Skocz do zawartości

TC5000


tvt

Rekomendowane odpowiedzi

Trudno się coś wogóle nowego dowiedzieć o nowych maszynach NH. Nie wiem jak wy ale mi sie wydaje że oni olewają system, nie oktualizują stronki, i to jest bardzo duży błąd. Ludzie mieszkający dosyć daleko od dilera raczej chcą zobaczyć ofertę z neta dopiero jak sie zdecydują to jadą i kupują. Nie wiem jak to z nimi teraz jest dawno nie byłem na ich stronce. Wracając do tematu z fotek wniokuję że kombajn wygląda całkiem całkiem, tylko jak się sprawuje w pracy... trudno wyczuć ;) . Ale chyba tak samo jak TC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowego TC właściwie można już kupić jak ktoś się uprze. Jego produkcja w Płocku już idzie. Zmieniono w nim blachy, silnik, kabinę i zbiornik ziarna. Blachy teraz przypominają CS.Silnik jest sterowany elektronicznie i spala mniej paliwa(przy okazji powiększono zbiornik paliwa-nie trzeba już biegać z karnistrami po polu).Kabina jest powiększona i zmieniono w nim konsolę. Za dopłatą jest "siedzenie pomocnika operatora" i zalaczanie młocarni, hedera, i wysypu guzikami(w standardzie w miejscu siedzenia są nadal dźwignie jak w starych TC).Wprowadzono również nowe okienko do kontroli zboża. Zmiamnie uległ też również szarpacz słomy (zamontowano taki jak w CS)ponieważ ten zalączany elektrycznie nie wytrzymywał(wytrzymywał gdy był odpowiednio zalączany a nie przy pełnych obrotach silnika).Wprowadzono również grzebienia na klawiszach (jak w naszych poczciwych Bizonach). Zwiększono również zbiornik ziarna a przez to zmieniono podajnik zboża. Za dopłatą można również zamówić super wydajne sita(nie widziałem ich jeszcze ale na pewno są przydatne). Aha wprowadzono jeszcze pewne ułatwienia w prowadzenie hedera(w standardzie jest taki systam jak w Claasie Medionie-czyli nie ma poprzecznego poziomowania hedera ale można go opuścić na żadaną wysokość i już tego komputer pilnuje), za dopłatą jest poziomowanie hederem. Pod względem bębna młocącego,rotara, sit to ten sam kombajn-tak samo dobry i udany, te rozwiązania są już montowane od lat 70 i ciągle są świetne. Dobra już nie zanudzam bo się rozpisałem za bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem, z klepkami miałem tylko takie dycznienia iż kiedyś Nh wspólpracował z Laverdą i razem robili kombajny na klepkach i dealer zawsze się żalił że wytrzymywały 2 3 lata jak ktoś przynich majstrował to się zapiekały. W jednym Bizonie łożyska wytrzymały mi 6 sezonów , w drugim musiałem wymieniać je co roku(miał wade fabryczną nawet Ci z Płocka nie potrafili jej usunąć), a w niebieskim 6 sezów prrebiegały bez rzadnych luzów. 12 sezonów to sporo trzymasz ten kombajn, uważam że osoby które kupują teraz TC nie będą go dłużej urzytkowały niż 9-10 sezonów(kombajnów obecnie produkowanych nie opłaca się już remontować, a przy dobrym urzytkowaniu zrobi się przez ten czas około 2 tys godzin). Z tymi klepkami i łożyskami to jest wiele zdań(prawie każdy ma swoje), to jest tak samo jak by się rozwodzić nad wyższąścią Packomatu nad wałem ciąganym. Ale mniejsza z tym, mam nadzieję że już niedługo zobaczymy nowego TC u jednego z urztkowników AF, w tedy będzie można więcej powiedzieć o tych maszynach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wytrzymaly 12 sezonow ale w sumie w tym czasie zrobilismy tylko ok 1000 mth. a jezeli chodzi o zakup nowego kombajnu to jestem wlasnie za tc bo jest tego calkiem duzo i w sumie wlasciciele chwala te maszyny a wady jakie narazie przyszly mi do glowy to wlasnie te lozyska i tylko 1 osobowa kabina

ojciec strasznie sie napalil na tego malego df bo bardzo przypomina nasze sampo i ma wlasnie wytrzasacze na panewkach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TC niezile sie zmienilo w nowym sezonie bedzie nowe TC poruszalo sie po polskich polach i nie tylko

TC ma zmieniona HYDRAULIKE i HYDROSTATYKE

Ma wiekszy zbiornik barniej komfortowa kabine

bardziej podreczne przyciski i dzwibie lepsza widocznosc z kabiny

nowy wyglad

NOwe silniki Comon Rally TIR 3

Jak ktos posiada nowe tc i stare niech pisze

:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez siwy10071
      Witam. Stałem się posiadaczem kombajnu cr 9080 ale niestety komputer intelliview II ma tylko wgrany język angielski i czeski. Jest jakaś możliwość żeby to zmienić. Tylko serwis new holland zostaje pytać?
    • Przez bauer51
      Witam zastanawiam się nad kupnem kombajnu , u nas są wąskie drogi i szerokość transportowa kombajnu maksymalnie do 3m , górzyste tereny i pola w maksymalnie 2,3 ha w 100 miejscach oraz usługi. Wpadł mi w oko kombajn New Holland TC 4.90 ale ta cena mnie przeraża ale w sumie jest sprzęt. Jakie macie opinie na ten kombajn albo polecacie jakiś inny ?
    • Przez MirekIzdebski
      Cześć wszystkim, mam problem ze swoim fordem 6640 data produkcji i pierwszej rejestracji to 23.081993r.
      Podczas jazdy, nie ważne czy z obciążeniem czy bez skrzynia sama zrzuca biegi w dół z 8 na 7 i tak dalej aż do 5 biegu. I na zakresie 1-4 jest tak samo. Jak zacznie zrzucać to czasami nie mogę wbić większego biegu tak jak by brak reakcji na przycisk. Albo się zablokuje na 4 biegu  i nie mogę zrzucić w dół na mniejszy, dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu jest na 1 biegu. Jak myślicie to wina w elektronice czy bardzie leży po stronie mechanicznej ??? Jeżeli źle umieściłem temat to proszę o przeniesienie.
    • Przez morwsin
      Cześć, szukam pomocy bo od paru dni wyskakuja mi te błędy 3293 i 3176. Wymieniałem filtry paliwa. Jutro zajrzę jeszcze do zbiornika czy czasem smok się nie zatkał, dodatkowo wyczyszczę odstojnik ale jak widzę jest czysty. Ciagnik ma 760 mtg. Co jeszcze mogę sprawdzić?. Dodam że serwis był podłączał go pod komputer było parę błędów ale potem zrobił test, disgnostyke i było wszystko ok. Błędy wyskakują ja ciągnik np jedzie pod górkę i chce szybko dodać mu gazu tak jak by nie dostawał paliwa. Proszę o porady dzięki. 
    • Przez kwiapa
      Witam Mam problem ze zmianą prędkości obrotowej bębna młócącego bo tarcze koła na bębnie nie chcą się schodzić do końca Przez co nie można zastosować minimalnych obrotów. Raz kiedyś tam czyściłem je wewnatrz i pracowały prawidłowo, ale teraz drugi raz sytuacja się powtórzyła, a żeby rozebrać ten mechanizm trzeba zdejmować koło i w sumie to z pół dnia roboty czy macie podobny problem w swoich kombajnach?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v