Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam wszystkich mam problem z moim 3-pekiem ostatnio od jakichś kilku dni po troszku wyganiało mi płyn chłodzący nadmiarem ale uzupełniałem i było wszystko ok ale ze nie było czasu zagladać to się jezdziło, Ale dzisiaj gdy odkręciłem korek i odpaliłem ciągnik to po jakichś ok 30 sek. zaczeło wyganiać płyn i nie wiem co może być tego przyczyną, dodam że ciągnik był zimny. Czy to może być coś nie tak z pompą chłodzącą???? Z góry dzięki za odpowiedzi.

Opublikowano

Sprawdź drożność kanałów, wyczyścić układ chłodzenia. Jeżeli to nie pomoże to skłaniam się ku uszczelce pod głowicą. Przyjrzyj się dokładnie jak pali Ci na zimnym silniku, wtedy wykluczysz walnięcie uszczelki pod głowicą.

Opublikowano

@bobytempelton sam dobrze wiesz, że jak ktoś dużo robi perkinsów to nieraz już bez badania aż tak zaawansowanego potrafi wskazać taka usterkę. Zauważ także, że nie wszyscy posiadają takie oprzyrządowanie. Po drugie na walniętą uszczelkę pod głowicą wskazuje wiele innych rzeczy, m.in. charakterystyczny ruch powietrza w filtrze powietrza itd. Ja staram sie pomóc jak mogę, nie twierdzę, że wiem więcej niż Ty, bo tak nie jest. Także chylę czoło przed wiedzą kolegi i pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Bez badania mogę powiedzieć, że to uszczelka pod głowicą poszła. To standard w tych traktorach jeśli chociaż raz był przegrzany (albo poprostu przyszła jej chwila) wywala uszczelkę albo między cylindrem a kanałem wodnym (wtedy właśnie ta sobie woda wylata) albo pomiędzy dwoma cylindrami (charakterystyczne furkanie do filtra powietrza nie pamiętam dokładnie ale chyba najczęściej pomiędzy 2 a 3 cylindrem to się dzieje) oczywiście zawsze istnieje ryzyko, że to głowica pękła ale to raczej mało prawdopodobne..

A i jeśli będziesz już wymieniał uszczelkę to nie bierz tej padliny miedzianej tylko zainwestuj w porządną uszczelkę (majlepiej taką z paskami sylikonu).

Edytowane przez kokoman0
Opublikowano

Wielkie dzięki za odpowiedzi;) jade do sklepu po częsci i biore się za rozbieranie <_<

 

A uszczelkę to tylką tą papierową kupuje bo ta miedziana to lipa ;[

Dodam ze uszczelkę ostatnio to rok temu wymieniałem też przed zniwami ;[

Opublikowano

@grzesiu508 nie podważam teori uszkodzonej uszczelki, wg mnie miałeś racje bo to pewnie uszczelka bo ten typ tak ma, tylko wychodze z założenia że trzeba być na 100% pewnym zanim coś się rozbierze, a odkręcić wtryskiwacze i zbadać ciśnienie sprężania schodzi pół godziny,a zmienić uszczelke z 5 godzin, objawy pasują też do uszkodzonego termostatu , pękniętej głowicy itd. ale to pewnie uszczelka i proponuje zalożyć tę badziewną uszczelke z tworzywa bez planowania, a jak chcesz na glanc to planowanie +miedziana uszczelka

Opublikowano

Witam mam takie pytanie otóż w mojej C-360 nie wiem w jaki sposób ale codziennie znika ok 1 litra wody. Moje pytanie jest następujące czy to oznacza coś złego? Dodam że silnik jest 130 godzin po remoncie kapitalnym. Przed remontem była taka sama sytuacja. Pozdrawiam :)

Opublikowano (edytowane)

Tuleje były wymieniane? Poziom oleju nie podnosi się? Opisz wszystko dokładniej jeśli chcesz żeby ktoś pomógł..

Edytowane przez Bamber310
Opublikowano

W ciepłe dni woda szybko wyparowuje więc  może tutaj jest przyczyna. Zobacz czy nie przybywa oleju w silniki jak olej przybywa i na dodatek jest siwy to jest problem już woda dostaje się do oleju aha i przede wszystkim trzeba się upewnić czy chłodnica nie przecieka.

Opublikowano

Witam mam takie pytanie otóż w mojej C-360 nie wiem w jaki sposób ale codziennie znika ok 1 litra wody. Moje pytanie jest następujące czy to oznacza coś złego? Dodam że silnik jest 130 godzin po remoncie kapitalnym. Przed remontem była taka sama sytuacja. Pozdrawiam :)

Ale jak ubywa.Dolewasz do oporu do samego korka jak jes zimny i potem na drugi dzień brakuje.Jak tak to normalne.Ciecz się rozszerza i musi się wydostać.Rano mają być żeberka zakryte.Jak nie to któraś głowica walnięta i dmucha w układ.

Opublikowano

Jak dolejesz do oporu wody to wiadomo coś ucieknie. W naszej c-360 woda uciekała bo przepalała uszczelkę i kompresja dmuchała do chłodnicy (pęcherze powietrza w wodzie). Nowa uszczelka i dołożony termostat i woda póki co w normie bez zbędnego dolewania. Jeśli u Ciebie pęcherzyków nie ma i do oleju nie idzie to raczej standard dla tej maszyny.

Opublikowano

Witam.Problem przy c 360 wyrzuca wode z chłodnicy na wysokich obrotech i przy obciążeniu.Powodem napewno nie jest uszczelka bo była wymieniana głowice splanowane termostat wymieniony,tuleje OK.Nie wiadomo co jest powodem pomóżcie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v