Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam.

Mam problem./

1.W mojej c-360 mam kabinę sokółkę.

Pomiędzy kabiną a błotnikiem jest duża przerwa.

Kiedyś był montowany "gumolit" bardzo słabe i źle dopasowane.

Czy można dokupić takie gumy orginalne.

Może ktoś podpowie z jakiej grubości gumy to zrobić.

Jeżeli ktoś ma to zrobione proszę o zdjęcia.

2.

Widziałem u sąsiad ,że w błotnikach ma dodatkowe blachy z przodu.(zdj1)

Czy mogę dostać (kwadratowe) błotniki pod taką kabinę z tapicerką.

 

 

ZDJ1:

img0277dx.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

ZDJ2:

img0307y.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

POZDRAWIAM :)

Opublikowano

raczej do tej kabiny nie dopasujesz kwadratowych błotników z tapicerką :mellow:

Opublikowano (edytowane)

ja mam podobny problem z balchami do kabiny rowniez sokolka do c 330 te blachy mi popekaly i nie wiem gdzie to mozna dokupic bo dorobic to bedzie problem a chodzi mi o nadkola ktore sa przy dzwiach

jezeli ktos to wymienial u siebie i wie gdzie to mozna dostac to prosze o pomoc

 

Mój odnośnik

Edytowane przez Uziu92
Opublikowano (edytowane)

To się robi tak że przyspawuje się do kabiny kawałek blachy wycietej na okrogło równolegle do błotnika tylko żeby miała z 2cm luzu i na to zakłada się uszczelkę od bagażnika samochodu osobowego np:TAKA.Koło drzwi można uszczelnić czymś TAKIM

Edytowane przez asharot
Gość Profil usunięty
Opublikowano

przyłączam się, też trochę mi sie te gumy zniszczyły, ale wiem, że problemem będzie coś tam "dorobić" :blink: ...

 

Nie ma problemu :D kupuje się gumę zbrojoną z metra, wycina, odgina te płaskowniki co trzymają starą gumę , podkłada dogina i po problemie. Oryginalnych nie dokupisz

Opublikowano (edytowane)

Nie ma problemu :D kupuje się gumę zbrojoną z metra, wycina, odgina te płaskowniki co trzymają starą gumę , podkłada dogina i po problemie. Oryginalnych nie dokupisz

Ten płaskownik jest do bani.Myślę go przykręcić na blacho wkręty tkzw."Pchiełki" :)

A jak to się dokładnie nazywa ta guma :?

Edytowane przez sloneczniktv
Opublikowano

Witam!

Chciałbym odświeżyć temat, a mianowicie mam problem. Aktualnie mam ciapka w remoncie, ale nie długo na jego miejsce stanie mój 3p z kabiną Sokółki. Ciągnik głównie ma być uszczelniony, odświeżony i przystosować go chcę troszkę do tura. Myślałem nad wymianą kabiny i maski aby poprawić sobie komfort, lecz sprzedając obecną kabinę, maskę i błotniki to bym dostał za to ok. 2 tys. Za nową kabinę i maskę musiałbym dać do 6 tys. Wniosek z tego taki iż 4 tys bym musiał dołożyć i tu rodzi się problem czy warto, bo jednak 4 tys jak na początek rozwoju gospodarstwa to są dla mnie duże pieniądze. Wiadomo jak bym kupił nową kabinę to miałbym więcej miejsca przy błotnikach oraz przy pedałach i lepiej by się jeździło we 2 osoby.

Teraz mam takie pytania, a zarazem prośby, bo jest nawet dużo osób na AF, które mają takie kabiny jakie macie rozwiązania przy szczelności tej kabiny po między błotnikami, a kabiną jest tam ok 3-4 cm dziury. A drugi problem to przy drzwiach, a błotnikiem, bo jak dzisiaj się przyglądałem to nawet rama kabiny nie styka się z błotnikiem, a chcąc przedłużyć błotnik to najdzie na oponę. Jak wygląda u was zabudowa tylna (mam szybę lecz nie założoną i nie wiem jak tam bd wyglądać). Jak wygląda sprawa przy pedałach sprzęgła/gazu/hamulca. Czy dało by się do tej kabiny dostosować nowy kokpit. Czy nawiew ciepłego powietrza od chłodnicy by nie przeszkadzał przy ramie tura? Jak wygląda sprawa progu przy siadaniu i wysiadaniu z ciągnika bo wynosi on ok. 15-20 cm, a wyskakując z ciągnika to jednak kolana też z czasem bolą. Jeżeli by się zlikwidowało ten próg to kabina by już nie była tak stabilna.

