Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Osobiście jestem przeciwny tego typu modyfikacjom, jeżeli już to w pełni homologowane lampy z ziarnikiem xenonowym z automatycznym poziomowaniem i oczyszczaniem lamp, ale wtedy taki zestaw kosztuje gruuubo ponad 1500 zł.

Opublikowano

W 100% zgadzam się z Bobek_Farmer. Prawdziwe xenony mają autopoziomowanie, spryskiwacze reflektorów dlatego nie polecam takich zestawów z prostej przyczyny będziesz oślepiał innych chociaż Tobie napewno lepiej będzie się jeździło. Jeśli masz w aucie lampy soczewkowe to możesz zamontować bo soczeki i tak skupiają światło ale jeśli zwykłe halogenowe lampy to odrdzam a o pronarze to zapomnij. Poza tym te z aukcji to nie są żadne bixenony ponieważ jest wyraźnie napisane w aukcji "długie światła halogen" a w bixenonach mijania i drogowe są xenonowe więc zmień nazwę tematu albo podaj linka do bixenonów. A i najważniejsze najpierw zastanów się dlaczego masz słabe światła, sprawdź czy są poprawnie ustawione, czy odblaski nie są wypalone bo może trzeba wymienić lampy.

Opublikowano

Zgadzam się z przedmówcami. Jak już inwestować to w takie zestawy o jakich pisze @Bobek_Farmer

Ja osobiście zainwestowałbym tą kasę na pseudo xenon w usprawnienie istniejącego oświetlenia: wymieniłbym jeśli jest taka potrzeba odbłyśniki/reflektory na nowe, i zrobiłbym nową instalację na przekaźnikach i porządnych przewodach, wtedy problemów ze słabym świeceniem by nie było.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Mam czasem możliwość jeździć autem z bixenonem w jednej soczewce(ori). Szczerze mimo autopoziomowania układ reaguje z opóźnieniem i zdarzają się sytuacje, że "rzuca" wiązka światła. Jeżeli chcecie się bawić w modzenie lamp, to po pierwsze ziarnik w soczewce, a nie jako zastępca żarówki, po drugie montujcie spryskiwacze, po trzecie inwestujcie w modułu poziomowania. Dodatkowo należy użyć soczewki pod zenka, bo pod zwykłą halogenową żarówkę idzie inna soczewka.

Opublikowano

faktycznie zly link dalem . to ze nib y nielegalne to mam akurat to gdzies bo szyby sa tak ciemne 90% a wydech przelot . tylko chodzi mi o jasne swiatla klosze sa ok odblaski tez tylko myslalem ze zamiast 100 zł na zarowki wydawac to takie cos zaloze i bedzie git

http://moto.allegro.pl/zestaw-hid-bixenon-h4-6000k-przetwornice-zarniki-i1385446109.html

no i cetryfikaty posiadaja i nie powinno byc problemow na przegladzie

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Wiele osób wychodzi z założenia grunt, że ja dobrze widzę reszta się nie liczy! Irytuje mnie jak jedzie gość autem ze zwykła lampą z dołożonym kilkutysięcznokelwinowym xenonem, gdzie lampa nie kieruje właściwie światła i świeci wszędzie tam gdzie nie powinna.

 

Ogólnie jak Cie nie stać... nie kombinuj. wink.gif Trochę smuci mnie, że ludzie lubują w bylejakości... jak ma być dobrze to wysoce prawdopodobnym jest, że tanio nie będzie. dry.gif

Opublikowano

wlasnie po to zalozylem temat zeby sie cos dowiedziec na temat tych bixenonow bo nikt znajomy w aucie tego nie ma tylko jeden w motorze mial i bardzo chwalil sobie .

a nie da sie wyregolowac pozniej lamp zeby nie oslepialo innych bo tego bym nie chcial wiec nie osadzajcie mnie tak szybko

Opublikowano

na tych wszystkich aukcjach to porównują ze "zwykłą żarówką"(nawet chyba nie h4)i tu efekt zaskakujący.wystarczy kupić np.philips+30%,a już chyba widziałem +50%,lub homologowane niebieskie i po problemie,a przynajmniej lustra nie wypalą,lub instalacji nie obciążą.jak reflektory przyżółkłe i lustra wypalone to im nic nie pomoże.

Opublikowano

a nie da sie wyregolowac pozniej lamp zeby nie oslepialo innych bo tego bym nie chcial wiec nie osadzajcie mnie tak szybko

Właśnie że sie nie da wyregulować, bo światło jest tak mocne że nie świeci górna połowa lampy jak to powinno być przy światłach mijania tylko przebija na dolną połowę lampy i efekt jest jak przy światłach drogowych.

