Skocz do zawartości

Audi A4 B5 vs VW Passat B5 czy Seat Tolego II


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

passat w senadnie ;) za tą cene jak dobrze poszukasz to znajdziesz z climatronikiem, może i skóra(jak chcesz) silnik najbardziej żywotny 1,9 tdi 90 km. Najbardziej trwałe, i mało palą. Chyba że chcesz takiego 2,5 tdi, tylko ze 150 konne są wadliwe silniki, najlepsze te co wyszły po 2003 163 KM, ale to juz cena dużo większa :P

Opublikowano

@damianus2222-za 12 tyś to raczej tylko benzyna, żeby się kupy fura trzymała TDI to ciężko dobrego będzie dostać, wg mnie za tą kwotę kolega niech szuka w Tolku II, Passat i Audi jednak cenę trzyma, mimo upływu lat.

@wladek99 jeśli miałbyś pytania odnośnie Toledo II to pisz na PW blisko 2 lata juz nim jeżdżę, TDI 110km, chętnie odp jak się sprawuje

Opublikowano

powiem tak, jesli chcesz jezdzic komfortowo to pomysl nad passatem B)

w audi bedzie mniej miejsca w srodku ale jazda podobna :P

seat raczej zasluguje na 3 miejsce :D

Opublikowano

Niedawno stałem przed identycznym wyborem. Kupiłem Toledo II 1.9TDI 115km, padło na seata ze wzgledu na zawieszenie. W B5 i A4 jest zawieszenie aluminiowe wielowachaczowe, co na polnych drogach nie wrózy długiego użytkowania. Za te 12tys. znajdziesz jakies ładne Toledo. A tak na marginesie, to ja na twoim miejscu szukałbym czegoś co nie chodziło w kraju

Opublikowano (edytowane)

Niedawno stałem przed identycznym wyborem. Kupiłem Toledo II 1.9TDI 115km, padło na seata ze wzgledu na zawieszenie. W B5 i A4 jest zawieszenie aluminiowe wielowachaczowe, co na polnych drogach nie wrózy długiego użytkowania. Za te 12tys. znajdziesz jakies ładne Toledo. A tak na marginesie, to ja na twoim miejscu szukałbym czegoś co nie chodziło w kraju

115KM? z tego co mi wiadomo ostatni na pompie miał 110km, później już 130 na PD było, chyba że dłubany kolego miałeś?

Popieram, brać co nie chodziło w kraju może i mniejszy przebieg ale nie koniecznie ale stan utrzymania i zawieszenia jest nieporównywalny z zachodnim autem

Edytowane przez Marcin 80
Opublikowano

Przy kilkunasto letnim aucie dużego znaczenia już nie ma gdzie chodziło. Jeśli za granicą miał je kturys tam z rzędu własciciel nie dbający o auto to jest ono tak samo wyeksploatowane jak te w polsce. Wiem co mówie bo kiedyś autami handlowałem. Na handel bierze się auto które czesto gęsto nie przechodzi badań technicznych. Jest poprostu najtańsze. Lepi się w polsce to co potrzeba i sprzedaje.

Opublikowano (edytowane)

"Niedawno stałem przed identycznym wyborem. Kupiłem Toledo II 1.9TDI 115km, padło na seata ze wzgledu na zawieszenie. W B5 i A4 jest zawieszenie aluminiowe wielowachaczowe, co na polnych drogach nie wrózy długiego użytkowania. Za te 12tys. znajdziesz jakies ładne Toledo. A tak na marginesie, to ja na twoim miejscu szukałbym czegoś co nie chodziło w kraju"

 

są też wielowachaczowe żeliwne, które są lepsze. Mam wielowachacz i po drogach i jak na pole jazdzę, i jest ok. Grunt to szanować zawieszenie nie jeździć po polnych drogach szybko, i nie cisnać na hamulec jak sie wpada w dziure bo to jeszcze gorzej

Edytowane przez damianus2222
Opublikowano

115KM? z tego co mi wiadomo ostatni na pompie miał 110km, później już 130 na PD było, chyba że dłubany kolego miałeś?

Popieram, brać co nie chodziło w kraju może i mniejszy przebieg ale nie koniecznie ale stan utrzymania i zawieszenia jest nieporównywalny z zachodnim autem

 

Tak 115KM na zwykłej pompie, tyle ze wersja top sport. Ma inną turbine.

Opublikowano (edytowane)

Przemyśl jeszcze octavie I może nawet jakąś po "fejsie" znajdziesz zwłaszcza że benzyny szukasz. Zawieszenie jak w golfie 4 przy czym więcej miejsca w środku niż w audi a4 przynajmnie ja jakoś odnoszę takie wrażenie. Co do passata i a4 to te zawieszenie jest trochę drogie w ewentualnych naprawach jeśli robisz to na lepszej jakości częściach a nie jakiejś chińszczyźnie typu za 800 zł przód. Zapomnij cena przedniego zawieszenia ktore mażna brać pod uwagę to tak 2400zł (nie pamiętam tylko czy to kaszt samego zawieszenia czy już z wymianą) ale te na pewno posłuży tobie z pewnością dłużej. Audi ma to do siebie, że jeśli nie było poważnej nie fachowej ingerencji w blacharce to bardzo długo można zapomnieć o rdzy. Toledo ma wytrzymalsze zawieszenie ale blachy nie te co w audi. A passat to no cóż VW "das auto".

