Skocz do zawartości

nowe ciągniki sdf seria TTV


Rekomendowane odpowiedzi

jak zwykle ,słyszał z opowieści , domysla się ,temat ala MTZ sie robi. Dostep do zakładania kont na forach powinni mieć pełnoletni ludzie.no ale dajmy mu szanse może, no to co ten kolega ze śląska mówił?? dlaczego ta skrzynia jest nieudana co?? Ja jak robię w swoim w polu to zapominam co to biegi wogóle aby revers a reszte robi komputer i reguluje sobie obroty silnika a jeszcze jak sobie IMS zaprogramuje to praktycznie tylko jeden przycisk i revers i nuda ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widziałem zdjecia tego nowego TTV 630 na tractorfan fajnie sie prezentuje nie zwróciłem uwagi na parametry. faktycznie ten moment troche niski a ciekawe jak ze stałym zakresem mocy?

tez myslałem czy nie zmienic mojego MK3 na własnie TTV620 ale chyba jak juz to pójdzie na M620 PL. wiadomo jaka róznica cenowa? bo w koncu tylko skrzynia sie róznia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na nic jeszczre nie kupuje:) ale jesli bed ebrał to raczej na kreske za duzo KM/ha jak dla mnie bybyło skomplikowana sytuacja traktor na mnie a ja mam 26ha:) ojciec ma 75ha ale ma juz 100km + 52km 165km dodatkowych w takm gospodarstwie nawet ze zwierzakami na dolnym śląsku nie przejdzie. Jezeli SDF ma takie samo oprocentowanie jak CNH to wolałbym go wziac na finasowanie fabryczne. mniejsze koszty manipulacyjne łatwiejsa i szybsza procedura bez hipoteki okres kredytowania około 5-7lat oprocentowanie np w CNH 3,5% w stosunku rocznym.

Jaka cena za tego TTV620?widze ze kolega z wlkp wiec od kogo bierzesz? jaryszki? urpol a moze Techrol?:mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak na kredyt to lepiej M620 weź bo jest taniej a jak byś brał na PROW to lepiej wziąźć lepszy. W sumie to już nie biorę bo zdecydowaliśmy się kupić sieczkarnie ;) . W Euromaszu Lipka kosztuje 330 tyś około a my chcieliśmy brać z Niemiec tego co jest na Allegro za 350 tysięcy.To jest full opcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta cena nie jest taka wysoka za tego ttv biorac pod uwage wyposazenie i skrzynie za NH seri 7500 tez z vario wołaja cos koło 250 a dolicz jeszcze mieka os przedni tuz układ LS i jeszcze kilka bajerów a uzbiera sie to samo:)

dokładnie te ciagniki sa juz od dłuzjeszgo czasu u nas z nowych sa dostepne tylko dwa modele w a niemczech były jeszcze 145 i chyba krótko 135 ale tego nie jestem do konca pewien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można by powiedzieć że obie odpowiedzi sa dobre bo w skrócie jest to 4 biegowy automat połączony z hydrostatem a w praktyce wyglada to tak że możesz wybrac 3 tryby pracy tej skrzyni 1. Auto- wówczas ustalasz sobie prętkość maksymakną pchając jojstikiem do przodu i po naciśnięciu gazu do oporu ciągnik doleci do tej prędkości poczym zrzuci sobie obroty.odczucie z jazdy jest co najmniej dziwne bo naciskając pedał gazu każdy słucha jak mu silnik zagra i spodziewa się zsynchronizowanej reakcji a tym czsem jest inacze im więcej i szybciej naciskasz tym ciągnik zwiększa prędkość jazdy ale silnik daje odgłosy jak by wchodziłna obroty później spadał i tak cały czas aż utrzymasz stałą prędkość.W transporcie nie ma żadnych szarpnięć czujesz tylko wgniatanie w fotel a w pracy polowej to jest po prostu rewelwcja tylko trzeba sie przyzwyczajić.