Jedynie można zastosować jak masz reflektory soczewkowe,wtedy jest git.

Instalacji nie uszkodzisz bo na jedną stronę pobierają tylko 35Watt.

Opublikowano

Philips lub Osram night breaker +90% są i kup takie, też się przymierzam do poprawy świateł ale zgodnie z prawem. Znam ten ból agrotuningu i już nie jedno światło agroksenonu mnie oślepio dlatego mówię stanowczo NIE. Chociaż jeśli robisz ciągnikiem tylko w polu to można takie coś zafundować to wtedy nikomu nie robisz krzywdy

Opublikowano

wszystkim dziekuje za opinie i postanowilem kupic zarowki philipsa .

na innych forach wszyscy tak samo odradzali takich modyfikacji . a zreszta sam sie wko..am jak ktos mnie oslepia na drodze .

a na lampy szkoda tyle kasy wydawac bo i tak chcem w tym roku auto inne kupic

Opublikowano

Philips lub Osram night breaker +90% są i kup takie, też się przymierzam do poprawy świateł ale zgodnie z prawem. Znam ten ból agrotuningu i już nie jedno światło agroksenonu mnie oślepio dlatego mówię stanowczo NIE. Chociaż jeśli robisz ciągnikiem tylko w polu to można takie coś zafundować to wtedy nikomu nie robisz krzywdy

 

no właśnie jak sprawa wygląda z takimi żarówkami? Dużo lepiej wtedy widać w nocy czy to jakiś chwyt marketingowy? <_<

Opublikowano

Klosze w lampach maja odpowiednie oznaczenie jakie mogą być w nich montowane żarówki (symboli nie pamiętam) i jeśli nie ma dopuszczenia do xenonów to żadne certyfikaty żarówek nie pomogą na przeglądzie, chyba ze robi go ktoś znajomy, ogólnie jestem przeciwnikiem tych świateł ponieważ w pagórkowatym terenie strasznie walą po oczach, a jeszcze wielu "kierowców" ma zapędy do podnoszenie świateł mijania żeby dalej świeciły.

moje zdanie jest takie ze lepiej zadbać o bieżące oświetlenie niż wydawać kasę i narażać się na nieprzyjemności przy przeglądach i kontrolach drogowych.

Opublikowano

regeneracja reflektora to w granicach 80-100 złotych zależy jaki model auta razy 2,to aż nie tak boleśnie(rozklejone,lustro malowane specjalną farbą,szkło polerowane)i jak nowe,chyba warto,po kilku latach to każda lampa już nie tak świeci.zakład profesjonalny.około 2 dni trzeba poczekać(klej w piecu schnie).

Opublikowano

90/100W nie ryzykuj :P bo spalisz je tylko i bezpiecznik gorzej jak siądzie elektryka. I z allegro nie warto kupować bo można trafić na bubla a w sklepie masz zapewnioną jakość <_<

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez daniel224
      witam ciągnik landini 160 legend nie odpala reaguje na kluczyk świecą się kontrolki i lampka od pół biegów mruga wyświetla się błąd AL 071 proszę o pomoc
    • Przez mateusz89aaaa
      witam pacjent to mf 5435 nie działa ehr i przyciski na błotnikach,nic nie świeci. Dodam że w tym samym czasie obrotomierz przestał działać, być może jest jakaś korelacja. co by to mogło być?
    • Przez pawelmlt
      Witam szukam posiadacza ładowarki Manitou 737 lub pochodnych wyposażonej w dodatkowe oświetlenie robocze. Ładowarka ma bezpiecznik i wolne miejsce w panelu przycisków oświetlenia dołożyłem orginalny włącznik prąd przychodzi i odchodzi we wiązkę lecz nie mogę znaleźć kostki która za to odpowiada w instalacji ładowarki na zewnątrz. Jest ktoś w stanie podpatrzeć to u siebie ?

    • Przez MarianSR
      Dzień dobry wszystkim.
      Jestem nowym użytkownikiem, bo szukam odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Niestety moderatorzy pod żadnym postem nie udostępnili mojego pytania, dlatego tworze nowy temat. Chodzi mi o zwiększenie mocy (chip-tuning). Widzę, że parę osób robiło. Chce się zapytać czy relacje cenowe danej firmy przekładały się do jakości wykonanej usługi. No i oczywiście, jakie firmy polecacie.
      Pozdrawiam i z góry dziękuję za każde wpisy. Miłego!
    • Przez elektrycznabajka
      Szukam dokumentacji o nazwie TM3265 pras zwijających John Deere , m. innymi 580.
      Potrzebuję z tamtąd schemat elektryczny prasy.
      Pozdrawiam,Tomasz

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v