Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sciagaj glowice. mozliwe ze to wal sie zepsol ale jesli odpalil to na pewno nie wal... a tlok jak spuchnie to ciagnik stanie ale jak ostygnie to wruci do swoich wymiarow i odpali;) wiec to tlok.

 

nie radze jezdzic tak bo jak znow stanie tlok to moze i wal szlak trafic i 1500 zl w plecy ;)

Opublikowano

To napewno nie tłok ponieważ woda w porządku była nie była w stanie gazowym, sprawdzalem odkręcająć kranik w bloku bo z korkiem nie chciałem ryzykować. Odrazu po tym zapalił nrmalnie nie stygł.

Opublikowano

jak silnik wiekowy to raczej skłaniał bym się w strone oleju. Zawory najszybciej wyeliminujesz, ustawić kąt wtrysku bo z jego winy też lubi przykopcić, końcówki sprawdzić jak to nie pomorze to niestety remoncik sie kłania bo na niebiesko olej spala.

Opublikowano

Mam problem mój c360 kopci,kiedy go kupiłem 10 lat temu wszystko było ok ale po 2 3 latach zaczoł kopcic i kopci do dzis...ciagle to samo czy ma lekko czy ciezko.Dym jest czasami niebieski innym razem szary a czasami czarny ale rzadko...silnik nie bierze oleju i nie ma wyciekow wiekszych troche z podnoscnika a sinik prawie zero...Czy moze byc to wina pompy paliwowe czy to cos poważniejszego??Silny jest w miare tyle ze kopci bardzo w transporcie na 5

Opublikowano

Wtryski mogą być źle osadzone w gnieździe, za płytko, za głęboko będą dobre i też bedzie kopcił, ten typ po mechaniurach tak ma, i jeszcze kilka małych niby nieważnych rzeczy ma do dymienia. Masz niebieskawy dym, podejrzewam pomylone koła rozrządu lub źle ustawioną pompę wtryskową, ale na to się składa kilka rzeczy.

Opublikowano (edytowane)

Od źle ustawionej pompy nie dymi na niebiesko, tylko ustawieniem pompy przyspieszamy bądź opóźniamy zapłon co się wiąże z czarnym lub białym dymem. Osadzenie wtryskiwaczy w gnieździe też nie mają nic do tego.

Prawdopodobnie będą to końcówki rozpylaczy do wymiany.

Edytowane przez ursus55
Opublikowano

@pol1 krótko zwięźle i na temat, ale ja bym dodał jeszcze możliwość złego ustawienia rozrządu.

 

@ursus55 jeżeli twierdzisz że osadzenie wtryskiwaczy nie ma nic do tego, dzięki że otwarłeś mi oczy :D , za każdym razem w każdym silniku tyle siedze aby były perfekcyjnie osadzone, masz rację szkoda czasu :lol: , jeszcze tylko powiem znajomemu co regeneruje głowice, poco ma ślęczeć i 15 minut osadzać gniazdo pod wtryskiwacz w c360, przecież to nie ma nic do tego kopcenia :D

 

Dobra a teraz bez uszczypliwych żartów, @ursus widze że ostatnio mnie negujesz, powiem tylko żebyś wiedział że nie jestem z pierwszej łapanki, akurat mam przypadkiem rozebrany taki silnik, i wyobraź sobie że rano zupełnym przypadkiem ustawiałem wtryskiwacze :D . A teraz wstawie taką fotkę a nawet dwie, tobie abyś pojął o co biega, a innym aby wiedzieli że jeżeli mają inaczej ustawione gniazdo to będzie kopcił zawsze.

 

@ursus55 znajdź 4 różnice :D

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9cad7ad6cecd0836.html

Te głowice po prawej mają niedostatecznie wbite gniazdo-tuleje wtryskiwacza, naprawa przez dobicie gniazda, lub planowanie, wtryskiwacz rozpyla paliwo w ścianki kanału gniazda. Nawet na nowych idealnie ustawionych wtryskiwaczach będa objawy lania końcówek i wieczne kopcenie.

 

Tu na zdjęciu perfekcyjnie ustawiony wtryskiwacz, nad powierzchnię płaszczyzny głowicy ma wystawać jedynie czubeczek wtryskiwacza, oczywiście kreski na wtryskiwaczu mają się pokrywać.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4ee01b1cb1c16ba1.html

 

Jest jeszcze kilka szczególików, ale to podobno nie ma nic do tego :lol:

Opublikowano (edytowane)

No skoro masz nową głowicę to nie musisz się już martwić o złe wtopienie tulei wtryskiwacza, Jeśli wkładasz wtryskiwacz w nową głowicę i włożysz podkładkę karbowaną (niby specjalna) po wtryskiwacze do c360 to można bardzo łatwo dostrzec pocenie bądź nawet lanie się spod wtrysku a to tylko i wyłącznie wina tej podkładki ponieważ wtrysk jest zbyt wysoko osadzony, ja radzę za to włożyć podkładki ale już spracowane po prostu wyjęte spod wtryskiwacza i walnąć je młotkiem na płasko i włożyć i na pewno będzie wszystko ok. a co do kopcenia na różne kolory osobiście nic takiego nie zaobserwowałem. Może masz rację ale ja takiego przypadku nie miałem.

Ps. według katalogu nie powinno być w ogóle podkładek miedźianych, a ty je stosujesz? Jestem też ciekawy co o tym myśli kolega @seweryn?

Edytowane przez ursus55
Opublikowano

No właśnie nie do końca, największy problem z osadzeniem wtryskiwaczy jest właśnie w nowych głowicach z ursusa chełmno, i innych nawet niby markowych, poprostu koszmar, nowe i do poprawki, nie spotkalem się z tym problemem w głowicach zetora, wszystko zawsze pasowało.

Co do podkładek, mało że ich używam, to reguluje nimi głębokość osadzenia właśnie :D tj. moi wszyscy znajomi, chodzi o to że głowica po regeneracji jest planowana, poprostu jest niższa, po za tym mamy dobrego fachowca od głowic który zna ten problem, i przy regeneracji głowicy gdy wywala tuleję wtryskiwacza, pogłębia gniazdo o 1-2mm(zależy od wżerów) i nabija tuleję i wtedy podkładkami perfekcyjnie ustala się głębokość osadzenia wtryskiwacza.

Wtryskiwacz może więcej wystawać, ten milimetr nic nie robi, ale gdy rozpyla w otworze to silnik musi kopcić, bo wali paliwem po ściankach.

  • Like 1
Opublikowano

No tak jest masz racje.Ja u siebie jeszcze nie ściągałem głowic , więc nie wiem co tam jest , ale jest oryginalnie jak fabryka złożyła .I dlatego jest ok.

Opublikowano

bobytempelton powiedział na tema t głowicy i wtrysków wszystko co trzeba. Przyczyn kopcenia może być więcej i tu he he trzyma to na deser. Ciągnik z tego co pisze autor pytania jest już troszke przechodzony. Na dzień dobry solidna regulacja silnika. Przypuszczam że nie zaglądał tam nikt specjalnie w ustawienia bo i autor nawet o tym nie wspomniał a od tego powinien zacząć. Żadne ustawienie w tych ciągnikach nie jest na wieki i raz za czasu trzeba przejrzeć. Jak to będzie pewne to można się rozwodzić dalej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v