Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chcę kupić MFa, ale nie wiem którego wybrać. 6400 czy 7400. Która skrzynia lepsza? Dyna-6 czy Dyna-VT. MFa 6400 miałem na testach, to bardzo ta skrzynia mi się podoba, ale nie wiem jak jest z bezstopniową, ponieważ nie miałem okazji pojeździć. Którego wy byście wybrali? Który będzie lepszy?

Opublikowano

Witam pozwole sie wtrącić w rozmowę . Jestem kierowca MF 6485 z silnikiem sisu . powiem tak albo ja tym ciagnikiem nie umie jezdzic albo cos jest nie tak ale czesto mi gasnie ale nie tylko mi . Biegi zmieniaja sie tylko na 3 pozycjach z A do C a kolejne juz trzeba recznie i do a juz same wracaja tylko noge z gazu i juz np z d do a a tak pozatym to fajna maszynka

Opublikowano

Z tym gaśnięciem to bym powiedział, że coś jet uszkodzone. Miałem MFa 6485 na testach i przez 2,5h zgasł mi tylko raz z mojej winy. A z tymi półbiegami było tak od początku? NA którym trybie tak zmienia od A do C a reszta ręcznie?

Opublikowano

Jak masz to pokretło to trzeba je przekrecic na znaczek z pługiem i na ilosc obr sil ja zawsze daje na 16 . 2.5 ha to troche a raczej nic sie o nim nie dowiedzałes . Myślę ze silnik perkinsa bedzie bardziej elastyczny

Opublikowano (edytowane)

Z tą elastycznością to jest tak ze ten silnik nie ma mocy do 15 tys obrotów dopiero potem ładnie idzie i dlatego mi często gaśnie , ale nie tylko mi

Edytowane przez ZUCH1234
Opublikowano

Posiadam mf 7485 dyna-vt i jestem z niego zadowolony. Cały tył tego ciagnika to poprostu fendt. Nie jest prawda ze ta skrzynia jest mniej wytrzymala jak dyna-6.Przy prawidłowym uzytkowaniu pochodzi dluzej niz mechaniczna a komfort jazdy jest napewno lepszy.

Opublikowano (edytowane)

Dlaczego dziwne? Mój znajomy ma MFa 698, oraz JD 3140. Mf ma 4 cylindry, a JOHN 6 i o wiele dłuższą maskę, a i tak JOHN jest zwrotniejszy. Nie jeździłem nowymi MF, więc nie wiem jak jest z ich zwrotnością.

Edytowane przez Revers680
Opublikowano (edytowane)

Porównujesz inne ciągniki. W przypadku jednego modelu gdzie mamy tą samą oś itd. O zwrotności decyduje rozstaw osi. Pozatym dziwne jest twoje pytanie o wybór 54xx xzy 64xx to zupełnie inna bajka i nnna cena.

Edytowane przez hubertuss

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v