Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Masz możliwość podłączyć manometr przy siłowniku???? Może wina leży po stronie siłownika, w którą stronę idzie ciężko jak siłownik się chowa czy wychodzi?

 

Orbitrol nie ma żadnej regulacji (lewo/prawo), może być tylko zawór ciśnienia w kostce.

Opublikowano

W układzie hydrostatycznym wszystkie elementy powinny być dobrze dobrane, bo albo nie ukręcisz kierownicą, albo przy max. prędkości nie utrzymasz pojazdu na drodze.O przewodzie przelewowym z większą średnicą nie wspomnę.

Zakładając że wszystko masz OK to proponuję sprawdzić siłownik czy olej nie przenika z jednej komory do drugiej.

Opublikowano

Siłownik chodzi lekko... po przełozeniu weży silownika (skręt lewo/prawo) kręcac kierownicą w lewo kola nadal sktęcału dobrze tylko w prawo... zaś wlewo do max sktętu było ok 10 obr kierownicą

PS: przy normalnym połączeniu również dobrze skręcają tylko w prawo ( siłownik chowa się)

Opublikowano

Te linki takie same orbitrole. Dlaczego nie zainstalowałeś identycznego jak był?.Nie wiem czy zwiększenie ciśnienia pomoże, skoro w jedną stronę skręca dobrze.

Drogi ten nabytek, przy czym to ma śmigać.

Opublikowano

A czy to zaznaczone na czerwono to jakiś zawór ,co nim się reguluje? W zasileniu z pompy (na zielono) również znajduje się jakiś zawór, czy nim się reguluje ciśnienie na orbitrolu ( siła skrętu )? Zaznaczam że orbitrol jest nowy i zapewniano mnie że jest 100% sprawnypost-7583-0-21818400-1289121177_thumb.jpg

Opublikowano

Z tego co wiem to orbitrole mają wmontowany tzw. zawór szokowy, który ma niwelować wszelkie szarpnięcia, ale nie wiem czy jest sens ingerencji w ten twój, skoro jest nowy.

Kiedyś miałem kłopot z orbitrolem w kombajnie (claas mercator orbitrol danfos) który zaczął przeciekać i pierwsze zapytanie w firmie regenerującej tego typu sprzęt było czy czasami go nie porozbierałem, bo jeśli tak to nie mam co go przywozić.

Ale innym razem i tak rozebrałem inny orbitrol, bo koszt regeneracji wynosił ok. 300-400 i postanowiłem sam wymienić w nim oring za 50 gr. Nie chwaląc się udało się.

Opublikowano

Czekaj czekaj.Po przełożeniu węży na siłowniku masz ten sam objaw. Chodzi mi o skręcanie kołami.W prawo dobrze a w lewo źle. Po zamianie węży tak samo.W prawo dobrze a w lewo źle. To siłownik siedzi.Jeśli byłoby że po przełożeniu węży w prawo źle a w lewo dobrze Czyli odwrotnie niż było,to orbitrol padł.Ja tak miałem w 1224. Myślałem że to serwo i już ściągnąłem chłodnicę ale coś mnie zastanowiło i zamieniłem węże.I skręcał odwrotni niż było..Oddałem orbitrol do sklepu i okazało się że padł ale nie uznali gwarancji bo stwierdzili że był tak wykończony że to nie możliwe żeby w pół roku tak wyglądał. To kupiłem nowy ale już nie ruski tylko Bułgarski i było dobrze.Przysłali mi później ruski [za ponad pół roku]dopłaciłem 200zł ale 100 i cieknący to na drugi dzień go oddałem i już z rok nie wrócił.A jedna pompa to będzie z 2 lata.

Opublikowano

Dziex wszystkim za pomoc... przyczyna znaleziona ;) wywinęło uszczelniacze na tłoczysku i olej przedostawał się z jednej komory do drugiej :)

Proszę o zamknięcie tematu...

Opublikowano

Witam

 

Mam problem z orbitrolem

 

Ciężko się skręca w jedną i drugą

Jak bardzo powoli skręcam to jest lekko a jak chcę szybciej to stawia opór, nieważne jakie obroty silnika działa tak samo.

Nawet jak podniosę lako przednią oś to niema zmiany w sile wspomagania.

