Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

każda turbina powinna gwizdać jak nie gwiżdze to znaczy że nie ma obrotów prawidłowe obroty turbiny to 90tyś nowa może nie gwizdać bo ma jeszcze duże opory na tulejce jak sie rozchodzi to będzie gwizdać wiem bo tak miałem.

Opublikowano
Turbina w ursusie to najgorsze co może być zamiast unowocześniać te ,,stare" ursusy to lepiej kupić używany zachodni ciągnik bo takie cos nie ma sensu

 

 

Pozdrawiam Pronar15!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

To chyba zes niemial nigdy ursusa, ja mam ursusa z turbiną juz 17 lat i nie widać problemów z turbina, moze powiesz ze te pronarki sa unowoczesnione, hehe, stary ursus jest lepszy niz nowy pronar:D kupują je bo sa tanie, ale wadliwe, nie nadaja sie do ciezkich prac:D, Jedynie do transportu sa dobre

Opublikowano

Mam podobny problem więc żeby nie zakładać nowego tematu o tym samym napisze tutaj gdzie szukać przyczyny słabości ursusa 1614 Sprawa ma się tak

 

Silni zachowuje się tak Dymił niesamowicie i sporo palił więc zmniejszyłem mu dawkę paliwa to się zrobił słaby i wyszło ze jedna sekcja słabo podaje więc pompa poszła na sprawdzenie.

Poza tym jak przyspieszę wtrysk paliwa na pompie to turbo przestaje pompować ale silnik zaczyna ładniej chodzić więc pompa jest maksymalnie nakręcona na silnik żeby nie tracić doładowania bo takiej konfiguracji jest chyba mocniejszy pomimo że wolniej się wkręca na obroty. Po wizycie z pompą na stole silnik mało dymi jednak niema takiej mocy. Dla porównania u sąsiada Zetor 12145 dymi pewnie tak jak mój Ursus ale jest o wiele sprawniejszy wkręca się na obroty bardzo szybko.

 

1 Wał korbowy ok. cieśninie na gorąco 3,5 do 4

2 Tłoki tuleje pierścienie sprawne nie dymi odmą

3 Pompa paliwowa niby sprawna była na stole wymieniona jedna sekcja mechanik powiedział że teraz jest ok. trochę podregulował te moje przestawienia dawki wtryskiwacze wszystkie nowe – ustawione

4 Głowica wydaje się ze jest dobra była robiona razem z tłokami

Opublikowano

sprawdź turbinę ,szczelność połączeń,ciśnienie ładowania,może rozrząd przestawiony,może zawieź pompę do innego pompiarza,filtr powietza, może być jeszcze trochę możliwości ,napisz co było przed tym dymieniem i czy nagle tak zaczął robić?

Opublikowano

Powiem tak ten silnik dymił od zawsze jak go mam- -kupiłem oczywiście urzywany. Po naprawie głowicy tłoków i tulei pompy zmniejszyło się dymienie. Ciągnik nabrał mocy może takiej jak ma w tej chwili jednak wydaje mi się ze dymił za mocno, więc zmniejszyłem mu dawkę paliwa tak jak pisałem wcześniej potem drugi raz pompiarz zrobił mi tak jak ma być ale nie jestem zadowolony z pracy silnika jest mułowaty cały czas mułowaty.

Filtr powietrza czysty sprawdzany. Połączenia szczelne turbo suche nie puszcza oleju w kolektory – wydaje się że wszystkie takie drobne rzeczy które mogły by wpływać na jakość pracy są porządku.

Mam wątpliwości co do głowicy.

I takie pytanie czy tryby rozrządu się zużywają z czasem ?

Czy opóźnianie jakie powstaje w wyniku zużywania się trybów rozrządu a zarazem opóźnienie pracy zaworów i pompy wtryskowej może wpływać na jakość pracy silnika.

Czy ktoś wymieniać takie tryby i może powiedzieć ze to pomogło.

Ile to może kosztować

Opublikowano
U mnie też słabo słychać a nawet wcale jak nie bardzo ma ciężko, ale sprawdzałem cieśninie to ładuje. Turbina stara jak traktor.

Mam pytanko mam zetora 10145 i jakie ciśnienie powinna dawać turbina podobno jest taka sama jak w 1014 i gdzie badać ciśnienie przy wyjściu z turbiny czy przy wyjściu z kolektora na pompę wtryskową.

Opublikowano

u mnie w ursusie 1614 z grubym dachem i z fińską maską jak pierdolne na gas to nic innego nie słychać tylko turbike i to mi się podoba a dopiero jak dostanie pług to jest bajeczka ;);) B) B) ;) ;) :) :) :rolleyes: :rolleyes:

Opublikowano

Siema!Mam problem z turbiną w ursusie 1004 bo gdy założyłem nową turbinę(oryginał czeska) to powinna gwizdać a on nie zmienił głosu i nie jestem pewien czy działa.Proszę o odpowiedzi:)

Opublikowano

turbina na pewno nie powinna gwizdac na małych obrotach silnika tylko na wyższych ja wymieniałem do 1614 na nowa angielska kupiona w grene za 1000zł. i tez jej za bardzo nie słychac, po drugie to ma działac a nie byc słychać....

Opublikowano (edytowane)

Siema!Mam problem z turbiną w ursusie 1004 bo gdy założyłem nową turbinę(oryginał czeska) to powinna gwizdać a on nie zmienił głosu i nie jestem pewien czy działa.Proszę o odpowiedzi:)

Turbiny nie ocenia się po odgłosie. Musisz założyć zegar i zobaczyć czy pompuje. Ja w 1614 też tak mam, że za dużo jej nie słychać, założyłem zegar i zaczyna pompować dopiero przy dużym obciążeniu do 0,9 atm. Bo bez obciążenia za dużo nie pompuje. Dopiero słychać nie gwizd tylko świst.

Edytowane przez Marcin91
Caps Lock
Opublikowano

Gwizdanie... zależy jakie.Dobra turbina nie powinna gwizdać tak jak się gazuje na postoju.Jak się rozpędza pod lekkim obciążeniem lekko powinno być słychać gwizd.A jak ma luzy to będzie mocjniej gwizdać.

Opublikowano

Zerknij do galerii kolegi @dante , on montował sobie zegar, ja również teraz zamontowałem zegar w 914 turbo Finn, wywierciłem otwór pod kalmitkę w kolektorze, zaraz za tą opaska gumową łączącą kolektor z rurą od turbiny... Fajna sprawa :D moja turbina bez obciążenia pompuje do 0,5 bar... a pod obciążeniem to nie wiem jeszcze bo nie było okazji ;)

Opublikowano

Witam.Znalazłem u siebie ostatnio angielską turbinę cała zardzewiała no i zacząłem ją rozkręcać.Wszystko ładnie pięknie aż do czasu.Nie mogę wybić/wyjąć całej ośli z wirnikiem od wydechu.Wie ktoś jak to wyciągnąć???Na razie wsadziłem to wszystko do ropy żeby trochę puściło.

Opublikowano

Witam podepne sie do tematu jak sprawdzic turbine u ursusie 1014 po zdjeciu weza ma ona delikatny luz na wirniku ale nie duzy.ursus ma troche mocy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krychu
      Mam problem z moją 1014. Rok temu wymieniłem głowice na całkiem nowa ze względu na nieszczelność starej. Po roku czasu pod dwoma wtryskami zaczął lecieć płyn chłodniczy. W C360 jak miała miejsce taka sytuacja to się wymieniło tulejke i było ok. Jak to wygląda w urusach c385? Czyżby głowica była walnięta?
    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v