Skocz do zawartości

zakup "renówki" Jaki model?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy modele z połowy lat 90 są awaryjne? mam na myśli elektrykę bo wiadomo że w tych młodszych jest jej więcej. Czy nalezy się jej bać?

Traktor o mocy min 130 KM do około 160KM. kwota do 45 tyś.

Który model będzie bardzioej trwały?

Chętnie porozmawiał bym z kimś kto jest w tym temacie obeznany. Chętnie zamienie z kimś kilka zdań, proszę przesłac nr tel lub gg na priv. oddzwonie lub napiszę.

Opublikowano (edytowane)

albo model 133-56 ( 130 km )

No tak ale wciąż nie odpowiedzieliście na pytania zadane wczesniej. Jak to jest z ta elektryką?

Co w renówkach psuje sie najczęściej , na co zwrócić uwage przy przed kupnem?

 

co myslicie o tym

Edytowane przez andrejus
Opublikowano

chłopie to jest handlarz po drugie popatrz na światła ciemne jak noc bo dostała sie tam woda bo był pod chmurką całe życie z 12 tys godzin zrobił .dołuż 10 tysięcy i kup lepszego a jeśli chodzi o twoje zapędy to 155-54 to najlepszy wybór w mojej okolicy są 3 i to woły pociągowe i na nie nie narzekają

Opublikowano (edytowane)

ale ona jeszcze jezszi :blink:

daruj ja sobie i lepiej od niej byloby wziasc serie .14

albo model 133-56 ( 130 km )

chyba raczej .54 i 125 KM

z elektryki to tylko z EHR, moje skromne zdanie, bo z rewersem el-hydr. moga byc problemy, oczywiscie nikomu nie zycze, ale im mniej tym lepiej

sasiad ma taka 133.54 i mial problem z rewersem, podgiely sie widelki i cos tam pospawal i dalej lata, wiecej nic nie wspominal

przed kupnem jak przy kazdym innym, praca silnika i innych podzespolow i ogolny stan(juz gdzies to pisalem :D)

poczytaj inne tematy

Edytowane przez izydor6280
Opublikowano

do czego to służy , to niewiem. w 103.14 tego nie mam. ogólnie renówki są bardzo trwałe, sporo wytrzymują. trzeba uważać na to, jakie paliw się leje, najlepiej prosto ze stacji, ponieważ wszelkie zanieczyszczenia mogą łatwo zatrzeć pompę wtryskową, a naprawa/wymiana to bardzo kosztowny interes, pompa wtryskowa to trudno dostępna część, bynajmniej w moim m modelu z silnikiem MWM. warto również zmienić przełącznik od świateł, lubi się psuć. polecam z opla vectry a. pozatym ciągnik niezawodny i bardzo prosty w obsłudze. od 2009r wymieniłem tylko wtryskiwacze,regenerowałem pompę, bo się zatarła i zmieniłem włącznik świateł. oczywiście filtry i oleje to rutyna.

Opublikowano

z nowyszch proponowałbym renault temis 710.... ciągnik mam moc ok 140km?/h(nie wiem dokładnie),posiada przedniego tuza... nie ma w niej zbyt wiele elektroniki i jest w miarę tania.... mój znajomy ma do sprzedania właśnie taki ciągnik rok 2002

Opublikowano

z nowyszch proponowałbym renault temis 710.... ciągnik mam moc ok 140km?/h(nie wiem dokładnie),posiada przedniego tuza... nie ma w niej zbyt wiele elektroniki i jest w miarę tania.... mój znajomy ma do sprzedania właśnie taki ciągnik rok 2002

Spoko, za 46 tyś biorę go :lol:

 

Koledzy jeśli wiecie o jakies reni do 45 tyś i mocy min 130 KM dajcie znać. Może znacie jakieś strony, handlarzy od kogo można kupić.

Opublikowano

kolego jak bys miał niedaleko do radomska to u mnie w okolicy sa chba ze dwie 133-54 120, i ale chyba 110

znajomy ostatnio sprzedał 155-54 z bodajze 96r a maszyna była piekna ktos sie nia poieszy...

Opublikowano

więc powiem Ci tak, szukałem reni najprotszej w modelu 110.54 120.54 , szukałem najprostszej, a kupiłem najbardziej napasioną " 120.54 z ehr, rewersem 3 polbiegami,acet-em, klimą , przednim tuzem , amortyzowana kabiną, niskoprofilowanymi oponami bierznikiem 80 % taurus" , z 95r z autentycznym przebiegiem 8400mth,itd. za 44. miała mankament bo nikt nie sprzeda dobrego ciągnika , zjechany wałek w skrzyni zdający naped na przystawke przedniego mostu, oraz brak pompy wtryskowej, zrobiłem od konca czerwca 60 mth, i nieżałuje, wbrew pozorom jest to prosto zbudowane, miałem okazje ogladac rozebraną 133. 54 też w tej wersji skrzyni, tarczki kosztuja 109 zł brutto w każdy kosz przychodz 4 sztuki bodaj jak dobrze widziałem koszt nie taki straszny, tak samo z hamulcem synchronizatorów do MF ktorego miałem nowy to koszt 1200zł do reni 200 zł, ogólnie polecam :D jedno co mnie jeszcze czeka to regeneracja pompy hydraulicznej bo po nagrzaniu troche gorzej wszystko działa:) znajomy miał 180.94 mówił że czołg nie ciągnik( wiem znajomy wujek i kto tam jeszcze mówił..." to nie rzetelne info)

Opublikowano

Kolego Piciaj mam taki sam problem z pompą hydrauliczną i zastanawiam się nad kupnem nowej bo podobno szkoda kasy na regeneracje gdyż pompa wytrzymuje tylko rok. Rozmawiałem z kilkoma mechanikami i każdy mówił to samo. Koszt regeneracji to około 600 lub 700 zł. Renówka 103.14 natomiast nową można kupić już za 1600 zł. także chyba kupię nową. Co myślisz na ten temat?

Opublikowano

to jest elektroniczne sterowanie podnosnikiem, czyli EHR

pierwsze od lewej to podnoszenie/opuszczanie, drugie glebokosc, reszta niestety nie mam pojecia

Ostatnie pokrętło służy do szybkości opuszczania podnośnika (5 - bardzo szybkie opuszczanie, 1 wolne opuszczanie). Przed ostatnie pokrętło służy do wysokości podnoszenia podnośnika.

Opublikowano (edytowane)

No fajnie ale byłoby jeszcze lepiej gdyby one były w moim przedziale czyli min 130KM do 160 i do 45 tyś

zł.

które modele renault były z silnikiem fenda?

Czym róznią się renówki Nectra od pozostołach?

Edytowane przez andrejus
Opublikowano

Fendt korzystał wtedy z silników MWM - Motoren-Werke Mannheim (obecnie Deutz), nie robił własnych w tamtych latach. Tak samo można powiedzieć że Fendt miał silniki Renault. Teraz także korzysta z motorów Deutza.

Wbijcie to sobie do głowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v