Opublikowano

Mam do was ponad 300 kilometrow w jedną strone wiec za przejazd okolo 1 tysia bym placil plus koszty serwisu a to juz duzo sie robi. Dostep do czesci jest dobry a traktor prosty w obsludze, tylko czy firma nie czeka z jakims zlomem na takiego klijęta? Mozna wybrac dowolny traktor ze skladu? Dzieki za odpowiedz. Fachowosc Twoich postow kusi zeby wlasnie u was kupowac choc to daleko.

Opublikowano

Panie Waldku odpowiadamy szczerze a nie fachowo. Co do kosztów przyjazdu na umowie jest to 65gr netto za 1 km. Jednak ilosc naszych klientów jest bardzo duża i zazwyczaj koszt przejazdu wynosi do 200zł bo robimy kilka ciągników w rejonie. Osobiście wolimy sprzedać z gwarancją.

 

Co do złomu nie czekamy z takim ciągnikiem na klienta jezeli kupi bez gwarancji. Nie oglądamy ich i nie wybieramy najgorszego. :D Do sprzedazy idzie pierwszy z brzegu. Płatność jest przy odbiorze. Również przy przekazaniu jest taki dokument jak protokół przekazania i można w nim wpisac uwagi jezeli ciągnik będzie nie zgodny ze specyfikacją techniczną.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

@firmagrand czy byśćie sprzedali belarusa 820.3 za 66tyś brutto bez gwarancji?

czy sprowadzacie inne maszyny produkcji wschodniej takie jak rozrzutniki talerzówki?

Opublikowano (edytowane)

matis251, klimy nie montujemy, raz robilismy coś takiego to robiła to nam firma która montuje klimatyzacje dachowe w busach do przewożeniach osób. Poszło im bez problemu. Koszt takiej klimatyzacji w zalezności od marki, wielkości od 5 tysiecy do nawet 9 tysiecy.

 

Co do siedzeń pasażera w styczniu 2011 bedziemy starać się przywieźć oryginały z fabryki.

 

POLKOP tak za taką cenę spokojnie mozemy sprzedac bez gwarancji, jednak nie wiadomo jak bedzie z cenami po nowym roku przez ten chory Vat. CO do maszyn wschodnich nie sprowadzamy, za dużo producentów jest w Polsce. Później z taką maszyna to będa tylko kombinacje z częściami żeby coś dostać.

Edytowane przez firmagrand
Opublikowano
  W dniu 29.12.2010 o 12:02, matis251 napisał(a):
@firmagrand Jeśli chciał bym klimatyzacje do 952.3 to ile bym musiał dopłacić ?? Siedzenie pasażera też montujecie?? Ile dopłacać trzeba ???

 

Ja bym zapytał czy po montażu miejsca siedzącego dla pasażera zmienia się wpis w homologacji do rejestracji MTZta i w Dowodzie Rejestracyjnym MTZta będą dwa miejsca.

 

 

PS: firmagrand - macie te zaworki/regulatory od ogrzewania o które pytałem w mailu? MTZ 952.3, nagrzewnica itp. Tam jest takie coś do regulacji przepływu płynu z silnika - po prostu ogrzewanie kabiny i ciekaw jestem ile to coś kosztuje.

Opublikowano

Ja na początku tego roku kupiłem nowego Belarusa 820 w podstawowej wersji na stożku i jestem bardzo zadowolony. Dodam jednak że nie jest to główny ciągnik w gospodarstwie, pracuje jako pomoc dla większego John deere'a. I to jest chyba dobry argument mojego zadowolenia.

Gdyby MTZ miał byc głównym ciagnikiem napewno nie kupiłbym tej wersji.

Opublikowano

Zastanawiam się nad kupnem Belarusa (nowy lub jakaś używka). Potrzebowałbym go jako pomocnika, z ładowaczem czołowym, ładowacz jak zresztą i cały ciągnik nie miałby dużo pracy u mnie ( ok 150 mtg na rok)Ze względu na niskie wjazdy musiałbym mu zdjąć kabinę, czy ktoś już ją zdejmował? Czy jest to relane do zrobienia? A może ma ktoś na sprzedaż lub wie gdzie kupic taki ciągnik bez kabiny?

Opublikowano
  W dniu 6.01.2011 o 12:37, Ursusc385 napisał(a):

Ja mam takie pytanie, dlaczego Belarusy są jeszcze rejestrowane skoro nie spełniają norm emisji spalin ? :blink:

 

Normy emisji spalin muszą spełniać maszyny dopiero wchodzące na rynek. Belarusy też musiały spełniać te normy.

Opublikowano

@Junkers czyli nieważne jaki MTZ ma silnik (Euro I, II czy Iveco) i tak sie go zarejestruje, potrzebna jest tylko polska homologacja, faktura zakupu i papierek z izby celnej - ZGADZA SIE ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Bob27
      Witam,
      Mam MTZ82 z 1995 r. z dołożonym przednim podnośnikiem i mam z nim następujący problem: Przy podnoszeniu delikatny ruch dźwigni w górę powoduje opadanie podnośnika (w przypadku zarówno pierwszej jak i drugiej sekcji jeśli jest obciążona), dopiero jak pchnę dźwignię dalej podnośnik idzie do góry ale przy obciążeniu powoduje to szarpnięcie. Bardzo to jest niekomfortowe, zwłaszcza jak wymagana jest precyzja. 
    • Przez ghastrider90
      Witam Panowie przejrzałem forum i pokrewne fora opisujące sposób smarowania sprezarki HS11 oraz możliwości tej sprężarki. Posiadam takową w domu w dobrym stanie i chciałbym ją zamontować do Jumza korzystając z napędu a) alternatora, b) pompy wody z szajbą na 2 paski. 
      Pytanie moje brzmi:
      1) jak podłączyć sprężarkę by miała smarowanie olejem silnika? Tzn gdzie się wpiąć jeżeli chodzi o dostarczenie tego smarowania patrząc na silnik ciagnika? 
      2) gdzie umiejscowić powrót oleju że sprezarki ? Gdzie był by w tym wypadku odpływ ? 
      3) w którym miejscu umiejscowić sprężarkę by było najlepiej/najwygodniej? 
      Poniżej wstswiam zdjęcia obu stron silnika oraz posiadanej pdzezemnie sprężarki. Za udzieloną pomoc dziękuję.




    • Przez Benzynek
      Zastanawiam się nad wymianą zbiorników paliwa z metalowych na plastikowe jak myślicie dobry pomysł?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Benzynek
      Mam kilka pytań. Wymieniałem pompę wtryskową, nie chciało wejść więc zacząłem dokręcać śrubami ciężko szło w pewnym momencie usłyszałem pstryknięcie i kołnierz pompy wtryskowej pękł. Zastanawiam się czy po wymianie kołnierza trzeba pompę ustawiać od nowa czy nie trzeba tego robić?


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v