Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak masz termostat to wtedy woda czy płyn ma mały obieg do póki sie sie nagrzeje krązy wewnątrz silnika, w miarę rozgrzewania otwiera sie i wtedy masz juz duży obieg i nastepuje wymiana z chłodnicą

Opublikowano

między dużym obiegiem a tym jak wyjmiesz nie bedzie różnicy bo ciągle bedziesz miał wtedy duzy obieg to chyba logiczne... a jak bedzie sie zachowywał to sam sie przekonasz jak go wyjmisz, jednym sie grzeje innym jest ok, a jeszcze innym jest niedogrzany...

Opublikowano

koledzy z forum pisali kiedys że było pare takich przypadków że bardziej sie grzał, ale jak mówiłem jak wyjmiesz to sie przekonasz co bedzie sie działo, w czasie pracy bedziesz widział jaka jest temp sielnika...

Opublikowano

po całkowitym wyjęciu niby jest pełny obieg ale ciecz nie krąży prawidłową drogą- jesli usuwamy termostat dobrze jest wstawić tulekję z otworem wtedy zapewni pełny obieg

 

-ps ja mam deko powiekszony odstęp grzybka - i ciagnik prawidłowo działa niema efektu niedogrzania a zalezy mi na wiekszym obiegu zwłaszcza przy pracy polowej -początek -napewno dogrzany silnik jest efektywniejszy - mozna też zastosować śmigło z 4 łopatami-ja mam 2 i tez sie zastanawiam na wymianę na czas cięzkich prac lepsze chłodzenie nawiew na chłodnice

Opublikowano

ale w jaki sposób może się bardziej grzać? Przecież jak go wyjmę to jest to samo jakby był zawsze otwarty duży obieg. Więc nie ma takiej możliwości żeby bardziej się grzał

Opublikowano

nie wiem chyba może skoro ktoś pisał ze jemu sie grzał, właśnie kolega wcześniej napisał ze trzeba wstawić rurki kawałek zapomniałem wczesniej dodac aby był pełny obieg

Opublikowano

jak wyjmiesz termostat i masz pustą obudowe trmoststu wtedy w tym miejscu woda zakręca i wraca do chłodnicy, nie ma pełnej mymiany z wnetrzem silnika, a własnie jak wstawisz rurke wtedy obieg jest pełny bo woda krązy wewnątrz silnika

Opublikowano

lepiej powiedz co Ci tam nie pasi w Twoim tym termostacie, ale termostat jest wsadzony w taki kawałek plastyku i jak jest otwarty woda inaczej przepływa niz jak by go nie było po to własnie jest ta rurka potrzebna...

Opublikowano

lepiej już nic nie kombinować tylko mechanicznie uszkodzić termostat i obieg wtedy pełny-nie jest prawdą jak go usuniemy że wtedy jest FULL obieg--nie prawda -płyn owaszem miesza się ale nie tak jak potrzeba

ps ja mam szczelinę ok 1 mmm i tak potrzebuję - w zimie nie pracuje ciagnikiem

Opublikowano

Roki u mnie jest całościowy termostat nowy bez tego czegoś. Czy sama obudowa, czy tulejka(u mnie była z puszki po piwie) nie grzał się, ale był troszkę nie dogrzany. elektrotech, zobacz na PW. :P

Opublikowano

Moja C-330M chodzi już 15 lat bez termostatu i jakoś nic się nie dzieje, a został wymontowany ponieważ ojciec dużo jeździł w zimie i przy bardzo dużych mrozach zanim termostat puścił obieg to już przyłapało wodę w chłodnicy. Teraz cały czas mam na płynie i również jest bez termostatu. wiele osób w mojej okolicy ma wymontowane termostaty i silniki bez żadnego remontu chodzą im po 20 lat, tak więc na pewno bez termostatu silnik ci szybko nie padnie.

Opublikowano

Tak, tylko jak wiemy silnik najlepiej pracuje przy temperaturach rzędu 90-100*C. Ekonomiczne spalanie, lepkość oleju i dobry luz między poszczególnymi elementami. :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Piffpaff
      Witam, chłodnica w c 360 ostatnie 20 lat zalewana woda więc caly układ zakamieniony. Czym spróbować wyczyścić układ żeby było to bezpieczne. planuje wymianę chłodnicy więc chciałbym rozrobić jeszcze przed zmianą
    • Przez Majstero17
      Cześć, czy ktoś ma założonego bąka w ursusie?, zastanawia mnie czy ten filtr jest tak samo dobry i skuteczny jak pp84 w 360 i czy ma jakiś wpływ na ciśnienie oleju 
    • Przez daruniasz
      Witam. Ciągnik składak - Perkins 3p (Bułgar), skrzynia + most Lublin 51
      Na kole zamachowym nie ma żadnych znaków GMP czy TDC1. 
      Potrzebuję wyregulować luzy zaworowe i ustawić prawidłowy kąt wtrysku.
      Pompa wtryskowa Pm3a04. Nie znalazłem w necie jakichkolwiek info czy podpowiedzi odnośnie ustawienia i budowy tej pompy. 
      Ktoś pomoże?
    • Przez rolnikgospodarny95
      Mam duży spadek ciśnienia silnika w 3p nawet 1bar lub nieraz 0.5 jak by dobrze się przy siewie rozgrzał dodam że silnik nie był nigdy robiony ma zrobione prawie 4.600mtg.Pytanie do was czy dało by radę bez ściągania głowicy aby podłożyć od dołu panewki? Jak by wał nie był. by wytarty  wiadomo jak by był wał wytarty to trzeba rozbierać po kolei 
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v