2.manual ta tak jak byś jechał kombajnem ze standardowym wariatorem możesz np na małych obrotach silnika pchnąć jojstick do oporu tak że aż zadusi silnik.ale możesz też ustawic że mprzy pełnych obrotach silnika ciągnik będzie "gnał"0.4km/h

3.PTO do pracy z WOM czyli silnik ustawiasz np na 1200obr/min, prętkość jazdy ustawiasz na max 8km/h jak odpuszczasz pedał gazu to ciągnik stoi a silnik cały czas trzyma swoje po lekkim naciśnięciu pedału cągnik powoli rusza a jak depniesz wopór to dojdzie do ustalonej prędkości 8km/h

Reakcje skrzyni można dodatkowo sobie regulować pokrętełkiem w podłokietniku jak i zakres mocy silnika . ciągnik jest na prawdę świetny jako większa maszyna w gospodarstwie bo do jakiegoś podjeśdżania przyczepami w ciasne miejsca to się kompletnie nie nadaje dlatego nie polecałbym TTV w małych ciągniczkach przydomowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aj kolego i tu się troszkę mylisz bezstopniowa to nie to samo co automat bo nie ma szarpnięć .Co do mojej TTV to z 09r narazie ma zaledwie 300 mth praktycznie po jednym sezonie musze powiedzieć że jest to ciągnik o wysokim standardzie jest oszczędny ale czasami jak przeskakuje z jednego ciągnika (na zwykłej skrzyni ) do ttv to trochę sie początkowo mieszam ale jak jeżdzisz ttv przez kilka dni to ciągnik staje się prosty i dale wiele możliwośi przede wszystkim system programowania czynności rewelacja nic nie ronbisz tylko skręcasz kierownicą i pchasz jojstick w lewo wywołując czynność jedną po drugiej. Niestety martwie mnie co będzie jak coś padnie :( w tedy kaplica tak więc na starcie mówię że w 2013 będe ją sprzedawał i biorę następną nową

A i jeszcze jako ciekawostkę powiem ci że przy 5-tce obrotowej potrafi na lekkiej ziemi zrzucic obroty do 800!!! i średnie spalanie na hektar orki wyszło mi 11l oczywiście na lekkiej ziemi i bez pagórków.

Edytowane przez lolmax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łe to ty jej nie przemęczasz. Moja też jest z września 2009 i ma 900 mth. No co jak co, ale jest naprawde oszczędna i bardzo wygodna. Comfortipa jeszcze tak na serio nie używałem(tylko się rewersem bawiłem) ale chce to w orce użyć na wiosnę. Ja tam na razie nie miałem grubszych awarii nie miałem więc się nie martwie jak coś padnie. Zresztą jak coś padnie to zawsze jest "Padłeś, powstań-Powerade" hehe.

A to ty chyba Eco masz ustawione? Na automacie w takiej orce jeździsz czy manualu? Skąd jesteś? Miałeś jakieś awarie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawsze jeżdzę na ECO no chyba że capnie to mu podkręcam jak orka to tylko Auto,tempomat ustawiam,wrzucam w program i czekam aż dojedzie do końca.z usterek to zacioł mi się tylko raz zawór wyjścia hydrauliki i automat w zaczepie siadł ale to z mojej winy bo nie dopiołem i ruszyłem serwis z Jaryszek wpadł wszystko zrobili i po krzyku

