Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wybaczcie, ale nie mogłem sie powstrzymać :)

 

zawsze mnie bawiły te metody domowe uszczelniania chłodnic :)

 

 

albo chlodnice zespawać ,albo tymczasowo kleic i już :)

 

Nie wiem dlaczego kolegę to bawi. Jeśli dziury są małę to spokojnie takie uszczelnienie trzymało od wiosny do jesieni. Robiliśmy tak kilka lat i nie było żadnych problemów.

Opublikowano

Musztarda u mnie w bizonie juz jest od 6 lat i nie ma zadnego problemu z przeciekaniem, ani grzaniem sie silnika. Sam bylem w szoku jak zobaczylem jak mechanik w butelce wody rozrabia słoik musztardy i wlewa to pozniej do chlodnicy :)

Opublikowano

w każdym motoryzacyjnym sklepie można kupić preparat do uszczelnienia chłodnic, ja kilka lat temu miałem takowy w proszku,wsypałem do chłodnicy w samochodzie,bo ciekła mi nagrzewnica i zadziałało,preparat krąży wraz z płynem cały czas i zasklepia,zastyga tylko tam gdzie jest dostęp tlenu czyli tam gdzie cieknie,niedrogie,chyba ok 20zł.prosta robota,minuta,naprawione.

Opublikowano

jak w temacie, co lepiej kupić ? Ciągnik c385. Używana kosztuje mniej więcej połowę tego co nowa, ale podobno jest z ciągników z eksportu. Może ktoś miał podobny problem i coś podpowie. Z góry dziękuje.

Opublikowano

Ja też polecam nową, bo to zawsze pewniej i możliwe, że na gwarancji to przy jakoś usterkach już nie płacisz, a z używaną to może różnie byc, możesz trafic dobrą która będzie ci służyła tyle co nowa, ale to nie jest pewne.

Pozdrawiam.

Opublikowano

co racja to racja. Wahałem się ze względu na cenę, wiadomo ze 300 zł to już sporo. Najlepsze jest to ze w "80" jest zamontowana chłodnica od "100", tylko że zaklejona do połowy jakimś lepikiem i dlatego nie daje rady. dzięki za rade !

Opublikowano

Hmm tylko że teraz te nowe chłodnice są do d*py .Pieprzy to chinol czy inny wyznawca świętych krów .

Tak że zanim zapłacisz to dobrze się jej przyjrzyj , z czego zrobiona i jak zrobiona czy nie zaoszczędzili na radiatorze dokładnie porównaj ze starą .

Na dowód powiem tak gościu założył do 60tki nówkę niby mosiężną i wsio oki tylko że radiator w starej ma 5 rzędów rurek a w nowej TRZY tak wiec na razie chodzi ciekawe co będzie jak pójdzie w konkretną robotę .

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Pojemność układu np. 1224 wynosi 24l. bez ogrzewania kabiny i 26l. z ogrzewaniem.

Opublikowano

czy da się w miejsce chłodnicy starego typu (mocowanie dolne) wstawić chłodnicę nowego typu (mocowanie boczne), ciągnik ursus c-385 ? Nie dysponuje katalogiem, więc nie wiem jak to jest rozwiązane po nowemu.

Opublikowano

Też mam ten problem czy ktoś mógłby porobić zdjęcia nowemu typowi i staremu mocowań bo odbudowuję c385 i zastanawiam się nad mocowaniem chłodnicy czy jest ona na jakiś poduszkach czy sztywno gdzieś przykręcona ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krychu
      Mam problem z moją 1014. Rok temu wymieniłem głowice na całkiem nowa ze względu na nieszczelność starej. Po roku czasu pod dwoma wtryskami zaczął lecieć płyn chłodniczy. W C360 jak miała miejsce taka sytuacja to się wymieniło tulejke i było ok. Jak to wygląda w urusach c385? Czyżby głowica była walnięta?
    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v