Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

http://krupazamosc.o...us-A311718.html

 

Nie polecam. Silnik jakoś dziwnie pracował, dymił na pusto.

Oglądałeś tylko tego? Nie wiesz jak z innymi zetorami (mniejszymi) stoi ten gościu (praca silnika,skrzynia,przedni most)?

Opublikowano

Byłem zainteresowany też 7340 ale niestety już go sprzedał wtedy ale w tym to silnik świetnie pracował a nie wiem co z innymi. Wszystko zależy od tego co ciągnik robił zanim do niego trafił. Tylko nie potrzebnie zrobiliśmy 800km, daleko szukaliśmy a kupiliśmy ciągnik 50 km od domu.

Opublikowano

 

Jakbyś urwał z 100- 200 zł to by może było warto- 60/4/3 brzmi ładnie, ale czy to jest zgrane- nie wiem.

Jak masz możliwość to pojedź, przejedź się ale dłużej ( z doświadczenia wiem że lubią tłoki puchnąć, więc przyjrzyj się temu), jak i podpasuje to możesz brać.

Przestrzegam cię również- zobacz wał, spytaj się jakiej firmy i ile na nim przejechał. Brachol ma sima o podobnych parametrach i wał już trzeci jest, na szczęście już jest z nim w miarę dobrze.

Opublikowano

 

Szkoda że nie ma zdjęcia tyły (widocznie nieciekawie wygląda).

 

 

 

Wizualnie OK, tylko ta przeróbka na 60, mogą być problemy z częściami bo z tego co wiem to tam się kanały podpiłowuje

 

I czy ta zmiana z 51 na 60 wnosi dużo do mocy ? Bo mam S51 tylko tylne amortyzatory od MZ i nie mogę powiedzieć złego słowa.

 

A tu ciekawy opis NIE ODPALA - nie znam się - zawsze kupując coś jeżeli jest taki opis trzeba liczyć się z dużą dokładką : http://allegro.pl/simson-s51-dla-kolekcjonera-dokumenty-i3382563261.html

Opublikowano (edytowane)

O tym z ogłoszenia czy o tej serii kombajnów ?

 

Tym z ogłoszenia nie zawracałbym sobie głowy, widać że odmalowany, odpicowany byle go sprzedać, a nie wiadomo jak wyglądał przed malowaniem i co w swoim życiu ,,przeszedł'' :)

Edytowane przez gospodarz97
Opublikowano

Oglądałeś tylko tego? Nie wiesz jak z innymi zetorami (mniejszymi) stoi ten gościu (praca silnika,skrzynia,przedni most)?

 

Ja bym nigdy nic nie kupił od tego gościa za dobrego zdania o nim nikt nie ma. On maszyny kupuje od ludzi za grosze bo są rozwalone a później remontuje i chce za nie taką kasę że nie warto, a poza tym to na pewno nie będą długo służyć nowemu nabywcy.

Opublikowano

Ja bym nigdy nic nie kupił od tego gościa za dobrego zdania o nim nikt nie ma. On maszyny kupuje od ludzi za grosze bo są rozwalone a później remontuje i chce za nie taką kasę że nie warto, a poza tym to na pewno nie będą długo służyć nowemu nabywcy.

 

Wszystko zależy od tego w jakim stanie ją kupił niektóre mogą mieć zdrowe silniki a niektórym może tylko pierścienie założyć żeby ciśnienie trzymał i to może być jego cały remont.

Opublikowano

Byłem zainteresowany też 7340 ale niestety już go sprzedał wtedy ale w tym to silnik świetnie pracował a nie wiem co z innymi. Wszystko zależy od tego co ciągnik robił zanim do niego trafił. Tylko nie potrzebnie zrobiliśmy 800km, daleko szukaliśmy a kupiliśmy ciągnik 50 km od domu.

No też bym tak chciał blisko trafić na dobry traktor (jak ślepej kurze ziarnko) ale nigdzie na podlasiu nie mogę znaleźć 5340 a dalsze wycieczki nie za bardzo wchodzą w rachubę (mój ojciec to straszny sknera i wciąż wierzy że spadnie mu gdzieś pod nos gwiazdka z nieba , już raz wkopał się z 7340 bo z własnej niewiedzy kupił dorzniętego w turze i później żałował więc co do czego przestał się interesować (nawet jak się pojawią jakieś oferty to nie zdąży wytrzeźwieć by zorganizować transport i odwiedzić sprzedającego) i dalej żyłuje w błocie starego 5211 w pługu trójce i kultywatorze 2,7m). Ja za to od czasu do czasu przeglądam ogłoszenia w internecie i też nie ma co upatrzeć.

Opublikowano

 

Wszystko zależy od tego w jakim stanie ją kupił niektóre mogą mieć zdrowe silniki a niektórym może tylko pierścienie założyć żeby ciśnienie trzymał i to może być jego cały remont.

 

Ten gość tylko robi wygląd wizualny i nic więcej, kto miał styczność z tym handlarzem to może nawet potwierdzić że jego maszyny mają tylko wygląd bo są odmalowane ale tak naprawdę nadają się tylko na złom.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v