Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Uwierz mi, silnik miał zregenerowane i wtryskiwacze i pompę, przeczytaj uważnie ostatnie post z poprzedniej strony, może i zapomniałem to uwzględnić licząc koszt naprawy silnika ale wszystko jest opisane na poprzedniej stronie.

Nie wiem tylko co udało CI się osiągnąć czepianiem do słówek ale gratuluję spostrzegawczości.

Opublikowano

Jeśli ktoś nie wie co sprzedaje to nie moja wina, pisałem przecież że silnik pochodzi z demontażu tarpana, a dałem za niego 300 złoty i flaszkę. Przykro mi że ładujesz 3 koła jakimś partaczom za remont silnika, a potem pewnie chodzisz i płaczesz że 3p jest do bani. A na remont mam fakturę która opiewa na kwotę 1700 złotych brutto, także jeśli nie wierzysz mogę zrobić jej skan.

 

Koszt remontu głównego 3P obejmującego:

- planowanie i regeneracja głowicy

- planowanie bloku oraz osiowość

- regeneracja korbowodów

- szlif wału

- nowe zestawy tuleja + cylinder wraz z osadzeniem i szlifowaniem

- montaż układu korbowo - tłokowego

- wymiana pompy olejowej

to suma 1700 złotych brutto

regeneracja pompy wtryskowej oraz wtryskiwaczy wraz z nowymi końcówkami to kolejne 520 złotych brutto

 

to już sie mijasz zprawd o 520 zł

Opublikowano

Chłopak opisał co i jak zrobić żeby włożyć silnik 3p do 360, a wszyscy się go czepiacie i wytykacie :P Co zrobił i ile zapłacił jego sprawa, jego pieniądze i poświęcony czas. Moim zdaniem zrobił bardzo dobrze, ma wyremontowany porządnie ciągnik i wie czym jeździ:)

Opublikowano

Chyba zbyt dobrze opisałeś ta modernizację ... no i dlatego tylu oponentów.

Wracając do oleju stosowałem do 3p turdus a teraz zmieniłem po naprawie na półsyntetyk i muszę powiedzieć, ze nie ma co porównywać wolę dołożyć ...

Pozdrawiam i życzę długiej eksploatacji.

Opublikowano

Właśnie to jest Polska, gości opisuje fachowo przeróbkę ciągnika a oni mu wnikają w koszty, gości miał dobry pomysł z tym złożeniem silnika od tarpana z tyłem od 360, a odnośnie cen to są różne bo ja ostatnio za kapitalny remont głowicy(wymiana zaworów, gniazd i szlif) w 914 zapłaciłem 350 zł. w porządnej firmie pod Radomiem a że ktoś przepłaca za remonty pośrednikom to jego sprawa. Dobry pomysł z tym silnikiem od 3p, kto jeździł 3p to w życiu nie zamienił by się na oryginalny silnik c 360, sam moment obrotowy w 3p jest podwójny już nie mówię o spalaniu i że pompa wtryskowa rzędowa z C 360 pamięta Stalina to już szczegół.

Opublikowano

Właśnie to jest Polska, gości opisuje fachowo przeróbkę ciągnika a oni mu wnikają w koszty, gości miał dobry pomysł z tym złożeniem silnika od tarpana z tyłem od 360, a odnośnie cen to są różne bo ja ostatnio za kapitalny remont głowicy(wymiana zaworów, gniazd i szlif) w 914 zapłaciłem 350 zł. w porządnej firmie pod Radomiem a że ktoś przepłaca za remonty pośrednikom to jego sprawa. Dobry pomysł z tym silnikiem od 3p, kto jeździł 3p to w życiu nie zamienił by się na oryginalny silnik c 360, sam moment obrotowy w 3p jest podwójny już nie mówię o spalaniu i że pompa wtryskowa rzędowa z C 360 pamięta Stalina to już szczegół.

Robiłeś dobrym 3p a nie robiłeś dobrą c 360 to głupot bynajmniej nie pisz to może zacznij pracować dobrą c 360 i a potem zajechanym 3p dopiero opisz swoje doświadczenia.