 

Proszę o wstawianie zdjęć i pisanie rozwiązań, bo miałem wystawić tę kabinę na sprzedaż, lecz ostatnio jakoś tak troszkę pomyślałem, że może skoda pieniędzy aby tak do inwestować 3p, kupując nowe opakowanie.

Na forum wiele osób chwali tę kabinę, ale ciekawe jakby popracowali w niej dłużej szczególnie przy pracy z dużo ilością wchodzenia i wychodzenia z ciągnika czy nadal by ją chcieli.

Opublikowano

@gabrysiek mam taką kabinę i tata w niej trochę ten próg przerobił podczas gdy byłem w szkole :D Kabina jest dalej solidna, z resztą co będę opisywał - wstawie zdjęcie tylko może jutro zrobię bo dzisiaj juz ciemno a na zewnątrz stoi ciągnik. Ale komfort wsiadania i wysiadania się polepszył zdecydowanie można teraz stanąć od razu na podłodze ciągnika, bez konieczności stawania na stopień ;)

Opublikowano

gabrysieknie pozbywaj się tej kabiny,bo to mocna i porządna konstrukcja,dzisiaj już się takich nie robi.Mojemu koledze uratowała swego czasu życie podczas wypadku.Bez problemu można ją uszczelnić,wyciszyć itd.Nowe kabiny wcale nie są takie super,a przy tym są słabsze konstrukcyjnie.Między błotniki a ramę kabiny polecam dać uszczelkę taką,jak jest fabrycznie z przodu,uszczelniająca kabinę na masce,czyli taka trójkątna z wycięciem na środku,w które wchodzi maska.Oczywiście wcześniej trzeba tam przyspawać odpowiednio dociętą blachę,żeby wszystko ładnie przylegało.Zamiast gum obok drzwi,uszczelniających przednią część błotnika (gdzie chlapie błoto) można dać blachę,ja mam tak zrobione,oczywiście powierzchnię blachy z błotnikiem uszczelnić.Ja w swojej kabinie jeszcze dużo rzeczy muszę zrobić,ale na razie brak czasu,no i muszę jakiś migomat sobie sprawić.Zlikwiduję sobie chyba orginalny zbiornik paliwa,dam inny na dole,a w miejscu orginalnego dam akumulatory,oczywiście wstawię blachę,żeby odgrodzić silnik od wnętrza kabiny,spróbuję trochę wyciszyć itd.Coś się wymyśli.Ta kabina,w porównaniu np. do Koji,jest wąska,ale nikt przecież nie będzie jej poszerzał.Po uszczelnieniu połączeń z błotnikami,uszczelnień drzwi i szyb,można spokojnie zrobić sobie tapicerkę.

Opublikowano

gabrysieknie pozbywaj się tej kabiny,bo to mocna i porządna konstrukcja,dzisiaj już się takich nie robi.Mojemu koledze uratowała swego czasu życie podczas wypadku.Bez problemu można ją uszczelnić,wyciszyć itd.Nowe kabiny wcale nie są takie super,a przy tym są słabsze konstrukcyjnie.Między błotniki a ramę kabiny polecam dać uszczelkę taką,jak jest fabrycznie z przodu,uszczelniająca kabinę na masce,czyli taka trójkątna z wycięciem na środku,w które wchodzi maska.Oczywiście wcześniej trzeba tam przyspawać odpowiednio dociętą blachę,żeby wszystko ładnie przylegało.Zamiast gum obok drzwi,uszczelniających przednią część błotnika (gdzie chlapie błoto) można dać blachę,ja mam tak zrobione,oczywiście powierzchnię blachy z błotnikiem uszczelnić.Ja w swojej kabinie jeszcze dużo rzeczy muszę zrobić,ale na razie brak czasu,no i muszę jakiś migomat sobie sprawić.Zlikwiduję sobie chyba orginalny zbiornik paliwa,dam inny na dole,a w miejscu orginalnego dam akumulatory,oczywiście wstawię blachę,żeby odgrodzić silnik od wnętrza kabiny,spróbuję trochę wyciszyć itd.Coś się wymyśli.Ta kabina,w porównaniu np. do Koji,jest wąska,ale nikt przecież nie będzie jej poszerzał.Po uszczelnieniu połączeń z błotnikami,uszczelnień drzwi i szyb,można spokojnie zrobić sobie tapicerkę.

