Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam ciągnik t25. Chciałem go dziś odpalić i nic. Na wyciągniętym odprężniku kreci a gdy go wcisnę tłoki się zatrzymują. Słyszałem coś o samostarcie w sprayu. Czy to coś daje.? Proszę o odpowiedź.

Opublikowano

daje i to bardzo duzo ja swojego ciapka na mrozie bez swiec zarowych tak odpalam no i jak kupilem nowy ciagnik to na mrozie tez nie chcial odpalac bo byl niedotarty taksamo auto teraz dopalam rano z samostartem bo swiece mi padly zarowe .

poprostu troszke psikasz w miejscu gdzie pobiera powietrze do filtra i odpalasz odrazu tylko nie wolno zaduzo tego nalac tak ok 2-3 sekundy i wystarczy

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak rozrusznik nie daje rady zakręcić wałem to samostart nie pomoże.

Opublikowano

Plak działa tak samo, ale przy jednym i drugim nie można grzać świec żarowych !!! Grozi wybuchem. A poza tym jak wcześniej napisano musi obrócić wał może być bardzo powoli ale musi. Bo jak bateria nie ma siły obrócić to niestety nic to nie da :D

Opublikowano

Rusek jak przekręci wałem to 2 razy i musi odpalić wiec samostart narazie nie potrzebny Tobie tylko baterie naładuj. Widlaka wserwisie samostertem odpalaliśmy bo islnik 3P zapowietrzył siei wiadomo jak ciezko odpowietrzyć jeden psikał drugi odpalał potem jak juz chodził na samostarcieto odkręcali po kolei przewodu zeby odpowietrzyć :D 100% działanie

Opublikowano

Wiem, czytałem ze nie można za dużo walić tego samostartu. A czy jak zrobie pochodnie i podstawie do filtra powietrza to coś da? I jeszcze skoro tak juz piszemy to da sie jakoś naciągnąć hamulce w Władkach.?

Opublikowano

Koledzy gdzieś wcześniej pisałem ze kiedyś miałem problem z odpalaniem wladzia,wymieniłem tulejki w rozruszniku masę solidnie przymocowałem i dziś z rana o 6 przy -10 podgrzałem świecę i jak @UrsusCzesio mówił dwa razy przekręcił i zapalił bez problemu(dodam ze rusek stoi pod wiatką)jutro z rana kolejny test bo ma bardziej przymrozic.

Opublikowano

Żadne środki nie pomogą jak rozrusznik nie przełamie kompresji. Hamulce da się podciągnąć. Nad zwolnicami są dekielki, trzeba je zdjąć, poluzować kontry. Następnie poniżej w korpusie mostu masz bodajże po trzy śruby , które trzeba wkręcić do oporu i popuścić(chyba o obrót) i teraz na górze pod dekielkiem dokręcasz nakrętkę aż zniknie wyczuwalny ręką luz na taśmie, kontrujesz ją.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v