Skocz do zawartości

c-360 Turbo?


karolas123

Rekomendowane odpowiedzi

fliegl napisał:

Pytaj na kanale Korbanków, oni specjalizują się w uturbianiu C-360 i sprzedaży Bizonów ZO56

Korbanek robil uturbianie w celach promocyjnych. Ale to i tak na gotowych zestawach stworzonych przez kogos innego. Jak to bylo widac na ostatnim filmie zestaw Turbo montowany był od Pana Marka Hulka spod Rzeszowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.02.2013 o 00:26, toffik napisał:

70KM (a gdzie100KM) z tej pojemnosci hmmm ciezko uklad korbowy nie wyrobi (to nie podzespoly z zetora)

Woda w Wiśle upłynęła i jednak jak się okazuje coś te silniki znoszą. Tak jak kiedyś pisałem możliwości jakieś są, tylko trzeba wszystko zgrać.

123konie i nie rozpadł się od razu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.10.2023 o 07:45, Alchemik napisał:

Woda w Wiśle upłynęła i jednak jak się okazuje coś te silniki znoszą. Tak jak kiedyś pisałem możliwości jakieś są, tylko trzeba wszystko zgrać.

123konie i nie rozpadł się od razu.

 

Weź to w pole na dzień albo dwa i wtedy wypowiadaj się bo jak widać nie masz zielonego pojęcia, albo pooglądaj sobie o co chodzi w podkręcaniu mocy 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby kolega, się zainteresował, to filmik odnosi się do dyskusji o przełamaniu granicy 100koni dla tego silnika jako celu. Bez założeń, że ma to pracować  przez wiele godzin generując pełna moc. Według większości przy tej mocy silnik padłby odrazu. Część obstawiała, że przy 80% tej mocy.

A jak widać na filmiku mamy potwierdzoną większą moc i w czasie pomiaru silnik nie padł.

Edytowane przez Alchemik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.10.2023 o 08:44, jaco512 napisał:

Dodaj przy jakich obrotach jest te 123 konie, moment nie jest już taki imponujący. Mają problem z grzaniem, pompa wtr z busa też nie do końca działa jak powinna, co było widać przy filmie z hamownią od naglaka. ManiekMechanik robi lepszego potwora niż oni.

Co z tego potwór jak u niego wygląda jak wielka rozjebunda,U Travi Garage jak zrobione wszystko estetycznie,pewnie problem jest z pompą wtryskową 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.10.2023 o 19:32, jaco512 napisał:

Podniecaj się kolorem, niech pokażą w polu możliwości tej ich perełki z konkretnym obciążeniem jak na te 123 konie którymi się chwalą i zobaczymy jak u nich skrzynia wytrzyma.

Jest juz troche Filmow z pracy.

Modernizacja jak najbardziej na plus. Ja osobiscie ciesze sie ze ktos to jeszcze rozwija i próbuje, trzeba trzymac kciuki za tych entuzjastow.Smiesza mnie tylko zamknieci w latach 80 spece ktorzy przepowiadaja korbe bokiem kazdej jednej modyfikacji, rozwoj technologi jest bardzo szybki tylko mentalnosc typowych wlascicieli c360.itp jest mocno ograniczona ostrożnością.

 

Kto ma zdolnosci niech probuje. Ja jestem bardzo zadowolony prostą modyfikacja turbo na zestawie P. Hulka z pod Rzeszowa. Zastrzyk momentu obrotowego zmieniają ten sprzet.Prace zwykla c360 wchodza na inny poziom.

Screenshot_2023-04-03-20-48-17-55_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg

Pan z Firmy Eco Agro Power wyryfikujac  pomiar mowił o doliczeniu strat napedu. 

+14/15% wychdzi ma silniku.

Dawka nie ruszana a juz jest rożnica. W zakresie uzytecznych obrotow ciagle powyzej 200nm. 

Co przy fabrycznych momencie wg zrodeł osiaganym 1400-1600 obr. Na poziomie 190nm....

Edytowane przez 93karol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, jaco512 napisał:

Podaj konkretne maszyny z którymi pracowali wykorzystując te 123 konie papierowe, ciąganie przyczepy i starego wąskiego grubera to ma być przykład? W jakim zakresie obrotów pracuje się na polu i jak to ma się do ich wykresu?

W kazdych obrotach jest lepiej niz seria. Nikt na odcieciu nie jezdzi w polu....

Wystarczy ze przy 1500obr ma 275nm a nie 190nm.

Projekt stosunkowo swiezy wiec na filmy z pracy napewno wlecą.

received_716672093852276.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
    • Przez URSUS52
      Na samym wstępie chciałbym uprzedzić komentarze typu "kup zetora bądź inny zachodni ciągnik" darujcie sobie... 
      Mianowicie szykuje mi się grubszy remont c360 3p i przy okazji remontu zamierzam poprawić to i owo a z racji tego, że ciągnik będzie pracował z turem przydałby się szybszy wsteczny jak np w Zetorze 7211. Przerabiał już ktoś ten temat w c360? 
    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v