Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mógłby mi ktoś powiedzieć co to może być.Odkąd zabrakło mi paliwa ciągnik sprawia wrażenie że jest zapowietrzony czy jakoś tak. Odpowietrzyłem go i nic.Przejade kawałek i muszę wychodzić go przepompować i tak w kółko.Czy możliwe że to wina pompki wspomagającej??

Opublikowano

Leci i to bardzo dobrze.Patrzyłem czy czegoś nie ma w baku i nic a kranik też czyściutki.Odstojnik czyściłem pare razy troche było brudu ale to nie tego wina bo nadal tak samo jest.

Opublikowano
:D jeżeli sprawdziłeś już podstawowe rzeczy i je wykluczasz to zobacz w pompce zasilającej po bokach tłoka są zawory takie małe grzybki tam może jest jakiś papruch lub coś ze sprężynką możesz ją rozebrać i przejrzeć nic tam nie popsujesz,pamiętaj aby grzybki równo przylegały bo inaczej nie będzie trzymał paliwa i możesz mieć problem z zapalaniem ;[
Opublikowano

Ja właśnie podejrzewam pompke zasilającą bo wydaje mi się że przy pompowaniu powinna dawać opur a ona leciutko sobie chodzi i w dodatku czasem cieknie z niej paliwo.

Opublikowano

Szczerze mówiąc to typowy objaw brudnych filtrów paliwa. Parę złotych to kosztuje, wymień je i wtedy będziesz miał pewność że to nie ich wina jeśli nie przejdzie. Reszta tak jak piszą chłopaki wcześniej. Sprawdzić szczelność przewodów, drożność i pompka. Musi chodzić.

Opublikowano

Dobra dzięki.Wymienie jeszcze filtry jako to nic nie da to wymienie pompke wspomagającą.U mnie w c360 często tak się dzieje jak zbraknie mi paliwa nie mam pojęcia co z nią może być.

Opublikowano

cieknie z niej paliwo , ale podczas odpowietrzania czy jazdy , jak podczas odpowietrzania to czym się martwisz , miałem tak kiedyś , musi być coś niedrożne tak na raz niema bata że siądzie pompka , zmień filtry , ja kiedyś miałem tak że paproch wszedł przez przewód gumowy do pompki "przepłynąl i też gasł mi co jakiś czas i pompowałem i słabo szło aż w końcu dorwałem dziada i lumka

Opublikowano

sprawdź króciec przy pompie paliwa, ten na który zakładasz przewód gumowy, ściąg najlepiej przewód i odkręć śrubę którą króciec jest przykręcony, tam się często zatyka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v