Aha i co do aut z zachodu kiedyś kumpel zapytał się jak to jest że samochody u nich są tyle tańsze niż u nas a on na to, że nie są są oczywiście pojedyńcze okazje a reszta to turki kupują padake (mniejszą lub większą) klepią w garażach i później takie auta w atrakcyjnych cenach widnieją w ogloszeniach.

Ja jestem akurat tego zdania, że lepiej kupić samochód który był kupiony w polsce, tu serwisowany a najlepiej jeśli jest pełen wad typu padnięte zawieszenie lub inne eksploatacyjne duperele bo po:

1. jeśli sam to zrobisz to masz pewność jakich części urzułeś i że siedzą napradę nowe klamoty

2. Bardzo fajnie jeśli był cały czas serwisowany w ASO (zdaża się nawet w polsce)

3. Auto z polski nie oznacvza wcale że musi być zajeżdżone.

Edytowane przez kokoman0
Opublikowano

Żeilwne wachacze ale jaja kto to robi i gdzie zakłada. To chyba wachacze na jedą dziurę.

Co do kupna aut z za granicy przy dzisiejszym kursie i takiej sumie to się nie opłaca. Koszty transportu opłaty wyjazd pochłoną 30% kwoty. Pozatym kupując za granicą auto z książką w dobrym stanie często gęsto zapłacimy więcej jak w polsce.

Opublikowano

No akurat ostatnio pomagałem siostrzeńcowi kupować auto i wiem jaką ściemę walą polscy sprzedający -np.bierzemy auto kupione w Polsce (Honda Civic) bezwypadkowe ;) na podnośnik i okazuje się że dwie ćwiartki wspawane a sprzedający oczywiście nic o tym nie wie ,mnóstwo innych wad o których też oczywiście nic nie wie.To wolę już kupić od Niemca-aż tacy bezczelni nie są...

Opublikowano

Niemcy może nie ale u turka możesz oczekiwać podobnych atrakcji jak u wspomnianego przez cibiepolskiego sprzedawcy. Ja wiem tylko tyle, że auta z niemiec potrafią przyjechać z niemiec do polski (odwiedzić polski warsztat) po czym znowu do niemiec wrócić.

Opublikowano

Żeilwne wachacze ale jaja kto to robi i gdzie zakłada. To chyba wachacze na jedą dziurę.

Co do kupna aut z za granicy przy dzisiejszym kursie i takiej sumie to się nie opłaca. Koszty transportu opłaty wyjazd pochłoną 30% kwoty. Pozatym kupując za granicą auto z książką w dobrym stanie często gęsto zapłacimy więcej jak w polsce.

No nie wiem jak ty ale ja to bym wolał dać te 1000-2000 więcej dla niemca i według mnie gdyby auto było robione to byłoby na pewno lepiej zrobione u niemca niż u nas a po drugie to polacy potrafią takie przekręty robić że w głowie się nie mieści i najlepiej to już samemu sprowadzić ;)

Opublikowano

No i własnie tak myslący kupujący są łatwym celem, tj łatwym źródłem zarobku. Wszystko co kupione za granicą jest cacay. Jak byście tak po garażach pojeździli popatrzyli byście, że w kazdym pracuje polak, rusek lub inny słowianin. Właścicielem często jest turek, marokanin w zalezności od kraju. Karają tam za cofanie liczników i co z tego skoro są ludzie którzy to robią nagminnie. Jeśli sprzedający pisze, że auto tylko na eksport to szfa cofnieta na 100% lub badań technicznych nie ma i bez remontu nie będzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez magik503
      Hej
      Chciałbym poznać waszą opinie na temat tego samochodu: http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=152997173
      Potrzebuję kupić jakiś samochód do jeżdżenia na uczelnie , mam troszkę daleko o pociągi nie jeżdżą już tak jaki kiedyś..
      Jakie są wasze opinie na temat tego Opla?
    • Przez Marcin821010
      Witam wszystkich,
      Mam pytanie gdzie w przyczepie Autosan D50 z 1990 r.  znajduje się tabliczka znamionowa i numery ramy
    • Przez Gremorg
      Witam, mam pytanie dotyczące obsługi, a konkretnie do czego służą te 3 przyciski w ładowarce Manitou MT 1740 SLT.
      Nie mam do niej instrukcji obsługi, a podczas pracy ciężko zaobserwować aby coś znacznie się zmieniało.
      Dzięki za pomoc i pozdrawiam !


    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v