Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki problem po przerwie zimowej w oleju pojawiło sie paliwo. Wymieniłem pompkę zasilającą a po ok 6 godz pracy znowu oleju jest ponad stan. Czy możliwe żeby płomieniówka lała do dego stopnia że paliwo dostaje sie do oleju czy raczej jest to winą pompy i wtryskiwaczy.

Opublikowano

a ciągnik mocno kopci? jak masz centralne smarowanie pompy wtryskowej to możliwe ze pompa będzie do regeneracji, proponuje sprawdzić jeszcze wtryskiwacze, być może są tak walnięte że mocno leją ale to ciągnik powinien kopcić z tego względu że nie przepali tego paliwa, świece tez można łatwo sprawdzić, odłącz ja, wykręć i podłącz tak na zewnątrz kolektora, zapal ciągnik i będzie widać czy leci z niej paliwo

Opublikowano

Ciągnik pali na dotyk a po zapaleniu przez chwile dymił na biało (zapalałem po przeszło trzech miesiącach postoju). Możliwe że jest to pompa ponieważ po wyciągnięciu urzadzenia stop nie zawsze gaśnie a zostawiony na wolnych obrotach faluje to znaczy chodzi podobnie do Władymirca prawie przygasa a następnie dostaje wysokich obrotów. Może ktoś z Kolegów miał podobny przypadek.

Opublikowano

Ja miałem podobny z Deutzem Dx110. Po żniwach podczas gruberowania padła pompka zasilająca, a konkretnie jakaś membrana w tej pompce. Też paliwo dostało się do oleju, ale tutaj pomogła wymiana tej membrany tylko. :D Ciągnikiem pracowałem z tą usterką ;)

Opublikowano

ja też miałem taki problem że dostawoło się paliwo do oleju ale wymieniłem membramy w pompce i jest ok. membrama płótna się rozeszły i przepuszczały a mój wójek w swoim 3512 też miał taki problem ale winna była świeca wymienił i wszystko ok. pompe równiesz można brac pod uwagę ona ma smarowanie przez paliwo ale w tym miejscu gdzie ma napęd gdzie jest koło zębate jest chyba uszczelniacz i on może puszczac.

Opublikowano

Pompkę paliwową wymieniłem na nową. A pompę paliwową zawiozę do regeneracji chyba już jej sie to należy. Mam nadzieję że to tylo to. Jak znaję sprzęt to zmierzę ciśnienie w cylindrach.

Opublikowano

witam obeszoło sie bez poważnych napraw. Świeca płomieniowa ciekła jak żeszoto. jeżeli ktoś wie gdzie mozna kupić oryginalną swiecę, cena nie gra roli, proszę o kontakt. Pozdrawiam

Opublikowano

jest preparat autostart-psikasz w filtr powietrza ... zastanawiam się jednak czy plomieniówka góruje nad świećą żarową -sam mam żarowe i zde4cydowanie na mrozach to starcza - płomieniówka nie pomoze jak olej jest gęsty -opór przy odpalaniu - wydaje mi się ze szkoda kasy

Opublikowano

Mam oryginalną instalecję więc chciałbym żeby działała, stara świeca wytrzymała prawie 20 lat. W zasadzie niemam potrzeby odpalania zimą (jedynie do lasu ale i tak nie jeżdże jak są duże mrozy). Strasznie mnie wnerwia jak coś jest a nie działa.

Opublikowano

Trzeba napisać jedno mamy już wiekowe ciagniki... przewidziana była świeca żarowa.... czy świeca płomieniowa poprawi skuteczność odpalania.... skoro olej jest gęsty...-rozwiązanie jedne zastosować lepsze oleje tak mi sie wydaje.

 

ps wydaje mi się że jeżeli ukryjemy ciapka w garazu nie na wolnym polu czy to nawet blaszak i zadbamy o stan akumulatora odpali ,pomijam fakt ropy okres zimowy-dodatki.... , bo jak sie okazuje wszelkie pomoce do odpalania giną - niszczymy rozrusznik,pomijam juz nerwy

Opublikowano

Kolego Elektrotech zgadzam się z Tobą zimowe paliwa zimowe oleje, dobry stan akumulatora, dobrze działający układ zasilania i każdy ciągnik powinien zapalić. Ja jak już pisałem lubię jak wszystko działa sprawnie, świeca płomieniowa ułatwia rozruch zimnego silnika pod warunkiem że działa jak należy. Wnerwiają mnie części robione przez rzemieślników lub chinczyków. Tandetne jednorazówki. Raz w sklepie z częściami mało sprzedawcy nie pobiłem bo łajza powiedziała że dobrych części nie opłaca sie sprowadzać ponieważ na podróbach więcej zarabia.

Opublikowano

Miecho jak najbardziej masz racje<piatka> uczciwy sprzedawca mówi czy sie oplaca...co kupić nikt niema tyle doświadczenia co sprzedawca -wie co idzie co ludzie kupują nie sztuka kupować to samo co chwile -czasem warto dołozyć i nie żałować .. wszystko byłoby dobrze jak mamy jakieś pojęcie..ale gdy przyjdzie osoba z kartką w reku... zaplaci...

Opublikowano

No chyba wiemy. Przeważnie szum z okolic sprzęgła to oznaka kończącego się łożyska wyciskowego. Jeśli masz sprzęgło dobrze ustawione to powinien on znikać po puszczeniu pedału a pojawiać się gdy go wciśniesz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v