Dokładnie, wszystko jest do zrobienia :)

 

Opublikowano (edytowane)

Witam ja w swojej c-360 też mam sokółkę i da sie tam zrobić dużo 

1.Jeśli chcesz trochę wygłuszyć to napchaj starej gąbki z siedzenia samochodowego między bak i pod bak 

2.uszczelnij te dziury przy szybkach dolnych z przodu u mnie jest obite skajem i to nawet ładnie wyglada 

3.wyłóż podłogę gumą (o ile posiadasz podłogę jak nie to zrób lub kup jak się da) 

4.z błotnikami nic trudnego wystarczy albo delikatnie popuśćić te łączenia szyby i tam dociąć gume i (pzykręcić ja tak mam) a na to jak masz sarą wykładzinę samochodową to dociać i obić zawsze cos tam cieplej i lepiej wygląda 

5.Zabuduj sobię tylni most miarę możliwości np.pospawaj i przykręć (żeby łatwo było coś wymienić w wrazie awarii ) 

6.jeśli masz kabinę starego typu czyli taka jak moja to mozesz sobie założyć uszczelki samochodowe na drzwi oraz tylnią szybe 

7.a tu co masz tą dziurę miedzy ramą kabiny a błotnikiem możesz albo zrobić jak ja że przeciąłem stary zderzak od poloneza i dopasowałem albo dociać z blachy 

Jeśli chciał byś zobaczyć jak to u mnie jest zrobione to pisz to ci wyśle foto

Zapraszam na kanał na yt : https://www.youtube.com/channel/UCCBhe4oFQ-WXYXcXgAk 

Na filmach możesz sobię zobaczyć parę modyfikacji 

W sprawie zdieć pisz tu https://www.facebook.com/MaTiQ.Agriculture

Pozdrawiam :) 

Edytowane przez Mateosek
Opublikowano

Witam! Znacie może jakąś firmę sprzedająca tanie kabiny do 360? Na internetach znalazłem najtańszą za 2700zł z błotnikami, może macie jakieś przedsiębiorstwo sprzedające ciut taniej? Chodzi mi o kabinę ala-komfort z blonikami tapicerowanymi itp. PZDR

Opublikowano

Witam. Właśnie trafiłeś na właściciela który zakupił kabine firmy KOLA http://allegro.pl/ka...4874922949.html. No powiem tak. Jest ona jedną z najtańszych maszyn które znalazłem. No i jestem miesiąc po zalożeniu. Pierwszą rzeczą jest to. Nie kupuj z oświetleniem. Tu na tym starcisz. Dałem się wrobić bo myślałem za w nich będą żarówki a tu nic. :) No jakość wykonania też nie jest dobra ale za tą cene już brać. Udało mi się wziąść z wysokim dachem puszką farby oraz wycieraczką i siłownikami gazowymi + transport za 3200 zł. Ostatnio widzę że kabina nie jest perfekcyjnie poddana pod ciągnik. Właśnie nie wiem czy to moja wina czy też oni źle wycieli w błotniku dziure koło zwolnicy. Tak czekałem na nią w dwa tygodnie. No i koniczne też było wzmocnienie mocowań kabiny do ciągnika bo na moje tereny z dziurami trzeba odpowednio przygotować. Wybór zależy od ciebie. Moim zdaniem kabina taka jak ma byc. Pozdrawiam. :)

