Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam otóż wczoraj wieczorem szyba lewych drzwi po prostu sama pękła na postoju , nie wiem dlaczego? Chciałem się od was dowiedzieć ile taka szyba kosztuje i czy będzie z uszczelką czy bez niej? Najgorsze jest to że zapowiadają deszcze a my nie mamy jej gdzie schować :(

Opublikowano

Ooo to proxa ma tak jak niektóre starsze forterry :) Prawdopodobnie zbyt duże drgania kabiny, a co nią wcześniej robiłes? u mnie w Frotce pełkły lewe drzwi jak opusciłem siewnik i odszedłem 50 m od ciagnika, z drzwi został drobny maczek.

Zamów u dilera całe drzwi odpowiednio wyprofilowane od razu a u szklarza tak nie zrobisz..

Opublikowano

Witam polecam ci firme Duncan tu masz ich adres agroprofi.pl mi szybe do case z zegaekiem w reku przesłali w 24 godzini i tansza o 600zł niz chciał diler zadzwon napewno beda mieli

Opublikowano

OK dzięki , ale mi się wydaje że to przez szczelność kabiny , ponieważ po prasowaniu zamknąłem ciągnik a w kabinie było gorące powietrze i prawdopodobnie nie miało gdzie ujść i wysadziło szybę.

Opublikowano

z tymi szybami to jest jakiś bajer tak sama w sobie pęka, popatrz sobie za szybami saloglass takie mam u siebie i powiem ze szkło bardzo dobre, nieraz jade z otwartymi drzwiami i jest ok użytkuje ciągnik juz 7 lat i jest spoko, co do temperatury to nie mozliwe żeby tak było, sam mam szklarnie i po sezonie są pozmykane nieraz temp dochodzi do 70 stopni to by musiało wywalić całą w powietrze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v