 

Zaznaczam, to nie jest zestaw fabrycznego wspomagania tyko próba mojego pomysłu ( pompa jest z Fiata ducato, siłownik z bizona od skrętu, orbitrol ORSTA 100 z wózka GPW)

 

Próbowałem podłączyć się pod układ hydrauliczny ciągnika zamiast rozdzielacza (MF 156) ale zmiany żadnej, jak było ciężko tak i jest.

 

Gzie jest problem??

W orbitrolu, jeżeli tak to co w nim jest nie tak, on był sprawny na 100% tylko leżał na regale z 6lat może coś w nim się zablokowało??

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Opublikowano

Za duży orbitrol do tego siłownika lub jak kto woli za mały siłownik. Ciągnik będzie mocno "narowisty" przy szybszej jeździe po szosie. Od skrajnego do skrajnego położenia tłoczyska będzie ok 2,5 obrotu koła kierownicy w jedną stronę i jakieś 1,8 w drugą. Sprawdź ile ma teraz bez na oryginalnej przekładni.

Opublikowano

to mnie kolego nie pocieszyles juz wszystko kupilem i rozebrane jest 

a ciagnik szybko nie jedzie bo 30km/h nie cale

chodzi mi zeby lekko chodzila kierownica a mozna dac jakis dlawik zeby zmniejszyc cisnienie?

Opublikowano

Ciśnienie nie ma tu nic do rzeczy, zresztą dławiąc zmniejszysz przepływ a nie ciśnienie. Należy dopasować wydajność orbitrola do objętości geometrycznej siłownika tak aby układ kierowniczy pracował jak w oryginale, dlatego mówiłem żeby policzyć ile jest obrotów kierownicy od lewej do prawej. Zakładam że skok masz dopasowany. Jeżeli kupiłeś graty w necie to coś możesz zawsze wymienić / odesłać.

Opublikowano (edytowane)

Witam zalozylem silownik i orbitol 160 i wszystko dzialalo do puki nie podnioslem tura do gory pompa buczy a kolami moge skrecac od lewej do konca w prawa strone wiecie moze co moze byc przyczyna? na pompie jest ustawione cisnienie 80 bar moze byc za male? ford 5610 z przednim napedem

pomoze ktos? przekladalem weze i w odrotna strone to samo silownik nie chce sie zlozyc. jaka przyczyna moze byc w nim? rozbieralem wszystko w nim wporzadku nie sa uszczelniacze zwiniete.

 

pozdrawiam i dziekuje

Edytowane przez mateusz1122

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez LMB
      Dzień dobry, mamy przyczepę rolniczą zakupioną ok. 1990 r. przez mojego ojca. Posiadamy tablice rej., dowód rej. stary niestety zaginął dowód zakupu- faktura.
      Na przyczepę nie ma przeglądu, OC.
      Nigdy nie była przetestowana na mojego tatę. 
      Chciałbym ją zarejestrować.
      Prosba o pomysly jak podejść do tematu.
       
      Dziekuje 


    • Przez Czarek525
      Witajcie, próbuję uszczelnić siłownik z Autosanki D55 i chciałbym też wymienić te białe plastiki uszczelniające (prowadzące?), ale nigdzie nie znalazłem nowych i podobno nigdy takich nie było. Fabrycznie były takie montowane czy to pomysł "garażowy" ? Czy w Autosanach d55 były montowane takie same siłowniki co w modelu D47?



    • Przez darko1987
      Witam potrzebuje takiego koła tylko gumowe do pługa obrotowego overum 20251117_152658.heic20251117_152658.heic
    • Przez Dastan
      Szukam czegoś co podawało by pellet/owies do kotła ~8m, ale musi być kilka metrów w poziomie, a pod koniec pod kątem sporym. Pomyślałem o tych żmijkach elastycznych ze spiralą, czy posiada ktoś coś takiego? Oprócz powyższego zastosowania nadaje  się to np. do załadunku resztek z płaskiego dna bina? Pod dużym kątem daje to rade? Wydajność nie musi być duża. Ewentualnie co innego zamiast elastycznego stricte do podawania pelletu? Są niby plastikowe rurki, a ale jak już ma bys spierala i motoreduktor to lepiej elastyczne.  
    • Przez marstan
      Czesc! jaki oprysiwacz polecacie? mam na oku Tomled 600l lance 12, jak uwazacie jest dobry? Moze polecacie jakis inny. Mam Fergusona 255. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v