Opublikowano

KOLA czy Gola? :) mam zamiar kupić gołą tzn bez oświetlenia, które sobie sam skompletuje. Jeżeli będą mieli to dodatkowo przednie błotniki ala Zetor. Mnie gościu zapewnił że jak zamówię w pon to w piątek może już być. Moja stara kabina jest już w kiepskim stanie, i chciałem trochę ciągnik odświeżyć. Jak ogólnie wrażenia po "przesiądnięciu" się ze starej kabiny do tej? W planach mam też wygłuszenie ciągnika-gumy, pianki i być może podłoga na równi ze skrzynią ale to się okaże. Rozpisałem się nieptrzebnie, więc jak możesz to powiedz jak z tym "komfortem" ? :)

Opublikowano

Posiadam kabinę firmy Gola tzw. nowe oblicze. Ramy tychże kabin wykonuje tylko jedna firma - to musi mieć atest. Mocowania wszystkie pasowały i sprawiały wrażenie solidnych. Powłoka lakiernicza ramy oceniając bardzo pozytywnie - taka sobie. Błotniki, dach ładnie pomalowane ale to nie zgnije bo jest plastikowe:) W oświetleniu faktycznie brakuje żarówek, trochę to irytuje bo w sumie kosztowało wszystko 6 tysięcy. Co do komfortu:)))) bez kabiny było ciszej, ale zimniej:)). Wyposażenie dodatkowe nawet fajne: 2 elektryczne wycieraczki, elektryczny spryskiwacz, siłowniki gazowe tylnej szyby, uchylne boczne szyby i wysoki dach z szybrem. Wizualnie bajka, w praktyce strach o plastikowe błotniki i drogie szyby z wierconymi otworami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PAATRYKK5
      koledzy czy ta szyba:
      http://allegro.pl/szyba-tylna-c-360-kabina-sokolka-st-34-i1440306806.html
      będzie pasowała do tej kabiny:
      http://www.bankfotek.pl/view/890742
      ta kabina wszystkie szyby ma w osobnych ramkach przykręcanych do głównych ram kabiny
    • Przez tomb2
      Poszukuje w trbie pilnym sybole lakierów do C-360 Głównie chodzi mi o zółty ktorym malowane były blachy. Jakby ktoś miał jeszcze symbol siwego (blok silnika) i kremowego (felgi) Będe bardzo wdzięczny.
      Pozdrawiam
    • Przez tomb2
      A więc szukam jakiejś nowej kabiny do mojej 60-tki teraz mam takie zerdzewiałe blaszane starocie więc czas na nowe blachy. Nie będę pakował w c-360 niewiadomo jakiej kasy ale może macie jakieś spostrzeżenia na temat rzemieślniczych kabin, na co zwrócić uwage jakich unikać ?
       
      Lekko zejde z tematu jaki kolor C-360 preferujecie ? Bo nowe blachy muszą być pomalowane oczywiście żółty czy czerwony
       
      Temat dotyczący starszych kabin:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31223-stare-kabiny-wygluszanie-starszych-kabin/
    • Przez Logan93
      Witam. Nie wiem czy dokładnie powinien się ten temat znajdować.
      Potrzebuje wymiary lub link do uszczelek do kabiny Ursusa 4011 typu ORZESZEK. Kupiłem niedawno traktorek bez kabiny i postanowiłem odbudować go do oryginalnego stanu. Zakupiłem i kabinę i drzwi lecz niestety są bez uszczelek. 
    • Przez Celownik07
      Jak osiagnac taka wysokosc siedzenia jak na zalaczonym obrazku- to jest "fabryczna" wysokosc? Aktualnie u mnie lezy na plecaku a nie widze mozliwosci jakiejkolwiek regulacji. Dzis troche tam podlubalem : sworznie( te grube)  troche zpracowane ale nie jakos drastycznie- fabrycznie poblokowane, tulejki kompletne, sprezyny nie wyciagniete. Szukam jakiegos punktu zaczepienia od czego zaczac remont by osiagnac to co na zdjeciu. 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v