Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Zwiększył mi się stan oleju w silniku więc [wody nie ubyło]więc to ropa.Zrobiłem kapitalny remont pompy,nowe końcówki wtryskiwaczy wymieniłem olej w silniku i problem nadal został bo to nic nie dało nadal stan oleju się zwiększa ,nadal ropa idzie do oleju,przez sekcje raczej nie bo sprawdziłem stan i gęstość oleju w pompie jest OK -pompa odpada ,czy jest możliwość aby ropa dostała się przez DZIURAWY tłok ?

Edytowane przez Slawekkul1
Opublikowano

Jak w pompie olej nie zamienia się z ropą to jedyne miejsce jakie ci pozostało to między tłokiem a cylindrem. Z jakiegoś powodu nie jest spalana cała dawka paliwa a resztki walą w olej do skrzyni korbowej. Tylko żeby to przybywało faktycznie w szybkim tempie to musza wtryski lać. Ma silnik jakieś inne objawy: kopci, słaby, duży przebieg, przepał, trudny rozruch, ropa w kolektorze?

Opublikowano

Ciągnik pali na dotyk,pompa odpada bo jakby to był uszczelniacz to w pompie zamiast oleju byłaby ropa a jest gęsty olej -taki jaki zalałem.Coś musi być zgórą silnika? Dzisiaj sprawdziłem jaszcze raz wtryskiwacze i wszystko OK tylko zauważyłem że miałem założone cieniutkie podkładki pod wtryskiwaczami[nie orginalne]więc założyłem takie jakie powinny być i po zmieżeniu suwmiarką wtryskiwacze podniosły się o jakieś 1,5 mm -czy to mogło wpływać na powiększanie się stanu oleju.Prosze o pomoc bo już niewiem czego się czepiać.

Opublikowano

Taka róznica w wysokosci wtryskiwacza maiła napewno duze znaczenie.

Ropa niebyła dobrze rozpylana, poprostu pozposrednio uderzała w wkręcany otwór od wytyskiwacza, i pororostu spłwyała na tłok.Teraz ropa będzie dokładnie rozpylana wewnątrz tłoka. A w koniecznosci znacznie poprawiane spalanie. Sprawdz, jeszcze zawory, i kąt zapłonu :)

Opublikowano (edytowane)

Więc tak , paliwo bardzo często nie ucieka lejącą końcówką , a podkładką pomiędzy końcówką a wtryskiwaczem, ZA KAŻDYM RAZEM TRZEBA JĄ WYMIENIAć, następnie zawsze przy sprawdzaniu wtryskiwaczy trzeba wszystko rozebrać na części pierwsze, wyczyścić i umyć najlepiej 2-3 krotnie w czystej ropie, pozakładać nowe podkładki i złożyć, podpiąć pod próbnik, płukać cały wtryskiwacz na niskim ciśnieniu 20-40 bar, i dopiero później sprawdzać i ustawiać wtryskiwacz, ja zawsze dociągam na początku sprawdzania ciśnienie na wtryskiwaczu o 1/2 większe niż normalne ciśnienie pracy np. c330 ma 136bar to dociągam do 200bar, jak wytrzyma to będzie chodzić , jak nie to bierzemy inną końcówke, w ten sposób wychodzą tez nieszczelności tj. wyżej piszesz że dobra końcówka... to albo nie umiesz sprawdzać końcówek, albo odwalasz fuszere... i dopiero gdy wytrzyma testy ustawiam ciśnienie na wtryskiwaczu dokręcam kołpak i sprawdzam jeszcze raz , nie tylko ma pylić, dzwonić itp. ma być cały suchutki

post-33482-0-41521000-1312046335_thumb.jpg

Edytowane przez bobytempelton
Opublikowano

Kolego pompe i wtryskiwacze robił gościo z 40 letnim doświadczeniem ,wtryskiwacze były ustawione na 110 at. więc on niechciał ich ruszać ale ja dzisiaj wyjołem je i gościo założył nowe końcówki i ustawił ciśnienie na 135 at.i dodał że to nie będą wtryski-to będzie głowica albo dziurawy tłok i co wy na to ?

Opublikowano

Głowica lub tłok mówisz, ale powiedz co w głowicy zawory nieszczelne czy przedmuchy pod uszczelką mówisz pali na dotyk czyli tam powinno ok być. Dalej dziurawy tłok, aby tak było to by kompresji nie miał i byś nim kręcił i kręcił zanim by złapał i by nierówno pracował, chodziłby na jeden cylinder... A chcesz sie upewnic ze głowica i tłoki są ok to musisz zmierzyc kompresje.

Opublikowano

Pytanie za 100pkt: co ma uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica do ropy w oleju?? :blink: w mocno wysilonych ciężarówkach lub traktorach nieraz widziałem dziure w tłoku, z winy źle ustawionego początku wtrysku lejącej końcówki i silnik chodził... ale to były silniki 6-8cyl nie 2 cyl... gdybyś w jednym tłoku miał dziure na samym jednym by w życiu nie zapalił...a piszesz że pali na dotyk ...nieporozumienie, następnie jak nieraz ja czy inni pisali jedyną drogą ropy do silnika jest pompa wtryskowa(zużyta pompka wstępna,zużyte sekcje=wywalony uszczelniacz),lub lejące nieszczelne wtryskiwacze, piszesz że masz olej w pompie więc pompa odpada, pozostają wtryski, i tu już wybacz ale ja mam 24 lata mam kaca, i nie mam 40 letniego doświadczenia, twojego gościa zjadła rutyna wsadził na próbnik ruszył dwa razy pyli pyli, kij tam 110 czy 135 gotowe dziękuje, a widzisz w podobnym temacie pisałem już jeżeli ustawi się na niższe ciśnienie to otwierają się wcześniej, i więcej paliwa się wylewa, z resztą co mam tłumaczyć , bierz te wtryskiwacze i niech ci ich sprawdzi konkretny gość

Opublikowano

Kolego jeśli jest pęknięcie glowicy[mikropęknięcie]to może-nie musi ale podobno może paliwo przedostać się do kanałów olejowych.I jeszcze jedna kwestia tz.więcej oleju przybywa gdy dostanie bardziej w dupe .POMOCY

Opublikowano

już spisałem sprawdź ustawienie zaworów ja tak miałem w c-360 a dokładnie rozkręciła mi się klawiatura i nie spalał innym razem rozkręcił mi się wtryskiwacz i też ropa w oleju innych przypadków nie miałem :) pozdrawiam i sprawdź te luzy zaworowe

Opublikowano

Panowie zaorałem 3 hektary i jest OK prace wykonane;regulacja zaworow[buło 0,45 jest 0,2],wymiana końcówek wtryskiwaczy-profilaktycznie,stare nie lały ale...,i założyłem orginalne podkładki pod wtryskiwacze.Dzięki wszystkim za pomoc myśle że będzie OK .

Opublikowano

w mojej 30 jest duży nadmiar oleju w silniku najprawdopodobniej dostała sie tam ropa bo w chłodnicy tyle samo płynu dolewałem też olej do pompy paliwowej i dziś patrze a tam nic na miarce nie ma co jest przyczyna 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez silver1830
      Potrzebuje opini na temat silników Perkinsa euro 3 i Słowackich silników Martin disel po roku 2000 wszystko mnie interesuje awaryjność spalanie i częśći zamienne i remonty
    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v