Opublikowano

mialem c 360 i c 360- 3p i napewno wedlug mnie lepszy jest 3p zrobi tyle co 360 a spalanie o wiele mniejsze , i to byl dobry pomysl z zamiana silnika . C 360 - 3p nadal u mnie pracuje a c 360 sprzedalem .

Opublikowano

Gadanie mojego szwagra.Kiedyś przyjechał pomóż orać pod siewy pługami 3 i szybko skibę odkręcał i na mojej gliniastej ziemi 3 biegu już nie wrzucił tylko 2 bo nie dawał rady a orać na regulacji siłowej to może na piskach u siebie i po całym dniu orki spalił mniej o 7 litów tylko ja swoją c 360 na 3 grzałem i kupa więcej zaorałem.dobry ciągnik ale na lżejsze ziemie jak mam 2 kawałki 4-5-6 klasa to śmigasz aż miło czy u niego jak byłem odrobić to bajka a nie 2-3 klasa i zbita glina skały się wywalają że ojciec t 25 bronami zaraz rozbija.Ale niech będzie po twojemu.tylko trochę się dziwie że tylko jeden 3p jest na wsi i 2 mf 255 a tak tylko same c 360.

Opublikowano

Właśnie to jest Polska, gości opisuje fachowo przeróbkę ciągnika a oni mu wnikają w koszty, gości miał dobry pomysł z tym złożeniem silnika od tarpana z tyłem od 360, a odnośnie cen to są różne bo ja ostatnio za kapitalny remont głowicy(wymiana zaworów, gniazd i szlif) w 914 zapłaciłem 350 zł. w porządnej firmie pod Radomiem a że ktoś przepłaca za remonty pośrednikom to jego sprawa. Dobry pomysł z tym silnikiem od 3p, kto jeździł 3p to w życiu nie zamienił by się na oryginalny silnik c 360, sam moment obrotowy w 3p jest podwójny już nie mówię o spalaniu i że pompa wtryskowa rzędowa z C 360 pamięta Stalina to już szczegół.

Geniuszu może byś się zapoznał z faktami zamiast bajki wypisywać, dowiedz się jaki masz moment w obu silnikach i wtedy zacznij pisać z sensem, poza tym silnik ad 3.152 i pompa rotacyjna też pamięta "wujka Stalina" i nie jest taka młoda, choć przewyższa technologicznie zwykłą rzędową.

Opublikowano

Witam, podłączę się pod temat. Czym się różnią wałki sprzęgłowe w 4011 od zwykłej C360?

 

Myślimy ze znajomym aby założyć silnik od 3P z flanszami bo oryginalny ma zatarty i

dodatkowo blok jest klejony, a silnik Perkinsa stoi w garażu.

Opublikowano

do 3p wałki sprzegłowe są dłuższe i ponoć "ósemka" też jest dłuższa. w 4011 wałki są na łozyskach a w c360 na igiełkach.ja mam wstawione tulejki z brązu i dają radę już 800mtg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majorfarm
      Witam szukam kogoś ponieważ planuje przerobić swojego Kosika rozsiewacz kos aby wchodził big bag 500kg używamy tego kosa do wapna a znudziło się sypać wiadrem obrabiamy 40ha i nie opłaca mi się kupić rcw tak że proszę nie pisać aby kupić coś lepszego do nawozu mam rozsiewacz 800kg ale wapno granulowane nim nie idzie dlatego kos 
    • Przez Hubert21
      Witam Koledzy mam takie pytanie odnośnie świecy płomieniowej chciałbym  się dowiedziećjakiej wielkości jest mufka którą wspawóje się w kolektor i czy jest możliwość dokupienia samej takiej mufki bo chodzi mi o to że  mam aktualnie zdjęty kolektor ale nie chce narazie kupować świecy ale chciałbym już wspawać mufke na przyszłość żeby było już gotowe i żebym mógł założyć tylko świece
    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v