Pochodzę z okolic Wolina Zachodniopomorskie

Comfortipa to najciekawszy element tego ciągnika nie samowicie skraca czas wszystkich czynnośći np na nawrociach mam go już tak opanaownego że nie ma takiego momentu że ciągnik stoi i czeka na obrót czy opuszczenie jest ciągle w ruchuni nie musisz skakać po wielu przyciskach używasz tylko jojsticka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Bomba41
      Witam, mam problem z ww. ciągnikiem. Maszyna jest z 1994r. kupiłem go niedawno, na pozór zapowiadało się całkiem nieźle, natomiast okazało się, że ciągnik był "naprawiany" prowizorycznie, przez kogoś, kto nie ma zielonego pojęcia o tym co robi, ale do rzeczy. Ciągnik odpalał, silnik pracował dosyć dobrze, natomiast miał bardzo duże wycieki oleju z pokryw zaworów/okolic. Zdjąłem wszystkie głowice, powymienialem wszystkie uszczelki (głowic, popychaczy zaworów, pokryw, kolektorów itd), wycieki ustąpiły, natomiast jak zacząłem nim pracować, jest bardzo dziwny objaw, a konkretnie stukanie/klepanie w silniku, które pojawia się po jego rozgrzaniu (na zimnym jest ok). Uszczelki zastosowałem 1,4mm (tłoki nie wystawały ponad tuleje w ogóle). Silnik odpala normalnie, pracuje dobrze, jedyne, co można mu zarzucić, to, że dymi na czarno pod obciążeniem dosyć mocno, no i to klepanie... 
      Klepanie nasila się ze wzrostem obrotów, na wolnych praktycznie tego nie słychać. Dźwięk przypomina stukającą panewkę, natomiast z takim objawem przepracowałem już ponad 50 godzin i nic sie nie dzieje, w oleju ani filtrach nie ma opiłków, trzyma ciśnienie bardzo dobrze, ale stuka, ewidentnie coś stuka... ma ktoś jakiś pomysł? miał ktoś podobne objawy? silnik to wolnossąca 6 SDF 916.6 chłodzony cieczą. 
    • Przez PAT1
      Witam proszę o pomoc
      Jestem posiadaczem DEUTZ FAHR MK3 135 z 2003 roku  ,skrzynia 6-ka ręczna   z 4-rema półbiegami , rewers tylko   przód - tył bez Neutralnej  pozycji .
      Mam problem z  sprzęgłem , gdyż często ciężko włączyć ręcznie lewarkiem bieg  nie wysprzęgla ,
      po wciśnięciu  powyżej  3/4  pedału na  słupku pojawia   się symbol  klucza i litery EA ,
      a dalej gdy się    uda włączyć bieg to na pełnym    wciśniętym  pedale dalej ciągnie  jazda .
      Wydaje mi się  iż jest gorzej gdy się nagrzeje  .
      Natomiast gdy wejdzie  w  miarę gładko to zaczyna ruszać  przy 3/4 sprzęgła czyli ok.
      Odpowietrzałem siłownik od strony pompki - hydrolu było  dobrze , od  strony oleju  z skrzyni  co chwile bije powietrzem - czy tak powinno być ?
      Co  może być  przyczyną ? ,
      siłownik , tarczki sprzęgła zasadniczego - starte  ,przeciek nieszczelność ( które to  wyjście na deklu )  , 
      co trzeba rozebrać , może namiary na mechanika  jestem z Świętokrzyskiego .
             
       
    • Przez yanek_113
      Witam, planuje zakup agregatu agromasz sn301 +ant30 waga zestawu w wyposażeniu które planuję wybrać to ok 2t 
      odległość od punktu zaczepienia do końca wału agregatu to 180cm skrzynia nadbudowana centralnie nad wałem. 
      moje pytanie brzmi czy Agrotron 110 sobie z tym poradzi? 
    • Przez DawidWsik
      Zakupiłem deutz fahr agrotron 106mk3 i ma troszke mało płynu hamulcowego i ciągle mryga kontrolka od poziomu płynu hamulcowego. Nie wiem dokładnie jaki jest wlany płyn hamulcowy. Czy są jakieś płyny mieszalne ze wszystkimi czy raczej spuścić stary i nalać nowego czy należy wypłukać instalację 
    • Przez Ceemacki
      Koledzy ma problem z wom w moim df. Naciskam przycisk ENA razem z przyciskiem od womm tył , wałek startuje , pojawia się prędkość na wyświetlaczu.  Jednak  gdy próbuję  go wyłączyć  naciskając przycisk ENA i przycisk wałek tył to wałek się nie wyłącza. Słychać tylko klikanie gdzieś z tyłu przy próbie wyłączania wałka.  Dziwne jest też że mogę włączyć i wyłączyć wom  z błotnika. Wie ktoś może o co chodzi?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...